יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:51

קרון דהלי: יש לי חברה הולנדית, זה מיוחד בשבילי

הכובש ב-0:1 המפתיע של דנמרק על הולנד: "שיחקתי שמונה שנים בהולנד, המשפחה עודדה אותם". ואן בומל: "הם הגיעו למצב אחד, אני חסר מילים"

|
קרון דהלי חוגג. זה הערב שלו (יוסי ציפקיס)
קרון דהלי חוגג. זה הערב שלו (יוסי ציפקיס)

את אריאן רובן, רובין ואן פרסי ו-ווסלי סניידר אתם מכירים מצוין, אבל סביר להניח שאת השם מיכאל קרון דהלי רובכם שמעתם הערב (שבת) בפעם הראשונה. קשרה של ברונדבי ונבחרת דנמרק עשה את ההבדל בין נבחרתו לבין נבחרת הכוכבים של הולנד ב-0:1 המפתיע של הדנים ב"בית המוות" של היורו.

ההולנדים שלטו לאורך כל שלבי המשחק, אבל לא הצליחו להכניע את השוער הדני המצוין, סטפן אנדרסן. בדקה ה-24 הכתומים ביציע נדמו. מיכאל קרון דהלי עבר בקלות את הייטינחה והשחיל בין רגליו של מרטן שטקלנבורג.

רובן התעקש ללכת לבד, פעם אחת גם מצא את הקורה אבל לא יותר מכך. גם רובין ואן פרסי הגיע לאינספור הזדמנויות אבל נעצר אצל אנדרסן. "בית המוות" נפתח בהפתעה גדולה והולנד בצרות צרורות.

קרון דהלי, ששיחק בעברו באייאקס (ארבע הופעות), נבחר לשחקן המצטיין וקיבל את הפרס מכוכב העבר של נבחרת צרפת, כריסטיאן קארמבו. "זה מיוחד בשבילי כי שיחקתי שמונה שנים בהולנד והחברה שלי משם. אני די בטוח שכל המשפחה עודדה את ההולנדים".

המאמן המנצח, מורטן אולסן, בטוח שנבחרתו הייתה ראויה לשלוש הנקודות: "נכון, הולנד הגיעה להזדמנויות אבל גם אנחנו. ידענו שכדי לנצח עלינו להציג כדורגל קבוצתי טוב וזה מה שעשינו. מאמינים בדרך שלנו".  

שחקני דנמרק מודים לקהל (יוסי ציפקיס)
שחקני דנמרק מודים לקהל (יוסי ציפקיס)
 

מנגד, מאמן האורנג', ברט ואן מרוויק, סיכם: "ידענו בדיוק שהם הולכים לשחק בשיטה הזו. לא היו להם שום סודות. האמת? גם לנו לא".   

ואן מרוויק מתחיל להפנים שהיורו הזה הוא לא פיקניק (יוסי ציפקיס)
ואן מרוויק מתחיל להפנים שהיורו הזה הוא לא פיקניק (יוסי ציפקיס)
 
הקפטן ההולנדי, מארק ואן בומל, לא הסתיר את אכזבתו: "הם הגיעו למצב מסוכן אחד במהלך כל המשחק וכבשו ממנו, אני חסר מילים כי שלוש הנקודות האלו היו חשובות מאוד. חמישה שחקנים שלנו הגיעו להזדמנויות טובות ואפילו פגשנו את הקורה. לא ייאמן".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */