יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:35

הוארטס קלע עם הבאזר, בארסה ניצחה את ריאל

שלשה משוגעת של הרכז נתנה לקטאלונים 80:81 ביתי ודרמטי ו-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף בספרד. נבארו בלט עם 21 נק', קארול קלע 18 אצל המפסידה

|
הוארטס, שלשה גדולה של הרכז (GettyImages)
הוארטס, שלשה גדולה של הרכז (GettyImages)

ברצלונה עלתה ל-0:1 מול ריאל מדריד בגמר הפלייאוף הספרדי אחרי 80:81, במשחק דרמטי במיוחד שבו ריאל מדריד הובילה בפערים גדולים, אבל דעכה ונכנעה לקבוצה המקומית ככל שהתקרב מועד הסיום.

ריאל שלטה במשחק וניצחה בכל שלושת הרבעים הראשונים, אבל נפלה בגדול באחרון (14:27). שלשה של חואן קרלוס נבארו אחרי יציאה מחסימה, מאסיסט של פיט מייקל, השוותה ל-78:78 וסגרה ריצת 2:15, כאשר על השעון 44 שניות לסיום המשחק לעיני הקהל הביתי הנלהב. במהלך הבא ביצע פראן ואסקס עבירה על סרחיו יול שחדר לסל, הלך לקו וקלע פעמיים.

אחרי פסק זמן חזרו הקבוצות למגרש ונבארו החטיא. לריאל היה עוד כדור וסרחיו יול משך את השעון ככל שיכול עד שלקח שלשה שלא היתה בכיוון, כשברצלונה מעדיפה שלא לבצע עליו עבירה ולנסות לשמור אותו נקי. החלטה שהשתלמה והתבררה כשוות ניצחון.

בשניות הספורות שנותרו (4-3 על השעון) רץ קדימה רכז בארסה, מרסיליניו הוארטס, כשהוא משחרר אחת מהזריקות המוזרות שלו תוך כדי ניתור קדימה מכ-13-12 מטרים, עם הלוח וקובע (בנקודות הראשונות שלו במשחק) 80:81 בשניית הסיום מדהים לברצלונה אחרי קאמבק מפואר.

קלעו לברצלונה: חואן קרלוס נבארו 21, אראזם לורבק 18, פיט מייקל 17, בוניפאס אנדונג 9, צ'אק אידסון 6. לריאל מדריד: ג'ייסי קארול 18, אנטה טומיץ' 16, קייל סינגלר וסרחיו יול 11 כל אחד.

שחקני בארסה מסתודדים בדרך לתואר האליפות? (GettyImages)
שחקני בארסה מסתודדים בדרך לתואר האליפות? (GettyImages)
 

גם המשחק השני יתקיים בברצלונה (בשיטת הטוב מחמישה) ביום שישי, ולאחר מכן תעבור הסדרה למדריד למשחק השלישי ביום שני ולמשחק הרביעי (אם יהיה צורך) ביום רביעי.

באמברג ב-0:2 על אולם, טאקר בלט עם 18 נקודות
בגרמניה עלתה באמברג ל-0:2 בסדרת הגמר נגד אולם אחרי 70:86 בחוץ, בדרכה, ככל הנראה, לתואר אליפות שלישי ברציפות. הסלובקי אנטון גאבל, שאמור לפגוש במוקדמות אליפות אירופה בקיץ עם נבחרתו את ישראל, קלע 22 נקודות למנצחים ומסר 4 אסיסטים, לצדו בלט אקס הפועל חולון ובני השרון, פי ג'יי טאקר, עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים. למפסידים: אייזיה סוואן, לשעבר בגלבוע/גליל ומכבי ראשל"צ, בלט עם 19 נקודות. על אף התבוסה, נתן הקהל של אולם סטנדינג אוביישן מרשים בסיום.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */