יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:54

EA SPORTS כבר יודעת מי תזכה ביורו 2012

חברת משחקי הווידאו הריצה סימולציה שבה ניסתה לחזות מי תזכה בטורניר. הגרמנים והספרדים סיימו מושלמים בבתים, ומה עם אנגליה, צרפת ואיטליה?

|
לאם מניף את הגביע בסיום הסימולציה (EA SPORTS)
לאם מניף את הגביע בסיום הסימולציה (EA SPORTS)

חברת משחקי הווידאו "אלקטרוניק ארטס" המוכרת לכולם בשם "EA SPORTS", מתכוננת גם היא ליורו 2012. הפעם בחרה החברה לחזות מי תניף את הגביע ב-1 ביולי באצטדיון האולימפי בקייב, שבו ייערך משחק הגמר. לפי התחזית של EA SPORTS, זו תהיה נבחרת גרמניה, אחרי שתנצח 1:2 את הולנד בגמר.

לליגת החלומות כבר נרשמתם? לחצו כאן

התחזית התבססה על הרצת משחק UEFA EURO 2012 המתאים למספר פלטפורמות, ובדיקת כל 16 הנבחרות תחת תנאים זהים. במשחק הגמר פגשה גרמניה את הולנד, פיגרה 1:0 משער של רובין ואן פרסי, וביצעה מהפך משערים של מסוט אוזיל ומריו גומז. אגב, ואן פרסי סיים כמלך השערים של הטורניר, עם חמישה.

עוד בבתים תיפגשנה גרמניה והולנד ולפי התחזית ינצחו הגרמנים 2:3 במשחק הזה, בדרך למאזן מושלם בבית. האוראנג' יסתפקו רק במקום השני. עוד נקבע כי ספרד תשיג גם היא תשע נקודות מתוך תשע, אחרי שתנצח 0:1 את איטליה, 0:2 את אירלנד ו-1:3 את קרואטיה. המשחק בין צרפת ואנגליה יסתיים על פי הסימולציה ב-2:2.

לפי התחזית, ברבע הגמר תנצח הולנד את רוסיה 0:2, גרמניה תשיג 1:3 על פולין, ספרד תיגרר לפנדלים מול אנגליה אחרי 2:2 בתום 120 דקות ואיטליה תעבור את צרפת אחרי 1:2 עליה. בחצי הגמר תנצח הולנד 1:3 את ספרד וגרמניה תעפיל אף היא לגמר עם 0:1 על איטליה מרגליו של מירוסלאב קלוזה. כעת נותר לראות אם התחזיות תהיינה נכונות.

רוי הודג´סון ושחקני אנגליה. יודחו בפנדלים מול ספרד (GettyImages)
רוי הודג´סון ושחקני אנגליה. יודחו בפנדלים מול ספרד (GettyImages)
 

יש לציין ש-EA SPORTS נוהגת לבצע תחזיות שכאלה מדי שנה, והצליחה כבר לנחש כי צ'לסי תנצח את ליברפול בגמר הגביע האנגלי, כמו גם את זכייתה של ספרד במונדיאל האחרון.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */