יום שני, 07.10.2024 שעה 04:47

אמיר וינטרוב בסיבוב העלייה של מוקדמות קווינס

הטניסאי ("השתחרר הרבה לחץ") רחוק ניצחון אחד מכניסה ראשונה בקריירה לטורניר ATP אחרי שניצח 6:7 ו-1:6 את יאני. יריבו: יבגני קורלב (313)

|
וינטרוב. ייכנס לטורניר ATP? (משה חרמון)
וינטרוב. ייכנס לטורניר ATP? (משה חרמון)

אמיר וינטרוב, המחבט מספר שתיים של ישראל, פתח היום (שבת) את עונת הדשא בהצלחה כשניצח בסיבוב המוקדמות השני של טורניר ה-ATP בקווינס את  מיכאל יאני מארה"ב (185), 6:7 (5:7) ו- 1:6. וינטרוב כתב באתר האינטרנט הרשמי שלו אחרי הנצחון: "אני שמח לפתוח את עונת הדשא עם נצחון. השתחרר לי הרבה לחץ. מקווה להמשיך ככה".

וינטרוב, 162 בעולם, ישחק בסיבוב העלייה לקראת כניסה אפשרית ראשונה בקריירה לטורניר  ATP  מול יבגני קורלב מקזחסטן, 313 בעולם. קורלב דורג בעבר בטופ100 אך ירד בגלל פציעה. 

וינטרוב שישחק בשבוע הבא במוקדמות ווימבלדון, שמר על ההגשות שלו לאורך כל המערכה הראשונה ובשובר השוויון הצליח ביתרון 5:6 לקחת נקודה מכרעת מול הסרב של האמריקני וניצח בו. במערכה השנייה שבר ל-1:3 ומשם כבר רץ לניצחון בתום שעה וארבע דקות. 

אם ינצח את קורלב הוא ישחק בהגרלה הראשית של הטורניר מול ניקולס מאהו או  אדוארד רוזה וסלין הצרפתיים, דניס איסטומין האוזבקי או דימיטרי טורסנוב מרוסיה. בהגרלה הראשית על הדשא בקווינס משחקים אנדי מארי הרביעי בעולם, ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי (5) וינקו טיפסרביץ' הסרבי (8). 

בהגרלת הזוגות ישחקו אנדי רם ויוני ארליך (שזכה בטורניר עם נובאק ג'וקוביץ' לפני כמה שנים) הם יפתחו מול מריאן צ'ליץ' ולוברו זובקו הקרואטים. 

רם וארליך. יוני יזכה גם בלי נולה לצידו? (יניב גונן)
רם וארליך. יוני יזכה גם בלי נולה לצידו? (יניב גונן)
 

דודי סלע, שייצא בדירוג החדש מהטופ 100, יתחיל את המסע בחזרה לשם בצ'לנג'ר נוטינגהאם בו זכה בשנה שעברה 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */