יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:28

ישראל הפסידה לרומניה, אך העפילה לשלב הבא

כדוריד, מוקדמות אליפות אירופה: הנבחרת ספגה 26:25 במשחק הפרידה מהמאמן שלמה הופמן ("היה לי הכבוד לאמן"), חן פומרנץ הצטיין עם 6 שערים

|
חן פומרנץ. כבש שישה שערים
חן פומרנץ. כבש שישה שערים

נבחרת ישראל בכדוריד הפסידה הערב (ראשון) לרומניה החזקה 26:25, בקרב על ראשות בית ג' במוקדמות אליפות אירופה (שלב א'), אבל בעקבות הניצחונות על אירלנד ובלגיה והפרש השערים המצוין - היא העפילה לשלב הבא מהמקום השני (השתיים עם המאזן הטוב ביותר מבין 4 בתים העפילו, וככל הנראה הנבחרת גם תעפיל עם המאזן הטוב ביותר מבין הסגניות ב-4 הבתים).

אם איטליה לא תביס בהפרש של מעל 42 שערים את נבחרת בריטניה, אז נבחרת ישראל תשובץ בשלב הבא בבית 2 - עם נבחרות גרמניה, צ'כיה ומונטנגרו. שתי הראשונות שיסיימו בבית זה יעפילו למשחקי גמר אליפות אירופה שייערכו ב-2014 בדנמרק. אגב, את הבריטים מדריך דראגן ג'וקיץ' הסרבי, המאמן שיוביל את ישראל בשלב הבא שיפתח בסוף אוקטובר, ככל הנראה במשחק החוץ מול צ'כיה.

איגוד הכדוריד נפרד מהמאמן הלאומי הוותיק שלמה הופמן, שזכה לתשואות מהקהל וכבוד גדול משחקניו. "זה היה מרגש מאוד, ואני שמח מאוד שבסופו של דבר נבחרת ישראל עולה לשלב הבא. היה לי הכבוד לאמן אותה לאורך שנים רבות, ואני אחזיק לה אצבעות תמיד ובתקווה שהיא תצליח בשלב הבא. אני רוצה להודות על הכל, יש לי המון זיכרונות טובים, יש גם הישגים יפים, ואני מקווה שהנבחרת תצליח בעתיד", אמר הופמן.

שלמה הופמן: &qout; (מור שאולי)
שלמה הופמן: "מקווה שהנבחרת תנצח בעתיד" (מור שאולי)
 

הבקיעו לנבחרת ישראל: חן פומרנץ 6, איציק חליפי, דן נתן ודן מירכוס 4 כ"א, אריאל רוזנטל 3, גל אברהם 2, עופר לוזון ואבישי סמולר 1 כ"א.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */