יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:39

אחרי 4 שנים ו-2 מיליון ש"ח, מוטל'ה שפיגלר עוזב

חוזהו של מי שכיהן כיועץ ההתאחדות ועמל על הקשרים מול אופ"א ופיפ"א, הסתיים. קורן צפוי להחליף את קליין כיו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים

|
מוטל´ה שפיגלר. עוזב את ההתאחדות (יניב גונן)
מוטל´ה שפיגלר. עוזב את ההתאחדות (יניב גונן)

שינויים בהתאחדות לכדורגל. יועץ ההתאחדות, מוטל'ה שפיגלר, סיים את תפקידו לאחר ארבע שנים לאחר שחוזהו הסתיים. שפיגלר עמל רבות על קשרי ההתאחדות מול פיפ"א ואופ"א וכמובן היה בראש ועדת האיתור לבחירת מאמן נבחרת ישראל - כאשר בסופו של דבר לואיס פרננדז נבחר. 

כמו כן, במהלך כהונת פרננדז סייע שפיגלר רבות בשיתוף הפעולה בין המאמן להתאחדות, עבד עם מחלקת הנוער, הסתובב עם ראש אגף מחלקת הנוער, אורית רז והעביר הרצאות למועדונים בארץ על חינוך למצוינות ועל הכדורגל האיכותי והטוב.

שפיגלר הרוויח בהתאחדות במשך ארבע שנים כמעט שני מיליון שקלים. גורמים בהתאחדות משערים שלא המשיך בתפקידו מכיוון שבתקופה הקרובה מתכוונים לנסות ולקצץ בעלויות. מוטל'ה שפיגלר, ששוהה בוורשה, על חשבון אופ"א, יחד עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לקראת המשחק בין אנגליה לצרפת ביורו,  אמר ל-ONE: "נהניתי מכל יום, זו זכות גדולה לפגוש אלפים שאוהבים את המשחק, מקווה שתרמתי לכולם, תודות מקרב לב".

נשיא המדינה, שמעון פרס, פלאטיני ושפיגלר. &qout;זכות גדולה&qout; (גיא בן זיו)
נשיא המדינה, שמעון פרס, פלאטיני ושפיגלר. "זכות גדולה" (גיא בן זיו)
 

כמו כן, שינויים נוספים מסתמנים באיגוד השופטים כאשר מי שצפוי להחליף את יו"ר הוועדה המקצועית, עמית קליין הוא שופט העבר דני קורן. כמו כן, בישיבת הנהלת ההתאחדות שתתקיים בשבוע הבא ותדון בהמלצות השונות לגבי האיגוד והועדה, וצפויים להיות שינויים נוספים הן במבנה הארגוני והן בקבלת ההחלטות.

דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד מסרה: "ב-31 במאי סיים מוטל'ה שפיגלר את עבודתו בהתאחדות לכדורגל וזאת בשל סיום חוזהו. במהלך ארבע שנים בהן עבד בהתאחדות פעל מוטל'ה רבות לקידום הכדורגל החובבני לרבות עבודה באגף הנוער, אגף ההדרכה והפעילויות הקהילתיות. סיום עבודתו כיום אינה מונעת שיתופי פעולה עתידיים".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */