יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:46

אורוגוואי ניצחה 2:4 את פרו ועלתה למקום השני

מוק' המונדיאל: סוארס, פריירה, רודריגס ואגורן דאגו שמחזיקת הקופה אמריקה תעבור את ארגנטינה. אקוואדור גברה 0:1 על קולומוביה, נובואה הורחק

|
סוארס חוגג. אורוגוואי במקום השני (רויטרס)
סוארס חוגג. אורוגוואי במקום השני (רויטרס)

זה הלך לה קשה, אבל נבחרת אורוגוואי הצליחה לנצח הערב (ראשון) 2:4 את נבחרת פרו במסגרת המחזור השישי במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ועלתה למקום השני.

ההתחלה הייתה מבטיחה עבור מחזיקת הקופה אמריקה. חלוץ ליברפול, לואיס סוארס, קיבל כדור מחברו לקבוצה האנגלית, סבסטיאן קואטס וכבש את הראשון (15).

סוארס היה מעורב גם בשער השני. החלוץ פרץ מאגף ימין והעביר כדור רוחב. השוער של פרו דייגו פני, השמיט אותו ומקסי פריירה כבש את הריבאונד בדקה ה-29.

פרו הצליחה לחזור משום מקום בדקה ה-39, אז דייגו גודין כבש שער עצמי ופרו צימקה ל-2:1. בתחילת המחצית השנייה פאולו גררו הצליח להשוות ל-2:2 ולהכניס את אורוגוואי להלם.

דייגו פני (רויטרס)
דייגו פני הודף את הפנדל (רויטרס)
 

בדקה ה-52 אורוגוואי זכתה לפנדל אחרי עבירה ברורה של חסוס אלבארס על אדינסון קבאני. דייגו פורלאן בעט מצויין, אך דייגו פני זינק והדף לקרן. בחצי השעה האחרונה רק התכולים היו על המגרש ובדקה ה-62 כריסטיאן רודריגס, שעבר לפני מספר ימים מפורטו לאתלטיקו מדריד, קבע 2:3. סבסטיאן אגורן חתם את הניצחון עם 2:4 בתוספת הזמן.

במשחק נוסף גברה אקוואדור 0:1 על קולומביה משער של בניטס בדקה ה-54. המנצחים, שעלו למקום הרביעי עם 9 נקודות, נשארו ב-10 שחקנים בדקה ה-87 לאחר שנובואה ראה את הכרטיס האדום.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */