יום שישי, 05.07.2024 שעה 09:05

מארי, נדאל ושראפובה בשמינית, ווזניאקי הודחה

רולאן גארוס: הסקוטי ניצח את גיראלדו, הספרדי את שוונק, גם טיפסרביץ' ופרר עלו. נשים: נה לי בשמינית, סקיאבונה הודחה. זוגות: סלע ו-וולנדרי הודחו

|
אנדי מארי חוגג בדרך לשמינית הגמר (רויטרס)
אנדי מארי חוגג בדרך לשמינית הגמר (רויטרס)

אנדי מארי, המדורג 4, התאושש מהכאבים בגב שליוו אותו בסיבוב השני, וניצח ללא קושי את סנטיאגו גיראלדו מקולומביה, 3:6, 4:6 ו-4:6. הסקוטי יפגוש בשמינית הגמר בצרפתי רישאר גסקה (17) שחזר מהפסד במערכה הראשונה לטומי האס הגרמני בן ה-34 עם שלוש מערכות חד צדדיות וניצח 7:6, 3:6, 0:6 ו-0:6.

המדורג שמיני, ינקו טיפסרביץ' מסרביה, ממשיך לגלות יציבות ועבר לשמינית הגמר עם 3:6, 5:7 ו-4:6 מול ז'וליאן בנהטו הצרפתי. טיפסרביץ' יפגוש במדורג 12, ניקולס אלמגרו שניצח 4:6, 1:6 ו-2:6 את לאונרדו מאיר מארגנטינה.

דוד פרר, המדורג 6 לא התקשה להביס בקלות את מיכאיל יוז'ני 0:6, 2:6 ו-2:6. החלק הישראלי בטורניר הסתיים עם הפסדו של דודי סלע בסיבוב השני בזוגות. סלע ופיליפו וולנדרי הפסידו למדורגים 12, אריק בוטארק מארה"ב וברונו סוארס מברזיל 6:3 ו-6:2.

בשמינית הגמר יפגוש פרר בדרבי ספרדי את המדורג 20, מרסל גרנולרס שניצח בחמש מערכות 4:6, 4:6, 6:1, 6:4 ו-1:6, את פול הנרי מתיה. הצרפתי שבסיבוב הקודם ניצח את ג'ון איסנר אחרי חמש שעות וחצי, עוד חזר מפיגור 2:0 במערכות ל-2:2, אך נכנע במערכה החמישית.

רפאל נדאל המחוייך מחלק חתימות לאחר עוד ניצחון על החימר של צרפת (רויטרס)
רפאל נדאל המחוייך מחלק חתימות לאחר עוד ניצחון על החימר של צרפת (רויטרס)
 

אלוף הטורניר בשנה שעברה, רפאל נדאל , המשיך במסע שלו לעבר התואר השביעי בצרפת, כשניצח את הארגנטיני, אדוארדו שוונק 1:6, 3:6 ו-4:6. בשמינית הגמר ישחק נדאל מול המדורג 13, חואן מונאקו מארגנטינה, שניצח בתום ארבע שעות ו-33 של קרב מותח את מילוש ראניץ הקנדי (19), 7:6, 3:6, 7:6, 3:6 ו-4:6. בסיום, לאחר שכדור של ראוניץ לרשת חתם את המשחק, השתטח מונקו על החימר משמחה.

מונאקו בסיום המשחק, יצליח להפתיע את נדאל? (רויטרס)
מונאקו בסיום המשחק, יצליח להפתיע את נדאל? (רויטרס)
 

נשים: שארפובה ונה לי בשמינית, ווזניאקי וסקיאבונה הודחו
מריה שראפובה, המדורגת שנייה, ממשיכה להראות כמו האלופה שבדרך. הרוסיה שמטה עד כה חמישה משחקונים, שלושה מהם היום בסיבוב השלישי כשגברה על המדורגת 28, שוואי פנג מסין 2:6 ו-1:6. יריבתה הבאה תהיה קלרה זאקופלובה הצ'כית.

זאקופלובה שחגגה 30 לפני חודשיים, השוותה את ההישג הטוב ביותר שלה בגראנד סלאם כשעלתה לשמינית הגמר אחרי 3:6 ו-5:7 על המדורגת 22, אנסטסיה פבלוצ'ינקובה מרוסיה.

מריה שראפובה מטיילת מול שוואי פנג (רויטרס)
מריה שראפובה מטיילת מול שוואי פנג (רויטרס)
 

נה לי, אלופת הרולאן גארוס 2011, מצאה עצמה בפיגור מערכה 6:3 מול קריסינה מקהיל מארה"ב, אבל הסינית הצליחה להתאפס בזמן, חזרה לנצח שתי המערכות הבאות 2:6 ו-1:6 ועלתה לשמינית הגמר.

לי תפגוש בהפתעה נעימה של הטורניר, ירוסלבה שבדובה מקזחסטן, 142 בעולם שגברה על קרלה וארס נבארו מספרד, 4:6 ו-5:7. שבדובה הייתה כבר ברבע גמר הטורניר ב-2010, אך שורה של פציעות העיפו אותה החוצה מהטופ 100. מאז היא כיכבה בעיקר בזוגות (ניצחה שני גראנד סלאמים עם ואניה קינג), אבל כנראה שהניצחון היום היה משמעותי עבורה, והיא פרצה בבכי בסיום.

נה לי מודה לקהל (רויטרס)
נה לי מודה לקהל (רויטרס)
 

גם אלופת ווימבלדון, פטרה קביטובה, איבדה מערכה מול נינה ברצ'קובה (108)מרוסיה, אבל זה נבע בעיקר מהטעויות של הצ'כית עצמה. קביטובה ניצחה 2:6 במערכה הראשונה, אבל נקלעה לפיגור 5:1 במערכה השנייה, הצ'כית חזרה ל-5:4, אבל עוד משחקון לא טוב שלה והמערכה הלכה לברצ'קובה האלמונית. קביטובה חזרה לעצמה במערכה השלישית, שברה ל-0:2 ומשם המשיכה ל-1:6 ולשמינית הגמר.

בשלב הבא תחכה לה האמריקנית וארברה לאפצ'נקו ששלחה הביתה אחרי משחק עם סיום דרמטי את אלופת 2010 ופיינליסטית 2011, פרנצ'סקה סקיאבונה מאיטליה. אחרי שסקיאבונה ניצחה 3:6 במערכה הראשונה, לאפצ'נקו השוותה עם 3:6 ועלתה ל-3:5 בשלישית, כאן הגיח כח ההישרדות של האיטלקיה שחזרה ל-5:5, השתיים המשיכו, אבל הסיום היה של לפצ'נקו ששברה ל-6:7 והצליחה לשמור במשחקון הבא ולעלות בפעם הראשונה לשמינית גמר גראנד סלאם.

ווזניאקי לא מבינה איך היא שוב מפשלת בגראנד סלאם (רויטרס)
ווזניאקי לא מבינה איך היא שוב מפשלת בגראנד סלאם (רויטרס)
 

קרולין ווזניאקי תמשיך לחפש הצלחה בגראנד סלאם הבא. הדנית נוצחה בידי המדורגת 23 קאיה קנאפי האסטונית 1:6, 7:6 ו-3:6. האסטונית כבר הוליכה 1:5 במערכה השניה, אבל החמיצה שתי נקודות משחק ואיבדה פוקוס. ווזניאקי חזרה ל-5:5 וניצחה לבסוף במערכה בשובר שוויון.

ארנצ´ה רוס ממשיכה להפתיע, תעבור גם את השמינית? (GettyImages)
ארנצ´ה רוס ממשיכה להפתיע, תעבור גם את השמינית? (GettyImages)
 

קנאפי חזרה להיות אגרסיבית במערכה השלישית ושוב ברחה ל-1:5. סיפור המערכה השניה החל לחזור על עצמו, קנאפי החמיצה עוד שתי נקודות משחק ו-ווזניאקי הצליחה לחזור ל-5:3. קנאפי הגישה למשחק בפעם החמישית והפעם לא התבלבלה וניצחה אחרי משחק מתיש ומאוד מנטלי. בשמינית הגמר תשחק קנאפי מול ההולנדית המפתיעה ארנצ'ה רוס שגברה  6:7, 6:2 ו-2:6 על המדורגת 25, יוליה גרגאס מגרמניה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */