יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:31

פתיחה בינונית לשייטים הישראלים בווימות'

גביע העולם: שחר צוברי מדורג במקום השביעי בתחרות הנערכת באתר האולימפי, לי קורזיץ במקום ה- 15. 470: קליגר וסלע במקום ה-15, בוסקילה וכהן 20

|
שחר צוברי. נמצא במקום השביעי אחרי יום הפתיחה
שחר צוברי. נמצא במקום השביעי אחרי יום הפתיחה

יום הפתיחה של תחרות גביע העולם בשייט באתר האולימפי בווימות' שבדרום אנגליה לא האיר פנים לספורטאים הישראלים, ששבעה מהם החלו את דרכם בתחרות.

שחר צוברי, אשר היה לאחרון מבין הישראלים אשר הבטיח את מקומו בלונדון, רשם את היום המוצלח ביותר מבין חברי המשלחת כשסיים את שני השיוטים הראשונים שלו במקומות 3 ו-21 וכתוצאה מכך הוא מדורג במקום השביעי הכללי בגלישת רוח.

אצל הנשים, אלופת העולם לי קורזיץ התקשתה עם הרוחות החלשות ששררו באתר התחרות וסיימה את השיוטים במקומות 11 ו-18. קורזיץ מדורגת נכון לעכשיו במקום ה-15 הכללי.

שייטי המפרשיות, גידי קליגר וערן סלע, סיימו את שיוטי היום במקומות 9 ו-5 והם מדורגים במקום ה-15 הכללי, כשאת התחרות מובילים כצפוי אלופי העולם האוסטרליים, מת'יו בלצ'ר ומלקולם פייג', אשר ניצחו בשני השיוטים הראשונים.

לי קורזיץ. שני שיוטים לא טובים לישראלית (רויטרס)
לי קורזיץ. שני שיוטים לא טובים לישראלית (רויטרס)
 

אצל הנשים, ורד בוסקילה וגיל כהן מדורגות במקום ה-20 לאחר שסיימו את השיוטים במקומות 21 ו-16. נופר אדלמן, המתחרה בלייזר רדיאל מדורגת במקום ה-44 הכללי לאחר שסיימה את שיוטי היום במקומות 23 ו-18.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */