יום שני, 08.07.2024 שעה 07:09

עדיין ללא ניצחון: ישראל הפסידה 2:0 בגרמניה

גוטמן וחניכיו נוצחו בפעם השלישית. חניכיו של לב, שהיו הרבה יותר טובים, עלו ליתרון (40) מבעיטה של גומז למשקוף ולרשת. שורלה הכפיל (82)

|
ורמוט מאוכזב, לאם ושורלה חוגגים (GettyImages)
ורמוט מאוכזב, לאם ושורלה חוגגים (GettyImages)

נבחרת ישראל ערכה 3 משחקים מאז מינויו של אלי גוטמן למאמן ועדיין אין לה אף ניצחון אחרי ה-2:0 לגרמניה החזקה הערב (חמישי) בלייפציג.

הכחולים לבנים שהפסידו 3:2 לאוקראינה ו-2:1 לצ'כיה, לא יכלו להתמודד במחצית הראשונה עם סוללת הכוכבים של יואכים לב, שקיבל בחזרה את שחקני באיירן מינכן.

המקומיים גילו עליונות, ג'רום בואטנג הפציץ את הקורה, והרשת עצמה זזה רק בדקה ה-40, אז בעיטה חזקה של חלוץ באיירן מינכן, פגשה את המשקוף בדרך לשער היתרון.

במחצית השנייה הנבחרת הצליחה להשתחרר לפרקים מהלחץ הגרמני, אבל לא הייתה מספיק יעיליה ולא הצליחה לנצל זאת כדי לסכן מספיק את השער של מנואל נוייר.

תומאס מולר רשם את החמצת המשחק מתוך הרחבה ואת התוצאה הסופית קבע אנדרה שורלה. החלוץ שעלה מהספסל, הכפיל את היתרון עם שער נהדר בדקה ה-82, בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שאותה לאריאל הרוש לא היה סיכוי לעצור. למרות זאת, שוער בית"ר ירושלים גילה יכולת גבוהה ומנע מהנבחרת תבוסה בהפרש גדול יותר.

גרמניה חוגגת, גרשון מאוכזב (GettyImages)
בואטנג, מריו גומז, תומאס מולר וחדירה חוגגים (GettyImages)
 

מנגד, הניצחון הרגיעה את נבחרת גרמניה, עבורה היה זה משחק ההכנה האחרון לפני היורו, ועוד אחרי ה-5:3 המביך מול שווייץ. שחקניו של יואכים לב יחלו את דרכם בטורניר ב-9 ביוני במפגש מול פורטוגל.

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך לעיני כ-44 אלף צופים באצטדיון רד בול ארנה שבלייפציג.

אוהדים בלייפציג (רויטרס)
אוהדים בלייפציג (רויטרס)
 

דקה 2: כצפוי, גרמניה החזיקה בכדור בפתיחה כשהנבחרת הסתגרה מאחור. מליקסון ניסה לצאת קדימה, מסר וניסה לקבל בחזרה באגף השמאלי, אבל המסירה לא הייתה מדוייקת והכדור יצא החוצה.

דקה 5: איבוד כדור של אביחי ידין כמעט הוביל לשער של גרמניה כשמריו גומז עשה תנועה נהדרת לתוך הרחבה של ישראל, קיבל מסירה ונפל בסמוך לרמי גרשון, אבל השופט לא התרשם.

דקה 8: מליקסון הכניס מסירת עומק גדולה לבניון, שיכול היה להגיע לאחד על אחד מול נוייר, אבל היה איטי מדי ולא הצליח להגיע לכדור.

גומז מכשיל את גרשון (GettyImages)
גומז וגרשון ברחבה של ישראל (GettyImages)
 

דקה 13: גרמניה המשיכה לשלוט במגרש, פודולסקי קיבל את הכדור באגף השמאלי והכניס כדור רוחב חזק ושטוח לתוך ה-16, אבל הרוש הצליח לעצור.

דקה 15: איתן טיבי החליק בסמוך לשער של הרוש מול חדירה, אבל הצליח לגלוש ולמנוע מקשר ריאל להגיע לכדור. אוזיל השתלט עליו והכין לקרוס, שבעט מחוץ לרחבה, אבל החטיא את המסגרת.

דקה 17: גומז קיבל מסירת עומק נהדרת מאחורי ההגנה הישראלית, בן חיים הגיע באיחור והחלוץ בעט שטוח וחזק לידיו של הרוש.

גוטמן (GettyImages)
גוטמן על הקווים בגרמניה (GettyImages)
 

דקה 19: גרמניה הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה מתחילת המשחק כשבואטנג קיבל את הכדור בתוך הרחבה, בעט תוך כדי סיבוב מול בן חיים ופגש רק את הקורה.

דקה 31: גרמניה הורידה את הרגל מהדוושה, הנבחרת השתחררה מעט והחלה להניע את הכדור. למרות זאת, המקומיים היו אלה שהגיעו להזדמנות כשפיליפ לאם ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל זה נגמר בידיים של הרוש.

דקה 34: התקפה נוספת של הגרמנים מהאגף השמאלי הסתיימה במסירה חדה של פודולסקי לרחבה, מריו גומז הגיע מאחור וניסה להמשיך לרשת, אבל פספס את המסגרת.

בניון מול לאם (GettyImages)
בניון מול פיליפ לאם בגרמניה (GettyImages)
 

דקה 39: איבוד כדור ליד רחבת הנבחרת איפשרה לתומאס מולר להכניס לרחבה מסירה מהאגף הימני, חדירה הגיע מאחור והחטיא את המסגרת מ-4 מטרים.

דקה 40 - 0:1 לגרמניה: המארחים עלו ליתרון אחרי שחדירה הכניס את הכדור לרחבה עם מסירה נהדרת, מולר המשיך בנגיעה לעבר מריו גומז, החלוץ עשה הטעייה ובעט חזק למשקוף ולרשת.

גומז חוגג 0:1 על ישראל (רויטרס)
גומז חוגג את השער מול ישראל (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 50: הנבחרת נרדמה בתחילת המחצית השנייה וגרמניה כמעט הכפילה את יתרונה. פודולסקי ספק מסר, ספק בעט מצד שמאל והרוש הצליח להדוף.

דקה 51: הזדמנות נדירה לנבחרת כשנאתכו התנהל עם הכדור בסמוך לרחבה של גרמניה, הצליח להשתחרר משחקן אחד ובעט מסובב, אבל גם די חלש לידיו של נוייר.

דקה 55: הנבחרת הייתה קרובה מאוד לשער השוויון כשהתקפה עם הרבה שחקנים, באופן יחסי, הסתיימה בבעיטה חזקה של ורמוט מחוץ לרחבה, אבל נוייר הצליח להדוף מעל לשער.

לותר מתיאוס (GettyImages)
לותר מתיאוס ופוגטס ביציע (GettyImages)
 

דקה 56: הנאיביות של הנבחרת שוב קירבה את גרמניה לשער השני. אוזיל קיבל מסירה נהדרת והיה לא מכוסה בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו חלפה בסמוך לקורה ויצאה החוצה.

דקה 58: הרוש הציל את הנבחרת מספיגה עם יציאה טובה מהרחבה. פחות מדקה לאחר מכן, פודולסקי הגיע להזדמנות נהדרת כשקיבל מסירה מאוזיל ובעט מתוך הרחבה מעל לשער.

רפאלוב מול מרטסאקר (GettyImages)
רפאלוב מול מרטסאקר בגרמניה (GettyImages)
 

דקה 64: גרמניה עשתה התקפה יפהפיה עם מספר חילופי מסירות, שבסיומה פודולסקי מצא את עצמו מול הרוש, אבל בעט לגופו של השוער והתוצאה לא השתנתה.

דקה 74: אחרי מספר דקות לא רעות של הנבחרת, שוב הכחולים לבנים נדחקו אחורה. טעות בהגנה איפשרה לשורלה לבעוט ממצב נוח, אבל הרוש הדף.

אביחי ידין מחפש את הכדור (רויטרס)
אביחי ידין מחפש את הכדור (רויטרס)
 

דקה 76: מולר היה קרוב מאוד לשער השני של גרמניה כשקיבל מסירה אדירה בתוך הרחבה, השתחרר מהשמירה עם הטעייה יפהפיה ומול הרוש, הצליח להחטיא את המסגרת.

דקה 79: הנבחרת המשיכה להילחץ לכיוון השער של הרוש והפעם הגיע תורו של שורלה לנסות את מזלו, אבל הבעיטה שלו, מתוך הרחבה, נהדפה.

שורלה (GettyImages)
שחקני נבחרת גרמניה חוגגים את השער של שורלה (GettyImages)
 

דקה 82 - 0:2 לגרמניה: המארחים הצליחו להשיג בסופו של דבר את השער השני, ועשו את זה בסטייל. שורלה הניף את הרגל מחוץ לרחבה ושלח כדור אדיר שנעצר רק ברשת של הרוש.

דקה 87: הרוש מנע מהגרמנים להגדיל את היתרון אחרי ששורלה הרים מהאגף השמאלי, קלוזה נגח וראה את השוער הודף לקרן.

נבחרת ישראל: אריאל הרוש, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, רמי גרשון, ביברס נאתכו (ניר ביטון, 73), אביחי ידין (שיר צדק, 86), יוסי בניון (גילי ורמוט, 46), ערן זהבי (בן שהר, 67), מאור מליקסון (ליאור רפאלוב, 46), ואיתי שכטר (עומר דמארי, 46).

נבחרת גרמניה: מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, הולגר באדשטובר, פר מרטסאקר, פיליפ לאם, תומאס מולר (מרקו רויס, 83), טוני קרוס (מריו גצה, 85), סמי חדירה, מסוט אוזיל, לוקאס פודולסקי (אנדרה שורלה, 67) ומריו גומז (מירוסלאב קלוזה, 67).

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */