יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:33

צפו בבנות נבחרת ההתעמלות מציגות את המדים

בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית המתכוננת ללונדון, נהנו מהמדים החדשים מקסטרו. המתעמלת הבכירה: "אשמח לארד". סמופאלוב: "מוכנות"

|
נבחרת ההתעמלות מדגמנת את המדים החדשים (שי לוי)
נבחרת ההתעמלות מדגמנת את המדים החדשים (שי לוי)

נבחרת ההתעמלות האומנותית שתייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון 2012, הפכו היום (חמישי) לדוגמניות ליום אחד, כאשר חברת האופנה קסטרו, העניקה להן את מדי הנבחרת החדשים שעוצבו על ידי החברה.

עבור מעצבי בית האופנה, זו תהיה הפעם החמישית שהם מעצבים את המלתחת של חברי המשלחת לאולימפיאדה. הבגדים שעוצבו במיוחד ישמשו את הספורטאים בטקסים הרשמיים שיתקיימו וכמו כן, בטקסי הפתיחה והסגירה של המשחקים. הבנות הנרגשות של נבחרת ההתעמלות הגיעו לסטודיו של קסטרו ושם ערכו את המדידות האחרונות של מדי הנבחרת. מדים חדשים יש וכעת כולם מחכים למדליות חדשות שיגיעו בתקווה לאחר משחקי לונדון.

כידוע, המתעמלת הבכירה של ישראל, נטע ריבקין השיגה את הכרטיס ללונדון לאחר שסיימה עשירית בגמר הקרב רב באליפות העולם. יחד עימה, גם נבחרת ההתעמלות האומנותית בראשותן של המאמנות, אלה סמופאלוב ורעיה אירגו עם המתעמלות ויקטוריה קושל, אליאורה ז'קולובסקי, פולינה זקלוג'ני, נועה פלצ'י, מרינה שולס ומורן בוזובסקי, השיגו בינואר האחרון את הקריטריון האולימפי לאחר שסיימו במקום השלישי בתחרות המיון שנערכה בלונדון.

ריבקין: אהבתי את העיצוב של המדים

נטע ריבקין סיפרה על המדים של המשלחת: "אהבתי מאוד את העיצוב, אמנם עדיין צריך לעשות תיקונים אבל אני בסך הכל אוהבת את הבגדים, הם מאוד יצוגיים". על אליפות אירופה שהתקיימה ברוסיה שממנה חזרה שלשום ועל ההכנות האחרונות לקראת המשחקים האולימפיים אמרה: "באופן אישי לא הייתה לי תחרות הכי טובה, סיימתי במקום התשיעי בקרב רב והיה לי תרגיל לא טוב בסרט, אבל יש לי עוד שתי תחרויות הכנה ואני חושבת שטוב שזה קרה עכשיו. זה הוא הוריד אותי לקרקע ועכשיו מתכוננים יותר חזק".

נבחרת ההתעמלות (שי לוי)
נבחרת ההתעמלות. מדים כבר יש, עכשיו מחכים למדליות (שי לוי)
 

 על השאיפה לזכות במדליה: "חושבים על מדליה, זה חלום של כל ספורטאי. אני צריכה קודם כל להגיע לגמר ואז נקווה להתברג כמה שיותר גבוה. מדליית זהב היא חלומית, אבל הרוסיות שולטות בענף שלנו. גם בארד אני אשמח לזכות".

נטע ריבקין (שי לוי)
ריבקין. אהבה את העיצוב (שי לוי)
 

אחת ממאמנות הנבחרת, אלה סמופאלוב, הייתה נשמעת מרוצה מהתלבושת החדשה: "הבגדים נראים טוב, אמנם צריכים לעשות תיקונים אבל כמו תרגיל בהתעמלות, עושים קצת תיקונים ואז זה הרבה יותר טוב". על ההכנות הסופיות של בנות הנבחרת סיפרה: "כבוד עבורנו שההתעמלות זו המשלחת הכי גדולה של ישראל ואנחנו מרגישות מוכנות, כולם עוזרים לנו ואני רוצה להודות לאיגוד ההתעמלות ובמיוחד ליושב הראש שתמך בנו. אם לא היינו מאמינים שניתן להשיג מדליה אז למה אנחנו בעצם עובדים".

נטע ריבקין ואלה סמופאלוב (שי לוי)
נטע ריבקין ואלה סמופאלוב (שי לוי)
 

מרינה שולס, פולינה ז´קולובסקי (שי לוי)
מרינה שולס ופולינה ז´קולובסקי מביטות במראה (שי לוי)
 
פולינה ז´קולובסקי, נועה פלצ´י (שי לוי)
פולינה ז´קולובסקי ונועה פלצ´י (שי לוי)
 

אלה סמופאלוב ורעיה אירגו. צוות המאמנות (שי לוי)
אלה סמופאלוב ורעיה אירגו. צוות המאמנות (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */