יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:11

המוסיקה של מקסיוטה ללונדון מוכנה: רוצה מדליה

המתעמלת נפגשה עם המוסיקאי חן מצגר-אדר כדי לשמוע את הקטע שילווה אותה במשחקים האולימפיים: "עובדים הרבה ורוצים להגיע לגמר הקרב-רב"

|
ולריה מקסיוטה וחן מצגר- אדר (חגי ניזרי)
ולריה מקסיוטה וחן מצגר- אדר (חגי ניזרי)

לפני פחות מחודש הבטיחה מתעמלת המכשירים ולריה מקסיוטה בת ה-24 את מקומה במשחקים האולימפיים בלונדון, לאחר שהשיגה את המקום התשיעי בקרב רב של אליפות אירופה שנערכה בבריסל.

בקרוב מאוד היא תייצג את ישראל באולימפיאדה ולקראת נסיעתה ללונדון נפגשה היום (שני) בהדר יוסף עם המפיק המוסיקלי חן מצגר-אדר. זה חיבר עבורה קטע מוסיקלי בן דקה וחצי שישמש אותה במהלך תרגיל הקרקע שתבצע.

ולריה שתהיה הנציגה הישראלית היחידה בהתעמלות מכשירים באולימפיאדה, עלתה בשנת 2007 לישראל מאוקראינה ועבורה ההשתתפות בלונדון היא הגשמת חלום ילדות. היא מצידה, תעשה הכל כדי לחזור ארצה עם מדליה, במיוחד במקצוע החזק שלה, שולחן הקפיצות. המתעמלת והאמן נפגשו כבר שלוש פעמים כדי ליצור את הקטע המוסיקלי, ובמפגש הזה הם בדקו אם הקטע מתאים לתרגיל.

מצגר-אדר נחשב למוסיקאי מוכשר, בוגר בית הספר רימון ומתוך עבודותיו ניתן למצוא את ההלחנה וההפקה המוסיקלית של השיר "קח אותי" ששרה הזמרת סיוון בקדם אירוויזיון 2011 והשתתפות במופע המחול "Top Secret" יחד עם הרקדנית והכוריאוגרפית ענת גרגוריו.

עבור מצגר-אדר, ניתן לומר שזו סגירת מעגל, מכיוון שהוא בעצמו התעמל עד גיל 14 אצל ציפי שפירא, ממשפחתו של מאמן האתלטיקה וחבר משלחת ישראל לאולימפיאדת מינכן, עמיצור שפירא ז"ל, שנספה באסון הי"א.

מקסיוטה: מקווה למדליה בקפיצות

ולריה מקסיוטה שנמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת לונדון סיפרה על האימונים: "כרגע הולך קשה, אנחנו עובדים הרבה, משנים את התרגילים כדי שיהיה מעניין יותר ומנקים את התרגילים כדי שיהיה מסודר. המטרה היא כמה שפחות נקודות שיירדו בלונדון".

ולריה מקסיוטה וחן מצגר- אדר במהלך שמיעת הקטע (חגי ניזרי)
ולריה מקסיוטה וחן מצגר-אדר במהלך שמיעת הקטע (חגי ניזרי)
 

על הקטע המוסיקלי שחיברה יחד עם המפיק סיפרה: "אחרי האליפות הוא כתב לי בפייסבוק שהוא מעוניין לעזור לי לקראת לונדון ולחבר לי קטע חדש לתרגיל שלי. החלפנו מספרים, נפגשנו שלוש פעמים. אהבתי את מה שהוא עשה ויצא לנו טוב". על התקווה בהשגת מדליה נשמעת מקסיוטה אופטימית: "אנחנו מקווים להשיג מדליה, אולי בשולחן הקפיצות. אנחנו רוצים גם להגיע לגמר קרב רב".

המפיק המוסיקלי, חן מצגר-אדר, סיפר על חיבורו לתחום ההתעמלות: "בעברי הרחוק הייתי מתעמל לא עם המון כישרון, אך הספורט האולימפי תמיד עניין אותי. לאחרונה עקבתי אחרי הקריטריון שוולריה עשתה ופשוט באותו היום שהשיגה אותו הרמתי אליה טלפון".

ולריה מקסיוטה (חגי ניזרי)
מקסיוטה בפעולה (חגי ניזרי)
 

"בפגישה הראשונה לא הלך שום דבר", הודה מצגר-אדר. "אבל אחר כך הכל זרם מעולה, היא ידעה בדיוק מה שהיא רוצה. הקטע עצמו הוא קטע אלקטרוני, עם מוסיקה קלאסית ונגיעות של מוסיקה ערבית. עכשיו אנחנו מתחילים לבדוק את ההתאמה הסופית של הקטע לתרגיל ואני מאמין שיהיו עוד שינויים".  

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */