יום ראשון, 27.04.2025 שעה 14:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה אנגלית 24-25
7931-7533ליברפול1
6729-6334ארסנל2
6244-6534ניוקאסל3
6143-6634מנצ'סטר סיטי4
6040-5934צ'לסי5
6039-5333נוטינגהאם פורסט6
5749-5434אסטון וילה7
5146-5034פולהאם8
5155-5634ברייטון9
4940-5233בורנמות'10
4650-5633ברנטפורד11
4547-4334קריסטל פאלאס12
4161-5134וולבס13
3841-3434אברטון14
3846-3833מנצ'סטר יונייטד15
3751-6133טוטנהאם16
3658-3934ווסטהאם17
2174-3334איפסוויץ'18
1876-2734לסטר19
1180-2534סאות'המפטון20

הזאר חושף: מדוע העדפתי את צ'לסי על יונייטד?

הבלגי בן ה-21 מסביר למה אמר לא לפרגוסון והלך לסטאמפורד ברידג': "בצ'לסי יש פרוייקט יותר טוב ויותר סיכוי לזכות בתארים". ומי עזר לשכנע אותו?

|
אדן הזאר. העדיף את הבלוז (רויטרס)
אדן הזאר. העדיף את הבלוז (רויטרס)

 לא הרבה אנשים אומרים לא לאלכס פרגוסון. אבל אחד כזה שעשה זאת ועוד לעיני כולם, הוא קשר צ'לסי החדש, אדן הזאר.

הבלגי בן ה-21 חוזר בקיץ גם על ידי שתי הגדולות של הכדורגל האנגלי, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, אך בסופו של דבר בחר דווקא בקבוצה של רומן אברמוביץ'. הזאר הגיע תמורת 32 מיליון ליש"ט, ואתמול (שלישי) עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לחמש שנים בו ירוויח 170 אלף ליש"ט לשבוע.

אז מה הסיבה לכך שהוא העדיף את הבלוז על פני סר אלכס למשל? הזאר מסביר: "ב'צלסי פשוט יש פרוייקט יותר טוב. ראיתי את הקבוצה זוכה בליגת האלופות ואמרתי לעצמי - 'למה לא ללכת פשוט לצ'לסי?', יש שם קבוצה צעירה וטובה ואפשר לזכות בעוד הרבה תארים. זאת המטרה שלי, לזכות בכמה שיותר תארים עם המועדון הזה".

אדן הזאר עובר את קווין גאמיירו. אמר לא לסר אלכס (רויטרס)
אדן הזאר עובר את קווין גאמיירו. אמר לא לסר אלכס (רויטרס)
 

בנוסף, גם לדקות המשחק שיקבל ולחברו לליל הצרפתית, ג'ו קול, שידע שנים יפות בסטאמפורד ברידג', היו חשיבות: "בצ'לסי אני יודע שאוכל לזכות בדקות משחק קבועות, בעוד שביונייטד היה לי יותר קשה לקבל דקות. ג'ו (קול) אמר שצ'לסי המועדון המתאים עבורי והוא רואה אותי במדים הכחולים. הוא צדק".          

לכתבה זו התפרסמו 190 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 190 תגובות ב-101 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
101
ghsu rubi19/06/2012 15:26
ליונייטד יש יותר סיכויים לזכות בתארים
השב   •  20
100
אלעד קורן12/06/2012 16:23
170,000 לשבוע?פריירים
השב   •  00
99
אני הכי מבין בכדורגל בעולם10/06/2012 19:53
אם מדברים על האזרד הכרירה ״המפוארת״ שלו יש לו ס״הכ שתי אליפויות בכל המסגרות
השב   •  00
98
יותם09/06/2012 22:06
שנה אחת מזה הרבה זמן ושצלסי מדשדשת בליגה האנגליתכב ר היא הפכה לקבוצת אנדרדוג ולבונקריסתית לכל מישחק לפני שנתיים היא לקחה אליפות וכל הכבוד להאזר על ההחלטה האמיצה ללכת לצלסי האמת האי שגם אני הייתי עושה את ההחלטה הזאת ביגלל שיוניטד הולחט לכיוון של מילאן שהיא משירה את כל השחקנים הווטיקים ולא עושה אף קנייה משמעותית לצלסי יש הרבה יותר סיכוי להצליח בשנה הבאה ובהצלחהה זאר
השב   •  10
שד אדום15/06/2012 17:10
רואים שאתה לא עוקב אחרי היוניטד בכלל, מה עבר לך בראש?? ליונייטג
השב   •  00
שד אדום15/06/2012 17:12
רואיםלכרובים שאתה לא עוכב אחרי היונייטד. יונייטד פותחת בהרכב הרבה יותר צעיר מצ׳לסי שלא לא דבר על מילאן! תוכיח למה סמולינג משחק כמעט כל משחק ופיל גונס או קלברלי
השב   •  00
97
שמעון08/06/2012 12:37
לפני שנתיים בכתבה כזו מגיבים אולי 2-3 אוהדי צ''לסי,עכשיו יש מלא.. מאיפה?
ולנושא הזאר שחקן נחמד שיהיה לו בהצלחה, אבל בכל זאת לדעתי הרכש הכי מוצלח שיכול להיות לצ''לסי זה להחזיר את ז''וזה "המיוחד" מוריניו.. כמה שאהבתי אותו בצ''לסי
השב   •  10
96
KMUFC08/06/2012 11:01
שלא עשתה כלום כל העונה ובקושי דיגדגה לשיטי ויונייטד את האליפות. ובכלל לשחק בונקר עם עקיצות באירופה ?! גועל נפש של קבוצה צ''לסקי !

אדן עם שכל של תינוק ככה זה היום הצעירים כאלה טיפשים ! מצפה לך עונה פח אשפה שאולי תרדו ליגה, תואר כבר לא יהיה לכם "לשעבר" אלופי אירופה במזל..
השב   •  21
95
הלוחש לחמורים07/06/2012 13:25
אתם מנצ''סטר סיטי רק יותר גרועים.
ומנצ''סטר סיטי זה תת רמה.
השב   •  24
ברסאיי!!07/06/2012 17:45
והם השפילו אותכם ועוד באולד טראפורד (!) אז מה זה אומר עליכם??
השב   •  10
מה זה משנה08/06/2012 01:44
קורא לאוהדי צלסי אוהדי הצלחות?
השב   •  20
השד היודע כל09/06/2012 21:19
תחפשו יונייטד-סיטי 2001 כיסחנו אותם [פיזית] 7-0 בסיטי אוף מנצ''סטר.
השב   •  01
94
היהודי07/06/2012 04:16
ובנוסף לזה ביונייטד יותר קשה להשתלב בהרכב
השב   •  24
גכעג07/06/2012 15:52
האית מת שהוא ילבש תמדים של יוניטד הזקנים הבנת קבוצה בלי שום תואר למה שהוא ילך לשם ימעפן כמו הקבוצה שאתה אוהד
השב   •  01
93
מתן06/06/2012 23:07
ביוניידט או ארסנל הוא היה פורח.
ונגר או פרגוסון היו עושים אותו שחקן מדהים בעוד שנתיים.
כולה ילד ולא מבין מהחיים שלו.
השב   •  64
92
גיא06/06/2012 21:44
השב   •  00
91
בונ06/06/2012 20:45
אוהדי יונייטד אמרו שהוא יהיה השחקן הבא שלהם ויהיה המחליף של רונאלדו.

בקיצור תפסיקו לקשקש האזר שחקן תותח. צריך להיות עיוור כדי לחשוב שלא
השב   •  54
השד היודע כל06/06/2012 21:07
אני לא מהאוהדים הממורמרים אני נותן לך את המילה שלי. הזאר שחקן ענק ובכיף אם הוא היה עובר אלינו. אני באופן אישי מעדיף את גצה עליו אבל גם הזאר היה יכול להוות תוספת משמעותית לקישור שלנו. מה לעשות אלה החיים ועובדים אם מה שיש ולא מתלוננים- זה לא יביא אותנו לשום מקום
השב   •  20
דילן07/06/2012 00:37
צודק אחי!
השב   •  10
90
אני06/06/2012 20:19
זה הכשירון הכי גדול שיש באירופה הוא הביא לליל אליפות בגיל 19.5
ואת בלגיה הנבחרת החלשה שלו כמעט הביא לפלייאוף הירו
הוא שווה גם מיליארד הוא כבר עכשיו יותר טוב מסמיר נאסרי.
השב   •  71
89
פרוספר אזגי06/06/2012 19:45
ד"א,לא קוראים לו עדן הזארד?
השב   •  20
לא06/06/2012 20:33
ממש לא!
השב   •  10
88
עוזי06/06/2012 19:16
רק בגלל שהיא זכתה בליגת האלופות הוא עבר אליה
השב   •  64
שד אדום מזעם06/06/2012 20:25
השב   •  13
87
ירוק בדם06/06/2012 19:07
השב   •  12
86
QASWDERFTGYH06/06/2012 18:53
מצחיק אעלק צ''לסי טובים הם דכו בליגת האלופות עם כדורגל גועל מול ברצלונה ובאיירן איכס קבוצה מגעילה אלווי שהיא תפסיק לשחק מגעילים גועל
איכס איכס רציתי להקיא מגעילים חרא קבוצה מסריחים כדורגל זה מה שהם לא והוא רוצה להגיע לשם דוחים
השב   •  27
85
מישהו06/06/2012 18:29
למה הלכת לצלסי זה סתם יהרוס לך את הקריירה מת עלייך אבל עשית את טעות חייך לך ליונייטד
השב   •  51
חנה06/06/2012 19:01
צודק אחי יחיים של אמא!!
השב   •  01
84
השד האדום06/06/2012 17:35
ח צ''לסי בקושי קוטפת תארים עם כל הכסף שהם מביאים ויונייטד כמעט ולא משקיע בכסף ורובם שחקני בית ועשים בצפר פעם אחר פעם לצ''לסי של המסןכ הזה חח מצחיק הבן אדם
השב   •  65
83
אלדד06/06/2012 17:25
החוזה בין אדן הזאר ליואב כץ כבר סוכם כספית אבל אדן הזאר דרש מיואב כץ מים חמים למקלחות אך יואב כץ התנגד לכך כי זה עולה לו 50 שקל ליום כי הוא גונב את זה מבית מאחד הבתים ליד האצטדיון וכך אדן הזאר לא חתם בהפועל חיפה וחתם בצ''לסי.
משתחררים מכץ - מצילים את הפועל !
הקץ לכץ מחושך למאור !
השב   •  50
82
מצחיקים06/06/2012 17:20
מה כולם משחקים אותה ? מי היה מסרב ל170 אלף יורו בשבוע ? אז מה אתם משחקים אותה עכשיו זה ברור שהוא לא עבר לשם רק בגלל התארים אלא בגלל שצ''לסי יכולים לשלם לו יותר
השב   •  10
81
אמיר06/06/2012 17:09
מי ימלא את החלל?
אף אחד.
צלסי כישלון
השב   •  32
80
שד אדום06/06/2012 17:08
בטח סתם שחקן שחצן כמו רונאלדו.
השב   •  45
79
אמיר06/06/2012 17:07
השב   •  23
78
אחד שבאמת מבין06/06/2012 16:59
יונייטד יכולה לקנות את קשרה של נבחרת דנמרק אחד השחקנים שיפציצו ביורו הזה פי על האזרד
השב   •  21
77
בב06/06/2012 16:56
השב   •  41
76
:P06/06/2012 16:34
צ''לסי לקחו אליפות בהפרש של נקודה מיונייטד!
פעם הבאה שאתה מגיב תעשה שיעורי בית!
כמה שאוהדי יונייטד ילדי כאפות!
השב   •  82
75
בלוז06/06/2012 16:26
שמע אני אומר שאתה צודק בכל מילה ומילה
אבל כל אוהדי יונייטד פה שרובם מתוסכלים אומרים שהזאר חרא שחקן הולך להיות בלוף קגאווה הרבה יותר טוב
וזה ממש לא נכון ושהוא היה הכי קרוב ליונייטד רק שיבחו.
יונייטד תמיד הייתה בטופ ותמיד תהיה מודה אבל צ''לסי גם כן.מה שרציתי להגיד סה"כ שתגובות פה של אוהדי יונייטד מוגזמים על הזאר רק בגלל ההחתמה שלו לצ''לסי
הבטחה שלי אם הוא היה חותם ביונייטד היו פה רק שיבוחים
תתמודדו עם זה שהוא חתם בבלוז
השב   •  30
74
חיי בסרט ח06/06/2012 16:26
אני אוהד ליברפול ואני חושב שהיה לו טוב ביונייטד איזה קבוצה צעירה בחייאת הסגל הזה רק ביחד מ2003 וכל שנה מתווספים כמה שחקנים
השב   •  21
73
צ''לסי בדם עד סוף העולם06/06/2012 16:24
הזאר בחר ללכת לקבוצה בבנייה. לא אכפת לי שעד העונה היינו זקנים אבל תראה את הסגל שלנו: טורס 28, האלק 24, מאטה 24, הזאר 21, מרקו מארין 23, רמירז 25, ברטרנד 22, מקאקרן 19, לוקאקו 18, קורטואה 20'' דה ברוין 22 ויש עוד שחקנים שאין לי כוח לרשום. אבל זה לא קבוצה בבנייה זה קבוצה של קשישים נכון? יאללה תפסיקו לבלבל במוח גם אתם הייתם הולכים לקבוצה צעירה ואטרקטיבית שזכתה בליגת האלופות. אתם פשוט לא יודעים אז אתם אומרים זקנים אבל תראו ותבינו
השב   •  51
72
שמוליק06/06/2012 16:21
בעיה של השחקן הזה שהרס את הקריירה שלו והלך לצלסי
השב   •  46
71
פרסום06/06/2012 16:15
ראשון גיימס חתם במגבי שעריים לחמש עונוצ ישתכר בשוקולד ומסטיק בננה לימון עם שווארמה של ערן לוי השמן השמןוןוו
השב   •  01
70
פינטו06/06/2012 16:10
השב   •  00
69
גיגס06/06/2012 15:36
באמת נראה לו שיש יותר סיכויים לזכות בתארים בצ''לסי מאשר ביונייטד? נו באמת.
הכול כסף כסף כסף, גם אם מ.ס שעריים היו משלמים לו 170 אלף פאונד לשבוע הוא היה הולך.
השב   •  86
68
kghvbgj06/06/2012 15:15
יש הוא שחקן ענק יש כישרון אני עוקב אחריו כבר המון זמן רואה משחקים אם ליל אבל מגיע לו
השב   •  40
67
אוהד!06/06/2012 15:11
למה דרוגבה עזב את צ''לסי?
הוא ילד יפה בצבע קפה לא?
השב   •  06
66
גלעד06/06/2012 15:10
ילדים כל כך מפגרים אני מרחם עליכם אוהדי ברצלונה אתם השיא של הטיפשות ויונייטד לכו תעשו משהו עם עצמכם כי אתם באמת האוהדים הכי מגעילים שיש.
השב   •  04
מור06/06/2012 21:43
השב   •  00
65
בר06/06/2012 15:06
התשובה היא כסף וכסף
השב   •  10
64
השד היודע כל06/06/2012 14:56
אין לכם מה להגיד על הכישרונות שנתחו באנגליה כמו קגוואה והזאר שיעירו את הליגה שלנו ברמות מטורפות שניהם! לאוהדי שאר הקבוצות בחייאת צאו מפרופורציות שמפה יונייטד תתפרק ותפסיק להיות גדולה. מאז ששינו את שמם ליונייטד ב-1904, יונייטד נחשבה קבוצה גדולה שמייצרת כוכבים ונלחמת על כל תואר שיש. יפה לראות את היריבות מתחזקות ויוצרות עוד עניין בליגה האנגלית אבל מפה ועד להתפרקות של יונייטד יש דרך ממש ארוכה. יונייטד, שלא כמו שאר הקבוצות, היא קבוצה מאוד יציבה שקשה להוציא משיווי משקל. באופן אישי, אני מסוגל לפרגן ליריבות אלא אם כן האוהדים שלה מתחילים להשתחצן. אל תיעלבו אוהדי צ''לסי, אבל חבל שאתם מדברים כל כך הרבה ושבסוף יש סיכוי שהבועה תתפוצץ לכם בפרצוף. תזכרו את מה שאני אומר כדי שתתדעו לא לצאת מפרופורציות עכשיו. לי יש המון כבוד ליריבות כי אני מודע ליכולות שלהן. בברידג'' חטפנו מכם שלישייה אפילו בלי כל החיזוק שיש לכם כרגע ולכן גם לנו יש עוד דרך לא קצרה עד סוף אוגוסט. יש למה לחכות אבל בחייאת, תפסיקו להגזים עם התגובות שלכם כי הם לא ממש לעניין
השב   •  110
63
מישהו06/06/2012 14:54
הפרויקט של פרגוסון רק החל.הוא הבטיח להשאיר אחריו את הקבוצה הטובה בעולם ואני בטוח שכך יהיה.אנחנו טובים יותר מצלסי,לנו יש מסורת,והם לעולם אפילו לא יתקרבו אלינו.מישהו רוצה להתערב על זה שבשנה הבאה יש אליפות עשרים?אני מוכן.
השב   •  112
62
שד אדום06/06/2012 14:35
יש שם כסף
השב   •  61
חיפאי אדום06/06/2012 14:43
להזכירך וויין רוני הוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בפרמיירליג
חלאס לשקר לעצמך שאנשים מעדיפים את צ''לסי בגלל אברמוביץ''.
בצ''לסי מצעירים את הקבוצה והוא בהחלט צודק שהתפקיד שלו שם יהיה גדול יותר מאשר ביונייטד ובטח בסיטי שם הקבוצה מאוד צעירה עם סילבה נאסרי ואגוארו
עשה החלטה נכונה
השב   •  31
61
ירוק06/06/2012 14:02
170 אלף לישט לשבוע זה בטח יותר ממה שהוצע לו במנצ''סטר
אחלה פרוייקט
השב   •  31
60
אור06/06/2012 13:40
הוא בחר בצ''לסי כי הם הציעו לו הרבה כסף והם הולכים להיות קבוצה צעירה וטובה מאוד .
לוקאקו , סטאריג'' , מרין , רמירז והרשימה עוד ארוכה של שחקנים צעירים שבעוד שנתיים או שלוש שנים יכבשו את אירופה אם יהיה להם מאמן טוב שידע לחבר הכל , במיוחד כמו פפ שמתקרב בצעדי ענק לצ''לסי לפי התקשורת האנגלית.
השב   •  52
59
צהוב צוחק06/06/2012 13:36
בוא נשים את הקלפים על השולחן:
הזארד שחקן מעולה שהחלום שלו היה לשחק ביונייטד,אבל כשפרגי שמע כמה הוא יעלה לו סה"כ ברוטו (78 מיליון ליש"ט) הוא נתן סטופ למהלך והזארד בצ''לסי. שיהיה לו בהצלחה.
השב   •  21
קוף ירוק06/06/2012 14:24
יונייטד הציעו לו כימעט אותה הצעה למשך שנה או שנתיים. הוא פשוט בחר בצ''לסי.
השב   •  31
צהוב צוחק06/06/2012 14:41
שפרגי ישלם על איזשהו שחקן מחיר ברוטו של 78 מיליון לליש"ט?! אז אתה כנראה לא מכיר את פרגי. זה כמו עם רונאלדיניו, הוא וויתר עליו בגלל 2-3 מיליון יורו בזמנו
השב   •  11
58
חושב ש.06/06/2012 13:31
השב   •  20
57
שד אדום!!06/06/2012 13:19
הוא אמר "מבחינתו"
השב   •  00
56
גוני06/06/2012 13:18
קבוצה אפורה ומשעממת,ולנסיה,קאריק,צ''יצ''רטו,פארק,בקיצור אלה סתם רובוטים משעממים,צ''לסי מנגד יותר פתוחה לשחקנים יצירתיים,דרוגבה היה בחוד ועשה מה שהוא רוצה,לא כמו רוני שמו אותו קשר אחורי,יש שחקנים שצריכים להיות חופשיים יותר,איברה,דרוגבה,רונאלדו,אזרד הוא אחד מהם,במנצ''סטר היו הופכים אותו למגן,כאן הוא יהיה יותר חופשי לבטא את עצמו
השב   •  94
השד היודע כל06/06/2012 14:57
כשרונלדו שיחק איתו הוא הבקיע המון שערים. מה גם שאתה אולי לא זוכר, אבל בעונה שעברה רוני הכניס 27 שערים לפני שנפצע למשך חודש.
השב   •  32
גוני06/06/2012 18:08
בוויגאן,זה לא העניין,רוני אכן נקודת אור בקבוצה של מנצ''סטר,אני לא שונא את מנצ''סטר יש לי סימפטיה גדולה כלפיה,אבל בשנים האחרונות זה שיעמום אטומי,אפורים מידיי
השב   •  11
55
אבי רון06/06/2012 13:15
מי אומר לא לאלכס?
השב   •  416
54
ביתריסט בנשמה06/06/2012 13:03
יונייטד הקבוצה הכי מצליחה מאנגלייה מבחינת אליפויות, שנייה מבחינת גביעי אלופות ועם המאמן הכי טוב בעולם, בצ''לסי הוא יעבור לשחק מגן שמאלי כמו דרוגבה ויאכל את הלב למה בחר באלופת אירופה הקורסת
השב   •  1513
מילאן!!06/06/2012 13:13
שמע אני מסכים איתך אבל יונייטד לא שנייה בגביע האלופות ריאל ראשונה עם 9 מילאן שנייה עם 7 ליברפול שלישית עם 5 ואז באיירן מינכן מנצטסר יונייטד וברצלונה עם 4
השב   •  41
יונייטד06/06/2012 14:18
ליברפול - 5
יונייטד - 3
וצ''לסי עם עוד כמה קבוצות עם זכייה אחת
השב   •  50
ביתריסט בנשמה06/06/2012 18:48
צ''לסי ממש לא מקום שלישי אפילו לנוטינגהם פורסט יש יותר גביעי צ''מפיונס ממנה, צ''לסי נמצאת במקום הרביעי באנגלייה בדיוק כמו אסון וילה.
השב   •  10
53
קופיף ירוק06/06/2012 12:58
תן לי 170 אלף שקל בשנה ואני מאושר
השב   •  121
אביתר06/06/2012 13:06
השב   •  10
52
קוף ירוק06/06/2012 12:56
אתמול הוא שחקן אדיר ברמה של מסי ורונלדו והיום הוא השחקן הכי גרוע שיש? יונייטד הפסידו את הזארד אז הלכו להחתים את קגוואה [שגם לדעתי שחקן טוב].
שנה הבאה צ''לסי לא תיקח כלום, כי היא קבוצה בבניה. אז נדבר עוד שנתיים על ההחתמה הזאת.
השב   •  60
51
דוד06/06/2012 12:54
כל מי שמפרסם פה לא מבין בכדורגל.אדן הזארד הביא לליל שנה שעברה את האליפות ונבחר לשחקן המצטיין של העונה והעונה הבקיע 20 גולים ובישל 15 והעמדה שלו היא קשר ללא ספק שחקן אדיר שיצליח בצ׳לסי
השב   •  42
צ''לסי בדם ובנשמה06/06/2012 13:09
הלוואי שיצליח שם
השב   •  10
השד היודע כל06/06/2012 14:59
מה יש לך להגיד על זה. אה ושכחתי- 17 שערי ליגה +25 בישולים בכל המסגרות. וזה רק בעונה שבה הוא כמעט לא שיחק בחציה הראשון
השב   •  30
50
בארסה ברבאק06/06/2012 12:53
כמה שחקנים אתם רוצים בקבוצה שלכם תגידו לי? בתכלס אתם יודעים שהוא עשה בחירה נכונה מה עדיף לו ללכת ליונייטד ולהיות שחקן ספסל או להיות שחקן מפתח בצ''לסי?
השב   •  52
השד היודע כל06/06/2012 14:59
מביאים אותו כדי שישחק באמצע הקישור, שם הכי חסרים לנו שחקנים
השב   •  22
49
דוד06/06/2012 12:50
עד לפני חודש כל אוהדי מנצ׳סטר שמחו והיללו את את הזארד שבא ליונייטד
השב   •  10
השד היודע כל06/06/2012 14:49
אני לא היללתי אותו אף פעם. אני מעדיף באופן אישי את גצה ואמרתי אם כבר שהזאר תהיה תוספת ממש טובה לקישור. מההתחלה העדפתי את גצה ולמרות שהוא לא בא בא שחקן אחר שנתן הוכחה לכישרון ולגדולה שלו וקוראים לו שינג''י קגוואה. אין לי בעיה שצ''לסי יתחזקו וייתנו פייט. אבל מפה ולהגיד אמן שיונייטד יתפרקו זה קצת מוגזם ויוצא מפרופורציו.
השב   •  11
48
Joe06/06/2012 12:50
הוא אפילו לא יודע מי המאמן שלו לשנה הקרובה וכבר בטוח שהוא יקבל הרבה דקות בסך הכל הלך אחרי הכסף באנגלית money graber
השב   •  20
47
Joe06/06/2012 12:48
השב   •  10
46
שחר - שד אדום06/06/2012 12:46
אדן האזרד הלך לצ''לסי מסיבה אחת, ויחידה! כסף!! בצ''לסי הוא ירוויח 170 אלף ליש"ט לשבוע, ביונייטד אין סיכוי שהוא היה מרוויח סכום כזה. הוא יכול להמשיך לבלבל לנו את המוח על דקות משחק וזכייה בתארים. שורה תחתונה, צ''לסי הולכים לשלם על שחקן קרוב ל-80 מיליון ליש"ט ב-5 שנים, והוא שחקן שלא הוכיח שום דבר ברמות הגבוהות באמת. לעומת זאת, יונייטד החתימו שחקן, בחצי מהסכום של קאגוואה, שהוכיח את עצמו בליגה הגרמנית, הנתונים שלו יותר טובים משל האזרד בשנתיים האחרונות, ועדיין לא עולה כמו האזר, ככה זה שיש סוכנים שמבלבלים את המוח על שחקן שנתיים, ועושים ממנו אלוהים. שיהיה לו הרבה בהצלחה בצ''לסי, הוא יהיה פלופ.
השב   •  73
45
יפת בן רצון צדקה06/06/2012 12:37
חבל שהוא לא מבין שזכיה בגביע אלופות אינה מדד לשום דבר. עובדה צ''לסי גמרו את הליגה אחרי מנצ''סטר ביותר מעשרים נקודות. אז מה היה לו לומר על כך. פרט לכך ברור והגיוני שמי שלחש לאוזנו הוא שחקן צ''לסי ולא מנצ''סטר. חוכמה גדולה לדעת את זה. אין לי ספק שהוא עוד יאכל את הכובע. פרט לזה האליפות האחרונה של צ''לסי היתה בהפרש שערים על.מנצ''סטר. האליפות הראשונה של הסיטי היתה בהפרש שערים על.נו לא ניחשתם? .כמובן מנצ''סטר.
מי בכלל ספר את צ''לסי השנה?
הוא גם שכח או הסתירו ממנו שדרוגבה השחקן הטוב ביותר שלהם עוזב השנה. רוצה לדעת עוד. למפרד כנראה כבר בשלהי הקריירה שלו. הוא אף פעם לא היה איזה כוכב. אך ידע לבעוט בעיטות עונשין טוב מאוד. אין לי ספק שבסוף השנה הוא יווכח שטעה ובגדול. אני מאחל לו הצלחה בקבוצה שתדשתש במהלך העונה במקומות 4-5 ואולי אף 6 .
השב   •  1016
צ׳לסי06/06/2012 13:02
קודם כל בוא נסגור על זה שאין כמו הפועל תל אביב! אחרי זה תבין, דבר הראשון העונה של צ׳לסי אומנם הייתה חלשה בליגה אך ניתן להאשים בזה את הפתיחה החלשה והמאמן (בואש) הנוראי, מאד תקופת זה דה מתאו צ׳לסי אחת הקבוצות הטובות באירופה, עובדה שליגת האלופות שלנו! דבר נוסף אתה לא יכול לקבוע איך תראה העונה הבאה של צ׳לסי לפי העונה הנוכחית, הרי בזאר ושחקנים נוספים מגיעים לצ׳לסי בשביל לכשות שינוי בעונה הבאה!
השב   •  43
:P06/06/2012 16:36
אתה ממש טיפש!
מה אתה מבין בכדורגל ילד מטומטם!
השב   •  22
44
ביתרי06/06/2012 12:35
השב   •  79
43
מניונייטד06/06/2012 12:33
לא זוכר מתי שחקן בלגי חיזק את יונייטד, אם בכלל.
לדעתי, זה כלל לא אפשרי.
השב   •  67
42
יוני06/06/2012 12:31
Lox conchini
השב   •  10
41
לכל הקנאים06/06/2012 12:28
צלסי הביאו כבוד לאנגליה לא כמו שאר הקבוצות האנגליות הלוזריות של השנה, צ''לסי הם אריות שנלחמים על בשרם.
השב   •  217
בדוי06/06/2012 12:46
אחי , אתה פשוט חי בסרט אין לי מילים אחרות. צ''לסי לא פייטרים , צ''לסי חבורה של לוזרים שמתבנקרים 90 דקות במשחק גמר ומנצחים בגלל מזל (החמצת פנדל וגול בדדקה 87 של דרוגבה , 100% יכולת אהה?) שצ''לסי ימשיכו לבזבז עשרות מיליונים על שחקנים שרודפים רק אחרי כסף ותארים ותזכו בליגת האלופות בכבוד ולא בבונקר כמו של נסראללה תדבר
השב   •  511
נוסע בקו 00006/06/2012 16:44
ואתם חטפתם שלישייה באולד טראפורד מבילבאו
השב   •  80
Moosh06/06/2012 21:40
מתקיפים תשעים דקות נלחמים בהתקפה משחקים כדורגל טוב ממש אריות!! להתבנקר זה לא להלחם על בשרם
השב   •  02
40
בונ06/06/2012 12:23
בטווח הארוך צ''לסי תהיה טובה מיונייטד.
אמנם צ''לסי שיחקו סוג של בונקר בחצי גמר ובגמר אבל יש להם פוטנציאל ענקי הרבה יותר מיונייטד.
השב   •  176
ביתרי06/06/2012 12:35
השב   •  105
ייען06/06/2012 21:40
השב   •  00
בני10/06/2012 11:56
חתיכת אפס, צ''לסי סופה קרב.
השב   •  00
39
אליאור06/06/2012 12:20
אני לא מאמין כמה דפוק וכמה אוהד הצלחות הוא.
השב   •  58
38
אבי06/06/2012 12:15
15 תארים למנצ''סטר>9 תארים לצ''לסי, אני מניח שהוא נכשל בחשבון
השב   •  1412
יובנטוס06/06/2012 12:22
לא על מה שהיה,ברור שליונייטד יש יותר תארים,אבל לדעתו בעתיד צ''לסי תזכה ביותר,קפיש?
השב   •  153
בונ06/06/2012 12:29
השב   •  81
בארסה יובה וליברפול06/06/2012 13:27
קוראים לזה מסורת
יונייטד עם הכסף של הסיטי או צ''לסי היו אלופים 10 מחזורים לסיום ומדברים חזק באלופות
(מה שגם ככה קורה)
השב   •  125
37
אורן06/06/2012 12:08
אנחנו אוהדי צ''לסי חייבים תודה גדולה לג''ו קול
השב   •  290
36
khvcgufytd06/06/2012 11:56
אוהד בארסה יובה וליברפול
השב   •  10
35
מישהו06/06/2012 11:54
הלכת בגלל הכסף ולא בגלל שיש שם קבוצה צעירה עם סיכוי יוצר גדול לזכות בתארים
השב   •  22
34
אלמוג06/06/2012 11:53
מה אתה רומז? רק פעמים יונייטד לא עברו את שלב הבתים וב 2 המקרים זה שהקבוצה היית בבניה!
אנחנו לא ריאל עשור לא עוברים את שלב השמינית המפורסם! פדחנים
השב   •  67
33
אבי06/06/2012 11:52
באמת מכל הלב, ועם כמה שזה עצוב, קבוצות אנגליות פשוט לא יודעות לטפל בשחקנים גדולים! הם יכולות לטפח אותם אבל בסופו של דבר שחקנים גדולים נעלמים באנגליה, עוזבים והופכים להצלחה מסחררת. שיהיה בהצלחה להזאר ועוד שנתיים נראה מה יקרה.
השב   •  40
32
:)06/06/2012 11:44
די לבכות שהוא לא אצלכם!
בגלל שהוא בחר בצ''לסי אתם בוכים?! ילדי כאפות באמא שלי!
קאגווה עוד פלופ.
השב   •  124
31
מוריניו06/06/2012 11:33
השב   •  219
רון06/06/2012 17:54
לגמר גביעה אירופה ב5 שנים האחרונותת .
כמה פעמים ריאל עשו את זה ?
השב   •  111
30
בארסה יובה וליברפול06/06/2012 11:31
ח הסיבה האמיתית היא כסף
לפי איך שהוא מדבר נראה שהוא ראה רק שנה אחת כדורגל
השב   •  2723
fghh06/06/2012 11:58
אוהד הצלחות מזהה אוהדי הצלחות אחרים כנראה..
השב   •  177
רועי הבאר שבעי06/06/2012 12:38
לא בשם בארסה
השב   •  51
ישראלי06/06/2012 13:05
שחקן בוחר בקבוצה הכי טובה כדי להגיע לרמה הכי גבוהה בעולם! שחקן לא אוהד הצלחות כי הוא בא לבארסה או צ׳לסי, הוא בא אליהן כי הן הכי טובות והוא רוצה להתקדם!
השב   •  70
בארסה יובה וליברפול06/06/2012 13:25
אבל אני אוהד בארסה יובה וליברפול כבר 20 שנה
אוהדי ריאל אוהדי הצלחות בגלל התארים מימי פרנקו ילדים עלובים עם חצ''קונים
השב   •  41
אוהד!06/06/2012 15:09
אתה אוהד לוזרפול,אופ"אלונה ומקקי
השב   •  02
נוסע בקו 00006/06/2012 16:43
ליברפול אוהד הצלחות למה לא תגיד לי שאני אוהד מכבי אולי גם אני אוהד הצלחות
השב   •  00
Blue is the color in Barcelona tonight.06/06/2012 18:06
מי אוהד שלוש קבוצות יא ילד ח
אני אוהב רק קבוצה אחת עוד מהימים הגדולים של זולה דשאן וחוליט צ''לסי צ''לסי צ''לסי!
השב   •  30
עילי06/06/2012 21:54
אני גם לא סובל את הילדים שאוהדים את ברצלונה אוהדי הצלחות אבל גם אוהדי ליברפול היו אוהדי צלחות אז ליברפול היתה הקבוצה הטובה בעולם בקיצור זה בסדר אם אתה מתחיל לאוהד קבוצה כי היא הכי טובה אבל אחרי כמה זמן זה באש ובמים
השב   •  00
29
מנור06/06/2012 11:31
שהיה כתוב שהוא בא לאחד המנצ''סטריות אמרתם שהוא תותח ויש לו עתיד מזהיר והוא ברמות של מסי ורונאלדו,אחרי שאמר לכם לא פתאום אתם אומרים שהוא בלוף והוא לא יצליח וסתם עוד שחק,תעשו טובה.
השב   •  234
28
שרון וזהו06/06/2012 11:24
השב   •  11
27
דוקטור קוקוס06/06/2012 10:49
צ׳לסי סתם עוד קבוצה, אין בה כדורגל יפה. חכו חכו, שנה הבאה כל הציפיות יתפוצצו לכם בפנים, כי צ׳ך לא יכול להציל אתכם כל הזמן. תיהיו בטוחים שזה נגמר עוד לפני שהתחיל.
השב   •  65
26
עופר האורגינל06/06/2012 10:45
הלך בגלל הכסף נטו.
השב   •  128
25
לאמפרד06/06/2012 10:28
אחי אתה חי בסרט. שנה הבאה אנחנו נפרק אתכם
השב   •  61
24
לאמפרד06/06/2012 10:26
צ''לסי הביאו בשנתיים האחרונות את: מרין, לוקאקו, דה ברוין ועוד יש שחקני נוער כמו אז מה זה אם לא פרויקט?
השב   •  102
23
ארל ברל06/06/2012 10:25
השב   •  22
22
לאמפרד06/06/2012 10:24
באמת מפליא שאחרי העונה הגדולה שהצגתם לא מתים לשחק אצלכם. אבל אצל צ''לסי אלופת אירופה ומחזיקת גביע אין סיכוי לזכות בתארים. אחי אתה הולך להצטער על מה שאתה אומר בסוף השנה כששוב לצ''לסי תהיה עונה מוצלחת יותר
השב   •  75
21
ערבי06/06/2012 10:20
על איזה פרויקט הוא מדבר?
השב   •  2018
True-Blue06/06/2012 10:44
העונה לקנו דאבל גבעים לפני שנתיים עוד דאבל חאלס לבלבל תמו. צלסי בונה עכשיו קבוצה חדשה שתלחם בכל המפעלים לכן מתחילים לשחרר ותיקים כמו בוסי ואסיין ובמביאים שחקנים צעירים שנה הבאה צלסי מתמודדת על האליפות
השב   •  164
כדורגל לנשימה06/06/2012 15:16
לך תתקע את הראש בקיר.2010 דאבל,העונה דאבל 2009 גביע אנגלי 2007 גביע אנגלי
2004/2005 2005/2006 שתי אליפויות אנגליה ברציפות בכל מקרה,אל תגיב אם אתה לא יודע
השב   •  51
20
מנצ''סטר סיטי06/06/2012 10:15
קודם היתה איזו קבוצת ליברפול שזכתה במשך עשרים שנים בכל התארים. אחר כך היתה קבוצת כדורגל מנצ''סטר יונייטד שזכתה במשך עשרים שנים בכל התארים. וכמו שאתם כבר יודעים, כל עשרים שנים יש קבוצה אחרת שזוכה בכל התארים ובעשרים השנים הבאות מנצ''סטר סיטי תזכה בכל התארים. אז באמת לא משנה אם הזרד עבר למנצ''סטר יונייטד או לצ''לסי. בתארים החשובים הוא לא יזכה. אולי בגביע הליגה. הרי כולם יודעים שאם הוא היה עובר למנצ''סטר סיטי, לא היה לו מקום אפילו בספסל.
השב   •  111
בונ06/06/2012 12:27
ובאנגליה התקופות הם לא ארוכות.
הבעיה עצמה שקבוצה בונים על 5-6 שנים בתקציב גדול והיא תרוץ 3-4 שנים.
אחרי השנים האלה או שהקבוצה זקנה וטובה או שצריך לבנות אותה מחדש (ראה ארסנל)
השב   •  20
19
פרגולה06/06/2012 10:10
קבוצה שמאבדת אליפות בתוספת הזמן היא מנצ''סטר לוזרנייטד האומללה עם המאמן הגריאטרי שכבר מזמן היה צריך לפרוש. הזאר קלט שעדיף לו להגיע לקבוצה שזכתה בשני תארים בשנה שעברה ולא לקבוצה שזכתה באפס תארים ושהעתיד שלה מאחוריה.פרגוסון יפרוש בעוד שנה ואחריו מנצ''סטר לוזרנייטד תהפוך להיות קבוצת מרכז טבלה להרבה שנים. פרדיננד וידיץ'' ברבטוב וקאריק יפרשו יחד כמובן עך סקולס וגיגס. רוני יברח. ומי יישאר? ולנסיה? אולי סביליה? למה להזאר לעבור לקבוצה חסרת עתיד? הבחירה שלו פשוט מתבקשת.
השב   •  715
יורי06/06/2012 10:38
דבר יפה אל המאמן הגדול בכל הזמנים ואל הקבוצה המעוטרת באנגליה, חסרת עתיד?! ליונייטד יש אחלה צעירים הבולטים שבם אלו קלברלי, ג''ונס וסמולינג, ויש גם כמה כישרונות שעלו מהנוער כמו פוגבה, לינגארד, קין, פראייס ועוד. לך תישן על האף ילד בן 8.
השב   •  100
אביב06/06/2012 10:39
לך ותדפוק את הראש בקיר הכי חזק שאפשר ואל תחזור לפה יותר.
השב   •  70
אמיר06/06/2012 10:40
השב   •  40
אני06/06/2012 13:03
וצריך לפרוש מצד שני אתה אומר שאחרי שהוא יפרוש הקבוצה שלו תהיה פחות טובה ? צריך להפסיק לתת לילדים בני 12 להגיב פה
השב   •  20
אני בן 1206/06/2012 14:11
השב   •  00
18
.06/06/2012 10:06
שנה הבאה בצ''לסי כנף שמאל - הזאר, כנף ימין - האלק , חלוץ - טורס שהראה סימנים של חזרה לכושר ואני מאמין שהוא יפציץ ביורו. טורס בכושר אחד החלוצים הטובים בעולם שלא יהיה ספק. האלק והזאר שחקני כנף עם יכולת הבקעה אדירה. יהיה מעניין שנה הבאה.
המאמן שיבוא סוף סוף יכול לתת למאטה את התפקיד שהוא כל כך רוצה , לשחק מתחת לחלוץ.
קשרים אחוריים רמירס ואסיין. יהיה מעניין שנה הבאה
השב   •  150
True-Blue06/06/2012 10:40
יש עוד שחקנים לעשות את העבודה כמו מיקל מיירלש ורומאו
השב   •  10
פרי הפלטיפוס06/06/2012 10:43
טורס בחיים לא יחשב כחלוץ גדול. אולי בימיו בליברפול ואתלטיקו.
השב   •  01
יונייטד06/06/2012 14:09
ככה שההרכב שהבאת לא נכון.
יכו להיות שטורס חלוצ ראמירס בימין האלק בשמאל והאזר קשר הצקפי מאחורי החלוץ
השב   •  00
17
toto06/06/2012 10:03
אין ספר אחד הגדולים בימינו ואולי השחקן הכי מבטיח בעולם
עשה צעד טפשי כשעבר לצ''לסי:
1)בית קברות לשחקנים (טורס, באלאק, שבצנקו ועוד)
2)אם אתה כזה שחקן גדול גם ביוניטד אתה תשחק הרבה , זה ידוע שפרגי אוהב לתת במה לצעירים:
3) תארים? בחרת במקום הלא נכון לזכות בתארים (השנה= פוקס)
4) בקיצור הזאר לא צריך אותך הבאנו את שינג''י קגאווה הענק שנה הבאה אנחנו קבוצה מפחידה גם בלעדיך.
השב   •  5021
וסים06/06/2012 10:28
אחד השנים הטובים שלו היו בצ''לסי . בצ''לסי הוא נתן את כול היכול שלו לצד לאמפארד וג''ו קול על מה אתה מדבר בכלל לך תנקה את האף שלך יא קנאי!!
השב   •  219
בלוז06/06/2012 10:40
השב   •  117
ווילשר06/06/2012 13:02
לפי שני הסעיפים הראשונים שציינת הוא ממש מתאים לנו, בשלישי אני חושב שהוא יצליח לעשות ובקשר לרביעי אתה טועה כי קאגווה היה תחליף להאזרד שפרגי ידע שלא רוצה לבוא.
השב   •  71
כדורגל לנשימה06/06/2012 15:12
זה שאתה אוהד רק מלפני שנתיים זה לא אומר כלום.
1)באלאק היה מצוין בצ''לסי והוא גם לא הכי צעיר,שבצ''נקו היה מבוגר כבר והיה רכש שלא היה צריך בקבוצה אבל עדיין קיבל המון קרדיט,וטורס?היה כבר הרוס עוד מהמונדיאל והוא חוזר לעצמו ותאמין לי שהוא יבקיע הרבה יותר עם קישור כמו של צ''לסי בעונה הבאה.
2)גם בצ''לסי הוא ישחק הרבה יש לו מקום פה בהרכב הוא יכול להיות בצ''לסי פשוט כוכב
3)צ''לסי לא זוכה בתארים?השנה פוקס?בכל תואר צריך קצת מזל בגביע האנגלי מאוד הגיע לנו השנה בליגת האלופות אולי לא,אבל הגיע לצ''לסי באמת אחרי כל השנים האלה ורק על האופי שלנו שהראינו שמה.להזכיר לך את הדאבל(לפני שנתיים כאילו שאתה יודע).

רק לפי המשפט שאמרת שצ''לסי לא זוכה בתארים רק מראה שאתה לא יוצא מהקופסה שנקראת מנצ''סטר יונייטד ושאתה אוהד משהו כמו שנתיים מקסימום,ושאתה מת מקנאה
השב   •  34
16
נידאל06/06/2012 10:01
קנאים שיהי לו לבריות מה מפריע לכם יא 0000
השב   •  1312
15
CR706/06/2012 09:50
הוא כנראה דפוק ממש.. טוב שהוא לא בא
השב   •  129
מדרידיסטה06/06/2012 09:58
פשוט תודה בזה! אתה אוכל את הלב שהוא לא בא אז אתה פשוט מרחם על עצמך בזה שאתה אומר ש"טוב שהוא לא בא" עאלק. אתה מת לראות אותו במדים שלכם אז למה לזבל בשכל
השב   •  105
יונייטד06/06/2012 14:05
שחקן מעולה שרשם את אותם מספרים בליגה הגרמנית (שיש שם קבוצות מהטופ העולמי בניגוד לליגה הצרפתית) בחצי מחיר.
אז תאמין לי שפרגוסון ואוהדי יונייטד יושבים בבית ובוכים
השב   •  34
14
מושיקו06/06/2012 09:49
שילמד את ההיסטוריה של הליגה האנגלית ושל יוניטד לפני שהוא מדבר, הוא בחר בכסף הגדול על הלב הגדול, כמו כל שחקני הסיטי ורוב שחקני צ''לסי
השב   •  109
טביב לראשות הממשלה06/06/2012 11:33
השב   •  43
13
מישהו06/06/2012 09:41
כשלצלסי אין מאמן,אין שיטת משחק יעילה(אה שכחתי-בונקר),הסמלים שלה עוזבים אחד אחד ושלד הקבוצה מתפרק-אז לזה הוא קורה פרויקט?מצד שני-קבוצה צעירה בבניה,עם המאמן הטוב בעולם והצלחה מוכחת שעברה עונה אחת מאכזבת והפסידה אליפות על הפרש שערים ,עם ים פציעות.תאוות בצע היא לא דבר כל-כך מגונה,אך מי שסובל מכך-חייב להיות הוגן מספיק ולהודות.It''s all about money.
השב   •  4315
אתה חי בסרט06/06/2012 10:12
ברור שבשנה הבאה הכדורגל של צ''לסי יהיה הכי מעניין ואטרקטיבי ביבשת, עם התקפה שכוללת את טורס מאטה הזארד הולק רמירס מרין לאמפארד ועוד אחרים. זה בהחלט פרויקט מעולה. לעומת זאת יונייטד מציגה כדורגל תועלתני ומשעמם לאורך כל העונה ומסתמכת רק על הגאונות של המאמן שלה במוציא הרבה משחקנים בינוניים (מלבד רוני שהוא שחקן גדול).צ''לסי עדיפה על יונייטד וההסבר היחידי לפער בטבלה הוא המאמן חסר הניסיון שאימן את צ''לסי רב העונה.
השב   •  1614
נתניה לעד06/06/2012 10:47
השב   •  12
ווילשר06/06/2012 13:05
האזרד היחיד שיפציץ מכל הרכשים של צ''לסי, האלק ראו במשחק נגד מקסיקו שאם יודעים איך לשמור עליו הוא לא יעיל, ואת מרין הקטנצ''יק ילעסו בפרמייר ליג וגם הוא לא היה בכושר טוב העונה אם אני לא טועה.
השב   •  75
אלעד06/06/2012 13:57
אין על מה לדבר, אין לכם כוכבים בקבוצה ורוני היחיד שאפשר לסמוך עליו. צ''לסי עשתה קאמבק מדהים באלופות אחרי שנאפולי ניצחה אותם 3-1,הגיעה לגמר וניצחה..יונייטד עפו בבתים אז איך אתה יכול לדבר בכלל?
השב   •  55
השד האדום06/06/2012 17:45
4 משחקים שרוני לא שיחק יונייטד ניצחה את כולם יטיפש! יש את וולנסיה בכנף שהיום הוא הקשר כנף הכי יעיל בעולם ואין מה להתווכח (אחריי רונאלדו כמובן) ונאני עם כל הכשרון האדיר שלו שלא נופל משום שחקן ביבשת.. דני וולבק שעכשיו הולך לקחת את אנגליה על כתפיו עד שרוני יתחבר אליו , שחקן ענקק טכניקה ומהירות כל כך יפה ויעילה.. וידיץ'' בין השחקנים הכי חשובים ביונייטד הבלם הכי טוב בעולם לפני או אחריי פציע לא משנה מתי , כי אפילו ריאל הייתה מוכנה להחליף את פפה לוידיץ'' בקיץ שעבר.. אברה כבר לא מה שהיה פעם.. יונייטד צריכה מגן ודחוף.. יש את צ''יצ''א שיציל את יונייטד כרגיל במאני טיים .. גיגס וסקולס בגיל מבוגר רצח אבל עדין מראים יכולת אדירה ששחקנים צעירים וכשרוניים אדירים לא מצליחים להראות כושר כזה .. פרדיננד בין הבלמים הטובים בעולם שלא נדבר על ג''ונס שבעונה אחת עשה פריצה כל כך אדירה בינייטד.. יש את סמולינג שמצויין אבל חייב שיפור .. בקיצור אל תדברו שטויות כי אין לצ''לסי סגל איכותי כמו של יונייטד ובטח ובטחח שלא שמודריץ'' גם כן ככל הנראה יגיע עם ביינס וסיסה בהתקפה.. טיפש האלעד הזה
השב   •  42
צ''לסי06/06/2012 19:11
אז למה השחקנים המהוללים והטובים בעולם של יונייטד לא עזרו לקבוצתם לעבור את הבתים של ליגת האלופות.
השב   •  12
12
ברצולנה עולה!06/06/2012 09:22
השב   •  13
11
וסים06/06/2012 09:20
שונא את הכתבים בארץ. הוא לא אמר לא לפרגי פשוט הייתה החלטה שלו לעבור לצ''לסי בגלל שהוא יודע ששם הוא יהיה שחקן הרכב וגם ג''ו קול שכנע אותו.
השב   •  332
10
YNWA06/06/2012 09:17
הוא ניבחר פעמיים ברציפות בשחקן השנה בליגה הצרפתית זכה אים ליל באליפות בלוף הוא לא הוא שחקן תותח והוא רק בן 21
השב   •  120
9
גילעד06/06/2012 09:16
טוב אחי
השב   •  5418
גראסיאס פפ06/06/2012 10:40
תעשה לי טובה ואל תשבר בשחצנות, יוייטנד לא רוצים להשקיע שקל קבוצה של זקנים איך תגיעו להשגים?!?!
השב   •  1216
אני06/06/2012 12:14
אמרו את זה כל שנה וכל שנה אנחנו מסיימים ראשון או שני אז תהיה בשקט כי פרגוסון המאמן מספר אחד בעולם שיכול להוביל כל קבוצה לטופ
השב   •  195
צ''לסי06/06/2012 19:07
אני רק ראיתי את יונייטד עפים בבתים שדל הצ''מפיונס עפים מהגביע ומפסידים פער של 7 נקודות אז פעם הבאה תחשוב קצת
השב   •  34
sd06/06/2012 22:45
אז לקחת תואר אלופות ראשון בנס,מה קרה כל אוהד צ''לסי התחיל לפתוח תפה כאילו הם זכו במפעל 20 שנה ברציפות

סתום תפה ולך לישון
השב   •  14
8
עידן06/06/2012 09:13
שיגיד שהלך לשם בשביל הכסף עלאק סיכוי לזכות ביותר תארים. חוץ מזה לצלסי אין סיכוי לזכות שנה הבאה באלופות
השב   •  157
7
וסים06/06/2012 09:12
הזאר-כחול
קגאווה-אדום

לפי דעתי הזאר יצליח יותר לצד מאטה ולמפארד וטורס..
השב   •  10876
DD06/06/2012 16:09
טורס סתם מעפן איך הוא יעזור להאזרד?
למפארד זקן כבר עונה הבא קשה לראות אותו משחק
השב   •  28
אדום לנצח-לוזון לך הביתה06/06/2012 17:40
אני מאוד מקווה שאתה צוחק כי אחרת אתה מאוד מטומטם, רק לפני פחות משנה טורס היה החלוץ הטוב בעולם (כן כן, רונאלדו ומסי קשרים למי שלא הבין) ולא רא לא את איברהימוביץ לא את רוני ולא את ואן פרסי ממטר.
אני מאוד מקווה שלא יחזור לכושר, כי האלק הזארד טורס ומאטה יחד באמת בלתי ניתנים לעצירה
השב   •  64
6
עידן06/06/2012 09:11
השב   •  33
5
אלון06/06/2012 09:11
השב   •  5810
יובל06/06/2012 10:09
ארסנל הציאו לו יותר מי 170 אלף בשבוע עם הוא רק היה רוצה
השב   •  152
4
מופתעע06/06/2012 08:58
מה הוא כבר עשה בכדורגל העולמי שהוא יקבל כזה סכום?? ילד בן 21 שבא מהליגה הצרפתית ולא משנה כמה כישרון יש לו
השב   •  649
מוריניו הצובט06/06/2012 14:24
אם הוא בן 21 זה שצ''לסי רדפה אחריו ולא רצתה שיונייטד תיקח אותו או סיטי הגבירה לו את השכר כי מן הסתם צ''לסי הציעה לו יותר כסף,כישרון ענק מקווה שהוא ישתלב מהר בצ''לסי כי הוא יכול להיות בטופ 5 העולמי עוד שנתיים-שנה
השב   •  50
3
עידן06/06/2012 08:48
אפילו שאתה בלוף משהו עצבני .

ותגיד את האמת למה אמרתה לא לפרגי

בגלל שיוניטיד זה משהו שיחלוף בעשור הקרוב
השב   •  1364
רוני06/06/2012 09:00
יונייטד לעולם לא תחלוף
השב   •  368
עידן06/06/2012 09:12
השב   •  02
ירוק בדם06/06/2012 10:30
לא אומר שהוא בלוף.
הוא שחקן השנה בצרפת בפער אדיר על אחרים.
השב   •  70
טביב לראשות הממשלה06/06/2012 11:35
השב   •  511
השד היודע כל06/06/2012 14:40
לא רק שיונייטד מעולם לא הייתה תופעה חולפת כי כנראה שאין לכם מושג בהיסטוריה, היא גם תכנס לכם באמאמא שלכם חסרי מושג. אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שיונייטד היא תופעה חולפת כי ליונייטד יש היסטוריה עוד מתחילת המאה ה-20. מאז היא כבר יצרה כוכבים ושחקנים גדולים שנחשבו מהגדולים ביותר ברמתם באירופה. חסרי השכלה. . . .
השב   •  100
2
חוצפן06/06/2012 08:46
לדבר ככה לפרוגסון??עוד לא קרעת זוג גרביים כדי לפתוח את הפה באמה כזו! מבחינתי אתה שרוף אצלי
השב   •  4251
גיל06/06/2012 09:11
אחרת היית מבין איזה שחקן ענק..
השב   •  174
ANTIFA06/06/2012 09:54
שניה אחי אני מרים טלפון לאדן הזאר מוסר לו שהוא שרוף אצלך. נראלי שהוא לא ייצא מהבית תקופה..
השב   •  381
דדי06/06/2012 10:30
אלא אם כן התכוונת לליגה הצרפתית
השב   •  14
בלוז06/06/2012 10:40
השב   •  71
טביב לראשות הממשלה06/06/2012 11:35
השב   •  81
1
מאור06/06/2012 08:46
הוא עשה את הבחירה הנכונה כי כרגע צ''לסי ללא הרבה שחקנים מוכשרים וזוהרים ולכן שיחקה השנה כמו שהיא שיחקה. עדן הזארד הוא שחקן מוכשר שיש לו מה לתת לה במצבה יותר מאשר ליונייטד שכבר לא חסרה בכישרון בחלק הקדמי (יאנג, ציצאריטו, ולנסיה וכו''). הוא יהיה בהרכב וישפיע עליהם בצורה טובה. שחקן השנה פעמיים ברציפות בצרפת.
השב   •  5510
מבין.06/06/2012 14:30
הוא לא מתקרב לרמה של חואן מאטה
ושנה הבאה צ''לסי עוברים לטקטיקה של 4-1-2-1-2 מה שאומר שיש רק קשר התקפי אחד. זה לא יהיה הוא
השב   •  112
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */