יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:47

פברגאס: לא הגיע לנו לשחק על משטח דשא כזה

כובש שער השוויון לספרד ב-1:1 עם איטליה האשים את התנאים: "ננצח ב-2 המשחקים". דל בוסקה: "מרוצים מהתוצאה". פרנדלי: "לא יודע מה קרה לבאלוטלי"

|
פברגאס. התקשה על הדשא בגדנסק (GettyImages)
פברגאס. התקשה על הדשא בגדנסק (GettyImages)

אלופת אירופה והעולם ספרד ואלופת העולם הקודמת, נבחרת איטליה, נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 בגדנסק במשחק הראשון בבית 3 ביורו. שתי הפייבוריטיות הברורות לעליה מהבית סיימו את המחצית הראשונה ללא שערים, לאחר שליטה ספרדית בכדור, אך מצבים מסוכנים של איטליה.

מאמן הספרדים, ויסנטה דל בוסקה, שפתח עם שישה שחקני קישור וללא חלוצים, ראה את שחקניו מניעים כדור, אך לא מוצאים את הרשת.

בסופו של דבר, כבש אנטוניו די נטאלה ראשון לזכות האיטלקים בדקה ה-61. הספרדים התעוררו כעבור שלוש דקות עם שער של ססק פברגאס לאחר בישול פנטסטי של דוד סילבה.

כובש שער השוויון לספרדים, ססק פברגאס, אמר לאחר המשחק: "ניסינו והגענו למצבים ליד השער, אבל התוצאה הזו לא רעה עבורנו. עכשיו צריך לנצח בשני המשחקים שנותרו בבית". שחקנה של ברצלונה ניסה גם לתרץ את היכולת במשטח הדשא בגדנסק: "אני לא יכול להתלונן, אבל הגיע לנו יותר. חבל ששיחקנו על דשא במצב כזה".

פברגאס וסילבה. &qout;התוצאה לא רעה&qout; (GettyImages)
פברגאס וסילבה. "התוצאה לא רעה" (GettyImages)
 

צ'אבי, חברו של פברגאס לברצלונה, היה מאוכזב: "הדבר הכי חשוב הוא שהיינו תלויים בעצמנו. עכשיו חובה לנצח בשני המשחקים שנותרו בבית. אם המשחק היה נמשך עוד קצת היינו יכולים לנצח. הגיע לנו לכבוש במחצית השניה. תנאי המגרש פגעו בנו".

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, סיכם: "עשינו עבודה טובה ואנחנו יחסית מרוצים מהתוצאה הזו. דוד סילבה, ססק פברגאס ואנדרס אינייסטה הגיעו בצורה טובה מהקו השני ושיחקנו טוב בשלבים רבים במשחק. ידעתי שנשלוט במשחק ורצינו להוביל, זה לא קרה".

ויסנטה דל בוסקה (רויטרס)
ויסנטה דל בוסקה ופרנדלי על הקווים (רויטרס)
 

מאמן האיטלקים, צ'זארה פרנדלי, אמר: "לכל משחק צריך להתכונן בצורה אחרת. אני אנסה להחזיר את השחקנים שלי להיות בשיא הכושר, כי הוצאנו במשחק הזה המון אנרגיה. בסך הכל שיחקנו בסדר".

על איבוד הכדור השלומיאלי של מריו באלוטלי מול איקר קסיאס הוסיף המאמן: "קסאנו ובאלוטלי עשו את מה שביקשתי מהם, אבל אני לא יודע מה קרה למריו כשהוא מצא את עצמו לבד מול השוער. היו לו שתי אופציות, והוא היה צריך למסור לקסאנו. אני אדבר איתו ונברר את זה. הכרטיס הצהוב שהוא ספג לא ממש משנה לי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */