יום שני, 08.07.2024 שעה 07:29

עו"ד בן עמי: ההתבטאות של אלחדיף יותר מחמורה

הדיין שהרחיק את בן זקן הצליח להרתיח רבים כשכתב: "טענותיו כמו בגנון של ילדים מפגרים". אבי נמני על אוסקר וקרויף: "לא פוסל הגעה של זרים"

|
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM

אופירה אסייג ופיני גרשון הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

רק חודש וחצי חלפו מאז האסון בהר הרצל, אז סגן הילה בצלאלי ז"ל נהרגה במהלך החזרות לטקס יום העצמאות כשעמוד תאורה קרס על המשתתפים. אמה של הילה ז"ל, סיגלית בצלאלי, עלתה לשידור וסיפרה בכאב: "איציק צוקר, שהוא יועץ בטיחות ויש נגדו תיק פתוח במשטרה בעקבות האסון, נמצא באצטדיון רמת גן לקראת ההופעה של מדונה. הוא נמצא שם באישור של ההתאחדות לכדורגל".

"התקשרתי לאבי לוזון והוא אמר שאין להם שום קשר לעניין. הוא אמר שהוא מבטיח לי לבדוק את זה. ניתקתי את הטלפון ופניתי למפיק האירוע של מדונה, שוקי וייס. הוא נשבע לי שאין לצוקר שום קשר להפקה. אמרו לי שצוקר הוא משקיף של ההתאחדות ואז לוזון שינה את הגרסה שלו".

"לוזון אמר לי שהוא לא צריך לתת לי דין וחשבון מי נכנס למגרש. הוא אמר לי שכל עוד צוקר לא אשם הוא חף מפשע. ניתקתי לו את הטלפון. הוא התקשר אחרי עשר דקות ואמר לי שצוקר כבר לא נמצא במקום. יש נגדו תיק במשטרה על הריגה ברשלנות. לפני חודש ועשרה ימים קברנו את הילה ועם שלם היה מאחורינו. ההתאחדות לכדורגל נותנת לגיטימציה? אני רואה בזה שערורייה. אין מצב שאדם כזה שותף, אפילו בקמצוץ. אני בסערת רגשות. שוקי וייס אמר לי בפירוש שצוקר היה מטעם ההתאחדות לכדורגל והיא דאגה להכניס אותו למגרש".

אמיר אפרת, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, הגיב: "איציק צוקר עבד בהתאחדות עד לאותו רגע מצער, הוא פוטר מעבודתו לאחר מכן. לפי מה שהבנתי, צוקר היה אחראי על הבטיחות מטעם ההופעה של מדונה אך הוחלף אחרי האירוע בהר הרצל. מנהל האצטדיון אמר שאיציק צוקר בא על דעת עצמו. התג היה תג של ההפקה. מי שנתן לו להיכנס לשם, שגה".

אבי נמני: "לא יודע אם מכבי ת"א תוכל לזכות באליפות"
עסקנו במאמנה החדש של מכבי ת"א, אוסקר גארסיה, שהגיע ממחלקת הנוער של מועדון הפאר ברצלונה היישר לקרית שלום. מאמן מכבי ת"א בעבר, אבי נמני, התייחס לנושא: "אוסקר יכול לנסות להנחיל את השיטה של ברצלונה. אי אפשר לפסול אותם על הסף. לא יודע אם לשחקני החיזוק תהיה השפעה מכרעת. הם יצטרכו לנסות להביא את מכבי ת"א למקום אחר".

ג´ורדי קרויף עם אוסקר גארסיה (משה חרמון)
ג´ורדי קרויף עם אוסקר גארסיה (משה חרמון)
 

"יכול להיות שהסיפור של מאמנים זרים יכול לתפוס, למרות שהסיכוי לא גבוה. לא יודע אם הם יכולים לזכות באליפות למרות שאין הרבה כל כך הרבה קבוצות במירוץ. לא רק נושא השפה חשוב. יש הרבה מעבר לזה. אני חושב שמכבי ת"א תצרף ישראלי לצוות האימון. כל השדרה המקצועית אלו אנשים לא ישראלים. אולי בדרך הזאת מכבי ת"א תצליח. אם לא מנסים, לא יודעים. קרויף ואוסקר לא מכירים את הליגה בישראל".

עו"ד בן עמי: "ההתבטאות של אלחדיף מביאה אותנו לביבי ביבים"
הדיין חיים אלחדיף, אשר פסק את העונש הכבד על בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, הרחקה למשך שנה מניהול המועדון וההתאחדות לכדורגל עורר בפסק דינו מהומה. מלבד ההרחקה, הדיין הוסיף אימרה מעליבה ומכעיסה בתוך פסק הדין: "טענותיו כמו בגנון של ילדים מפגרים".

עורך הדין שחר בן עמי עלה לשידור והביע את זעמו: "אנחנו אזרחים במדינה שאמורה להיות מתוקנת. זו לא פליטת פה. זה פסק דין. זה חורה לי. זה מביא אותנו לביבי ביבים. זה לא משנה מה גרם לו לכתוב את זה. זה פוגע בילדים הלוקים בשכלם. לא יודע אם תהיה תביעה, אבל יש הליכים אחרים. אם הדיין יבקר בבית ספר של ילדים כאלה, אולי הוא ישנה את דעתו. ההתבטאות היא מעבר לחמורה".

הדיין בדיון של בית&qout;ר (יניב גונן)
אלחדיף. התבטאות מרתיחה (יניב גונן)
 

הדיין אלחדיף, השוהה בחו"ל, הגיב: "ילדים יקרים לי ואני מצטער שפירשו את דבריי כפגיעה. אני מבין שההתייחסות הייתה בלתי מתאימה".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */