יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:50

ג.א.ק ועובד נותרו בליגה ה-3, משחק העלייה פוצץ

אוסטריה: כשהם בפיגור 3:0 בדקה ה-76, נכנסו עשרות אוהדי ג.א.ק לדשא ובעזרת חזיזים ואבוקות פוצצו את פלייאוף העלייה. הקשר צפוי להשתדרג

|
אוהדי ג.א.ק מפוצצים את המשחק
אוהדי ג.א.ק מפוצצים את המשחק

"גם אם זה יהיה קשה, אנחנו עוד נחזור", כך חתמו אמש (שישי) באתרה הרשמי של ג.א.ק. את ה-3:0 של הקבוצה להארטברג במסגרת המשחק השני של הפלייאוף על הזכות לעלות או להישאר בליגה השנייה באוסטריה, פלייאוף שהשאיר את שתי הקבוצות בליגות בהן שיחקו בעונה החולפת.

האמת, הסיפור הזה בשום פנים ואופן לא היה מגיע אליכם, הקוראים, לולא שיחק ב-ג.א.ק. ראובן עובד שהגיע לקבוצה על מנת לעזור לה להתקדם לליגה השנייה אחרי שהורדה עד לליגה השלישית אחרי פירוק. עובד שיחק 26 דקות (חזר אחרי פציעה) ונכנס במצב של 2:0 לטובת הארטברג כשהקבוצה הייתה צריכה שני שערים על מנת לחזור למשחק ולנסות ולהיעזר בשערי החוץ אחרי ה-0:0 (לעיני 15,000 צופים) בתחילת השבוע.

בדקה ה-76 כשהובקע ה-0:3 של הארטברג וכשהתוצאה הייתה ברורה פרצו למגרש כ-40 אוהדי ג.א.ק. שלא קיבלו את רוע הגזרה, ופוצצו את המשחק, כשגם 150 שוטרים לא הצליחו לעצור את המתפרעים במשך דקות ארוכות אחרי שאלו השתמשו בחזיזים ושאר אמצעי חוליגנים.

באתרה הרשמי של הקבוצה גינו את התנהגות האוהדים בחריפות ואף כתבו כמה שורות שאולי יכולות ללמד אותנו, בליגת העל בארץ, דבר או שניים: "כמה ''אידיוטים'' לקחו את החוק לידיים ופוצצו במו רגליהם את המשחק. ביישנו היום את הספורט מעל הכל כי לא הפסדנו על המגרש אלא זרקנו את המגבת הלבנה. למרות שרוב הקהל התנהג כמו שצריך זה לא מה שאנחנו רגילים אליו. צריך להבין שלא הצלחנו להבקיע במשך 170 דקות וזה מה שחשוב. אנחנו לא רוצים שמה שקרה בסיום יחזור על עצמו במועדון. צריך להיכנס לבדק פנימי על הסיום. לקבוצה לא מגיע המצב הזה".

שחקני ג.א.ק בורחים מהחזיזים
שחקני ג.א.ק בורחים מהחזיזים
 

בתוך כך, עובד צפוי להתקדם בעונה הבאה בזירה המקומית, למרות שקבוצתו נותרה בליגה השלישית.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */