יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:28

בלאן מפנטז על צ'אבי, אוזיל מודה: אני לא זידאן

מאמן צרפת רומז לריברי ונאסרי ("חסרים לי שחקנים כמו קשר בארסה וצ'אבי אלונסו"), קשר גרמניה מבהיר: "זיזו ברמה אחרת. השיטה של ריאל וגרמניה זהה"

|
בלאן ושחקניו. מפנטז על הספרדים (רויטרס)
בלאן ושחקניו. מפנטז על הספרדים (רויטרס)

16 הנבחרות שייקחו חלק ביורו 2012 כבר נמצאות בהכנות האחרונות. חלקן הגיעו לפולין ולאוקראינה (בהתאמה) וחלקן יקיימו עוד משחק אחרון לפני פתיחת הטורניר, כדי לבחון את מצבן.

אחת הנבחרות שיותר מסקרנות היא נבחרת צרפת. הטריקולור נכשלו בלא מעט טורנירים לאחרונה וכעת יהיה מעניין לראות איך יסתדרו לורן בלאן ושחקניו בבית ד' עם אנגליה, שבדיה ואוקראינה.

רגע לפני, מאמן הנבחרת לורן בלאן, סיפר מה הדבר שחסר לו יותר מכל דבר אחר: "הלוואי והיה לי שחקן בנבחרת כמו צ'אבי או צ'אבי אלונסו, שיודע לעשות סיבוב על מטבע ולקבל החלטה ברגע". מעניין האם ריברי ונאסרי נעלבו.

נבחרת נוספת שמתכוננת ליורו, היא גרמניה שתפגוש בשבת את פורטוגל לקרב ענקיות. מסוט אוזיל, אולי השחקן החשוב ביותר במערך של יואכים לב, סיפר: "אני לעולם לא משווה את עצמי לזידאן. אני גאה להיות במועדון כזה גדול כמו מדריד, אבל זידאן הוא ברמה אחרת. הוא הצליח ברמות הכי גבוהות, לי זה עדיין חסר ואני צריך להוכיח את עצמי". 

הגרמני המשיך לפרגן לזיזו: "הוא היה שחקן שלם - שתי רגליים שוות, טכניקה טובה, נגיחה וסיומת. היו לו תרגילים מדהימים. בתור מקצוען, אני מבין שהוא לא עשה רק דברים יפים לעין, אלא גם אפקטיביים. הוא היה עובד קשה מאוד".

אוזיל וחדירה מול ידין. הגרמני יודע שזיזו היה ברמה אחרת (רויטרס)
אוזיל וחדירה מול ידין. הגרמני יודע שזיזו היה ברמה אחרת (רויטרס)
 

על עצמו אמר הגרמני: "לפני שאני מקבל את הכדור, אני חושב איפה החברים שלי לקבוצה נמצאים, לאן אני יכול למסור. כשאתה משחק בריאל מדריד או בנבחרת גרמניה, זה הופך לקל יותר בגלל שאנשים חושבים יחד איתך. היתרון עבורי זה שבשני המקומות הללו משחקים באותה השיטה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */