יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:55

סמודה: השחקנים בלחץ, סנטוס: פספסנו הזדמנות

מאמן פולין מצא הסבר ל-1:1 מול יוון במשחק הפתיחה והוסיף: "חייבים לנצח בשני המשחקים הבאים". מאמן היוונים: "אם הפנדל היה נכנס, היינו מנצחים"

|
קראגוניס על הדשא. משחק מלא באירועים (GettyImages)
קראגוניס על הדשא. משחק מלא באירועים (GettyImages)

אחת המארחות של יורו 2012, נבחרת פולין, פתחה את הטורניר לעיני עשרות אלפי אוהדים בוורשה ב-1:1 מול נבחרת יוון, במשחק רווי באירועים במסגרת בית 1.

רוברט לבנדובסקי, שנבחר לאיש המשחק וקיבל תשורה משוער העבר פטר שמייכל, העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-17 בנגיחה לאחר יציאה רעה של השוער קונסטנטינוס חלקיאס. היתרון נשמר עד למחצית, לא לפני שסוקרטיס פאפסטאטופולוס ראה כרטיס צהוב שני והורחק.

דווקא היוונים שהיו בנחיתות מספרית הצליחו להשוות בדקה ה-51 מרגלי דימיטריס סאלפינגידיס המחליף. לאחר מכן הם זכו בפנדל ובכרטיס אדום לשוער היריבה, וויצ'ך שצ'סני, אבל לא הצליחו לתרגם זאת למהפך.

מאמן הפולנים, פרנצ'ישק סמודה, אמר בתום ההתמודדות: "משחק הפתיחה של טורניר כזה גדול מסתיים לפעמים בתיקו, אבל שום דבר לא גמור. אנחנו נשחק עוד שני משחקים לפחות בטורניר, אבל נהיה חייבים לנצח בהם. חשוב להבהיר שהשחקנים שלי נתונים בלחץ".

ריבוס מאוכזב. הפולנים הובילו אך התיקו מספק (GettyImages)
ריבוס מאוכזב. הפולנים הובילו אך התיקו מספק (GettyImages)
 

מאמן נבחרת יוון, פרננדו סנטוס, היה מאוכזב: "הייתה לנו הזדמנות נפלאה להבקיע את השער השני במשחק, ואם היינו עושים זאת, המשחק היה גמור. לא עשינו את זה, אבל אני גאה מאוד בשחקנים שלי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */