יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:31

רובן כועס: מעצבן אותי שאנשים אומרים שאני לוזר

רגע לפני היורו, קשר הולנד מאמין שהטורניר יהיה עבורו נקודת המפנה: "לא מפחד מלחץ, אמשיך לבעוט פנדלים. אחרי הטורניר אנשים כבר לא יפקפקו בי"

|
רובן מאוכזב. לא חושב שהוא לוזר (GettyImages)
רובן מאוכזב. לא חושב שהוא לוזר (GettyImages)

יורו 2012 ייצא לדרך מחר (שישי). אחת המועמדות לזכייה היא ללא ספק נבחרת הולנד החזקה, שעוד סוחבת את פצעי ההפסד לספרד בגמר המונדיאל בדרא"פ.

אחת הטענות כלפי נבחרת האוראנג' היא המחסור בקילר אינסטינקט, ואם יש מישהו שמייצג מצוין את הלוזריות הזו - הרי שמדובר בכוכבה של הנבחרת ובאיירן מינכן, אריאן רובן.

תזכורת קצרה: הקיצוני הסילון הפסיד בכל שלושת החזיתות של הבווארים, גמר הגביע, הליגה וגמר ליגת האלופות, כאשר בכולם יש לו חלק משמעותי עם החמצות מסמרות שיער ופנדלים שלא נוצלו.

ולמי שעוד שכח, גם בגמר בדרא"פ במצב של 0:0 יכל ההולנדי להכריע את ההתמודדות מול הרוחוס, אך החמיץ בשלומיאליות מול איקר קסיאס.

אלא מאי, רובן בטוח שמדובר בסה"כ בחוסר מזל, שהולך להסתיים בקיץ הקרוב: "מאוד שמחתי על סיום העונה שלנו בבאיירן, אבל דברים לא הלכו כמו שצריך, גמר ליגת האלופות ישאיר לי כתם ללא ספק שאסחוב איתי עוד הרבה זמן. הפנדל שהדף פטר צ'ך חרוט לי בזיכרון, האכזבה עם באיירן תמיד תהיה ברקע, אבל אני מקווה שביורו אסיים את חוסר המזל שלי".

אריאן רובן המום אחרי הפנדל שהחמיץ. בסה&qout;כ חוסר מזל (GettyImages)
אריאן רובן המום אחרי הפנדל שהחמיץ. בסה"כ חוסר מזל (GettyImages)
 

נבחרת הולנד תפתח את משחקיה ביום שבת (19:00) מול דנמרק, והקשר המשיך ושפך את אשר על לבו: "מעצבן אותי שאנשים אומרים שאני נכשל בגמרים, שאני לוזר, אבל אני מקווה שאחרי היורו לא יגידו את זה יותר".

"יש לנו בית קשה והמשחק נגד גרמניה יהיה מיוחד עבורי, אבל נצטרך לעבור אותו. אני לא אוהב להגיע כפייבוריט אבל התוצאות שלנו גורמות לנו להיות כאלה. אני לא מפחד מלחץ, אמשיך לבעוט פנדלים כל עוד יבקשו ממני, זה הכדורגל וכבר המשכתי הלאה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */