יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:26

הכוכבים האמיתיים: 2:3 לוותיקים של מכבי חיפה

נבחרת הכוכבים עם אקי אבני נכנעה לצמד של חזן ("כיף לא נורמלי") ושער של האווירון במשחק ראווה נגד האלימות. צפה ונהנה בקיסריה: שלמה ארצי

|
ותיקי מכבי חיפה ונבחרת הכוכבים (חגי ניזרי)
ותיקי מכבי חיפה ונבחרת הכוכבים (חגי ניזרי)

אירוע נוסף שמטרתו מחאה נגד האלימות בכדורגל הישראלי, נערך היום (שלישי) במלון דן קיסריה עם משחק ראווה בין "נבחרת הכוכבים" של ישראל לנבחרת העבר של מכבי חיפה. בנוסף, האירוע הוקדש גם למען עמותת אלו"ט, ילדים בסיכון מאור עקיבא, עמותת קו לחיים, בית הספר רננים ועמותת רפואה שלמה.

אל האירוע בעל המשמעות החינוכית, הגיעו שלל כוכבי עבר של מכבי חיפה וביניהם ניתן היה למצוא את אלון חזן, אבישי ז'אנו, גיורא אנטמן ואחרים. יחד עימם נטלו חלק גם יצחק שום, מרדכי שפיגלר וטל בנין. בנוסף, הגיעו סלבריטאים שונים כמו זוכה "האח הגדול", קותי סבג, קובי פרץ, אקי אבני ואחרים. אטרקציה נוספת שנכחה במקום, הוא הזמר שלמה ארצי, שקפץ לראות את הקבוצות בפעולה.

את המשחק שחולק לשתי מחציות בנות 35 דקות, הוציא לדרך השופט שי שטרית. השער הראשון במשחק נכבש לזכות ותיקי חיפה, לאחר שאלון חזן כבש מהנקודה הלבנה. לאחר עשר דקות השלים חזן צמד וקבע 0:2.

לפני סיום המחצית הצליח הדוגמן, גיא חלד, לצמק את התוצאה. במחצית השנייה גיא מזיג, סולנה של להקת "הדורבנים" השווה, אך אלון מזרחי דאג לכבוש את שער הניצחון שקבע 2:3 לוותיקי מכבי חיפה.

חזן: לאלימות אין מקום בספורט

שחקן העבר ומאמן נבחרת הנערים, אלון חזן, סיפר על החוויה: "זה כיף לא נורמלי להיות על המגרש למען מטרה טובה, לפגוש את החברים ולשים את החולצה של מכבי חיפה".

גיורא אנטמן בפעולה (חגי ניזרי)
גיורא אנטמן בפעולה (חגי ניזרי)
 

על המטרה שלשמה התכנסו אמר: "מעל לכל עומדת המלחמה באלימות שמשתוללת לה בכל מקום גם בחברה הישראלית וגם בספורט. באנו להוכיח שמה שחשוב באמת זה הכדורגל ולאלימות אין שום מקום בספורט".

אלון חזן. הוכיח שהוא בכושר (חגי ניזרי)
אלון חזן. הוכיח שהוא בכושר (חגי ניזרי)
 

על הוועדות שהוקמו לשם מניעת האלימות בכדורגל אמר: "מה שטוב בארץ זה שעל כל דבר מקימים וועדות. הגיע הזמן לתקן דברים ולא לעשות רעש ישר אחרי אירועים מסויימים".

שחקן עבר נוסף שחווה את דעתו על האלימות, הינו אבישי ז'אנו שאמר: "שחקנים צריכים להבין שצריך להתרכז רק בכדורגל. לבוא ולהגיע לרמות כאלה של אלימות כפי שראינו העונה זה לא כדורגל, לא נותן שום דבר וזה מחזיק אותנו אחורה".

קובי פרץ על ספסל הכוכבים (חגי ניזרי)
קובי פרץ על ספסל הכוכבים (חגי ניזרי)
 

עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס שנכח גם הוא באירוע התוודה: "כל עוד משחקים כדורגל בלי אלימות נהנה והמסר הכי חשוב שספורט הינו דרך חיים".

שלמה ארצי. מחלק הוראות? רגיל להיות בקיסריה במעמד שונה (חגי ניזרי)
שלמה ארצי. מחלק הוראות? רגיל להיות בקיסריה במעמד שונה (חגי ניזרי)
 
          

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */