יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:47

פראנדלי: לא החלפתי את באלוטלי במטרה להעניש

מאמן איטליה הגן על החלוץ לאחר ה-1:1 מול ספרד: "בכל מקרה די נטאלה היה נכנס". דה רוסי: "אולי הוא היה עייף". בופון: "הם פגשו יריב שיכול להם"

|
מריו באלוטלי. עייף? מאוכזב? (GettyImages)
מריו באלוטלי. עייף? מאוכזב? (GettyImages)

באיטליה נושמים הבוקר (שני) לרווחה לאחר ה-1:1 מול ספרד בפתיחתו של בית 3. אמנם, האיש והכרבולת מריו באלוטלי, היה יכול לעשות מעט חסד ולכבוש עוד לפני השער די נטאלה, אך האיטלקים מסתכלים על חצי הכוס המלאה, בכל זאת אלופת אירופה והעולם.

"אנחנו מאוכזבים שאיפשרנו לספרד להשוות כל כך מהר. היינו תמהים על כך שהם שיחקו בלי חלוץ", אמר המאמן האיטלקי צ'זרה פראנדלי בסיום, והתייחס כמובן להחמצה של באלוטלי: "כאשר הוא החמיץ כבר החלטתי להכניס את די נטאלה, זה לא היה במטרה להעניש. התיקו היה הוגן, למרות שאנחנו צריכים עוד להשתפר".

השוער הוותיק ג'יאנלואיג'י בופון גם סיכם את המשחק: "ספרד היא נבחרת חזקה וכולם ראו את זה, אבל אני חושב שמולנו הם סוף סוף פגשו יריב שיכול להם".

קשר רומא דניאלה דה רוסי ציין: "התיקו טוב לנו בגלל שזה היה המשחק הכי קשה בבית". הקשר כמובן גם התייחס להחמצה של באלוטלי: "הוא אולי חשב שראמוס לא מאחוריו, אולי הוא היה קצת עייף".

פברגאס משקיף על דה רוסי (GettyImages)
פברגאס משקיף על דה רוסי (GettyImages)
 

על כך שספרד לא פתחה עם חלוץ טבעי הוסיף דה רוסי: "היעדרות של טורס? אנחנו יודעים שהם יכולים לשחק בלי חלוצים טבעיים, ממש כמו בברצלונה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */