יום רביעי, 03.07.2024 שעה 05:22

רדוונסקה ואיבנוביץ' הודחו בסיבוב השלישי

רולאן גארוס: הפולנייה הובסה 6:1 ו-6:2 מול קוזנצובה, שתפגוש את שרה אירני לאחר שזו הפתיעה את הסרבית. גברים: ברדיך הזיע, גם פדרר התקשה קצת

|
קוזנצובה שואגת לאחר הניצחון הגדול (רויטרס)
קוזנצובה שואגת לאחר הניצחון הגדול (רויטרס)

טורניר הנשים של הרולאן גארוס ממשיך לספק הפתעות. המדורגת שלישית, אגה רדוונסקה, שהגיעה לפאריס עם רקורד מצוין מתחילת העונה כולל שלושה תארים, הובסה ללא תנאי  בסיבוב השלישי בידי אלופת הטורניר ב-2009, סבטלנה קוזנצובה שנמצאת מחוץ לטופ העולמי לפחות שנתיים, 1:6 ו-2:6.

ק'וזנצובה, שהתאמנה חודש עם עמוס מנסדורף וכבר הספיקה להיפרד ממנו פתחה באופן מוחץ את המשחק עם 0:5, רדונסקה ההמומה שברה בחזרה פעם אחת, אבל קוזי המשיכה בשטף סגרה 1:6 ועלתה ל-0:3 במערכה השנייה. הפולנייה עוד חזרה ל-2:3, אבל יריבה השתלטה מחדש על המשחק וזכתה בשלושה משחקונים ברצף בדרך לשמינית הגמר.

קוזנצובה תפגוש מפתיעה אחרת, המדורגת 21, שרה אירני מאיטליה ששלחה הביתה באופן לא צפוי את המדורגת 13, אנה איבנוביץ, מדיחתה של שחר פאר. הסרבית פתחה עם 1:6 מהיר תוך 25 דקות, המשך ישיר ליכולת מהמשחק מול פאר. 

האיטלקיה נמוכת הקומה שניצחה השנה יותר מ-20 משחקים על החימר, צברה בטחון במערכה השנייה ושברה ל-1:3, איבנוביץ' עוד חזרה ל-5:5, אבל אירני המשיכה להחזיר כל כדור השלימה 5:7 במערכה השנייה וברחה ל-1:4 גם במערכה השלישית בדרך ל-3:6 ומקום בשמינית הגמר. איבנוביץ' שנראתה בדרך הבטוחה לטופ 10 בסוף הטורניר ספגה מפלה מנטלית לא פשוטה.

אנה איבנוביץ´ מאוכזבת, הפסד מפתיע לסרבית (GettyImages)
אנה איבנוביץ´ מאוכזבת, הפסד מפתיע לסרבית (GettyImages)
 

גם המדורגת 15, דומיניק סיבולקובה הסלובקית, בשמינית הגמר אחרי 2:6 ו-1:6 מהיר על מריה חוסה מרטינס סאנצ'ס הספרדיה. היא תפגוש את המדורגת 1 בין הנשים, ויקי אזרנקה, שקיבלה פייט מהקנדית אלכסנדרה ווזניאק אבל ניצחה 4:6 ו-4:6. סלואן סטיפנס האמריקנית בת ה-19 חגגה אף היא מקום בין 16 האחרונות. האפרו אמריקנית ניצחה 3:6 ו-2:6 את מתילדה יוהנסון הצרפתיה.

אלופת ארה"ב הפתוחה ופינליסטית 2010, סמנתה סטוסר ניצחה את נדיה פטרובה 3:6 ו-3:6 ותשחק בשמינית הגמר מול סטיפנס. פטרה מרטיץ' הקרואטית, מהפתעות הטורניר שהדיחה את מריון ברטולי בסיבוב השני עלתה לשמינית הגמר עם 2:6 ו-1:6 על אנבל מדינה גריגאס הספרדיה. היא תשחק נגד אנג'ליקה קרבר מגרמניה, המדורגת 10, שהתגברה על משוכה קשה בדמות פלביה פנטה מאיטליה. פנטה ניצחה 4:6 במערכה הראשונה אבל הגרמנייה הנוסקת בדירוג חזרה בשתיים הבאות עם 3:6 ו-2:6.

המדורגת שנייה בטורניר, מריה שראפובה, שמשחקה מהסיבוב השני, נדחה מאתמול בגלל המרתון בין איסנר למתיו, טיללה בקלילות לסיבוב השלישי עם 1:6 ו-1:6 מול איומי מוריטה מיפן. בסיבוב השלישי תשחק שראפובה מול שוואי פנג מסין.

שארפובה מודה לקהל לאחר עוד ניצחון קל (רויטרס)
שארפובה מודה לקהל לאחר עוד ניצחון קל (רויטרס)
 

טסונגה ניצחה את פואניני, ברדיך הזיע מול אנדרסון
בטורניר הגברים השלים מרסל גרנולרס מספרד ניצחון בחמש מערכות על המרוקאי, מאלק ז'אז'רי, אחרי שאמש הופסק המשחק בתחילת המערכה החמישית בגלל חשיכה. המרוקאי החמיץ נקודת משחק ועלייה היסטורית עבור ארצו וגרנולרס חגג בסיום עם 6:7, 6:3, 1:6, 6:3 ו-5:7.

המדורג 5 ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי גבר 5:7, 4:6 ו-4:6 על פאביו פואניני מאיטליה שנתן פייט, אך הצרפתי הצליח לברוח עם שבירה בכל מערכה. טסונגה ימתין בשמינית הגמר לסטניסלס ואורניקה משוויץ שחזר באופן מרשים מפיגור 2:1 במערכות לניצחון על ז'יל סימון (11) מצרפת, 5:7, 7:6, 7:6, 3:6 ו-2:6.
 

ברדיך. זה הלך קשה אך בסופו של דבר עבר את אנדרסון  (רויטרס)
ברדיך. זה הלך קשה אך בסופו של דבר עבר את אנדרסון (רויטרס)
 

תומס ברדיך הצ'כי המדורג שביעי, נקלע למאבק קשה בן 5 מערכות עם קווין אנדרסון מדרא"פ שכבר הוליך 1:2 במערכות, אבל שבירה של הצ'כי בסוף המערכה הרביעית, הוציאה אותו מהבוץ. ברדיך ניצח 4:6, 6:3, 7:6, 4:6 ו-4:6 ויחכה בשמינית הגמר לחואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה שגבר על מריאן צ'יליץ' הקרואטי 3:6, 6:7 (7:9) ו-1:6.

רוג'ר פדרר, איבד הערב מערכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר, אך עלה לשמינית הגמר כשניצח את ניקולס מאהו הצרפתי, 2:6, 6:4, 3:6 ו-5:7. מאהו שזכה לעידוד רב של הקהל,  שיחק מצוין בסוף המערכה השנייה, אך למרות המשחק הארוך, לא היה ספק על המגרש  מי יהיה המנצח בסיום. פדרר יפגוש בשמינית הגמר את הפתעת טורניר הגברים, דוד גופין בן ה-22 מבלגיה, 109 בעולם שעלה מן המוקדמות וניצח היום את לוקס קובוט מפולין, 5:7, 6:7 ו-1:6.

פדרר. הפסיד עוד מערכה (רויטרס)
פדרר. הפסיד עוד מערכה (רויטרס)
 
נובאק ג'וקוביץ', הראשון בעולם, טייל מול ניקולס דוילידר הצרפתי בן ה-32, שידע שזה אולי המשחק הגדול האחרון שלו ונהנה מכל רגע. הסרבי ניצח 1:6, 2:6 ו-2:6 והקהל עשה גלים בכל פעם שהצרפתי נתן נקודה טובה. יריבו הבא יהיה אנדראס ספי מאיטליה, 22 בעולם, שעובר עונת חימר נהדרת וגבר ב-5 מערכות על המדורג 14 פרננדו ורדסקו מספרד 5:7, 6:3, 3:6, 6:4 ו-2:6.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */