יום שני, 08.07.2024 שעה 12:40

שחר פאר הביסה את דובואה ותפגוש את איבנוביץ'

רולאן גארוס, סיבוב 1: המחבט הבכיר של ישראל לא התקשתה מול הקנדית ( 97 בעולם) עם 2:6 ו-2:6. גם דל פוטרו, וויליאמס וסטוסר עלו, רודיק הודח

|
שחר פאר, טיול קליל בדרך לסיבוב השני (רויטרס)
שחר פאר, טיול קליל בדרך לסיבוב השני (רויטרס)

שחר פאר עלתה הערב (ראשון) לסיבוב השני של טורניר הרולאן גארוס לאחר ניצחון 2:6 ו-2:6 על סטפני דובואה מקנדה. המשחק הבא של הישראלית צפוי להיות קשה הרבה יותר, שכן בשלב הבא מחכה אנה איבנוביץ', המדורגת במקום ה-13 בעולם.

לאחר עונת חימר מאכזבת של המדורגת 55 בעולם, עלתה פאר לסיבוב הראשון של טורניר הרולאן גארוס ולא התקשתה מול הקנדית המדורגת במקום ה-97 בעולם.

כבר בפתיחה שברה פאר את ההגשות של יריבתה. במהלך כל המשחק שלטה הישראלית ולאחר שפיגרה 2:1 במערכה הראשונה איבדה שני משחקונים בלבד עד לסיום. בסיבוב הבא מחכה לפאר משוכה גבוהה ביותר לאחר שהסרבית, אלופת 2008, נראתה מצויין והביסה 1:6 ו-1:6 תוך פחות משעה את לארה ארוברנה-וסינו.

הישג השיא של פאר בגראנד סלאם של צרפת, הוא שמינית הגמר, אותו הצליחה לשחזר שלוש פעמים: ב-2006, ב-2007 וב-2010. אם תנצח הישראלית את איבנוביץ', תעשה עוד צעד בדרך לשחזור ההישג.

מערכה ראשונה - 2:6 לפאר
פתיחת המשחק נראתה מבטיחה עבור שחר פאר ששברה במשחקון הראשון ועלתה ל-0:1, אך במשחקון הבא נשברה הישראלית על האפס והמשחק התאזן מחדש. לאחר מכן הצליחו השתיים לשמור על ההגשות שלהן.

דובואה לא מצליחה להשיב מלחמה מול שחר פאר (רויטרס)
דובואה לא מצליחה להשיב מלחמה מול שחר פאר (רויטרס)
 

במשחקון החמישי עלתה פאר ל-0:40 מהיר, אך לא הצליחה לנצל את שלוש נקודות השבירה הראשונות, הקנדית חזרה ל-40:40, אך פאר התעשתה שברה ועלתה ל-2:3. הסיפור חזר על עצמו גם במשחקון הבא ופאר עלתה ל-2:4. שבירה נוספת, שהפעם הלכה פשוט יותר, העלתה את הישראלית ל-2:5. משחקון הגשה מוצלח העלה את הישראלית ליתרון 0:1 במערכות.

שחר פאר, חמש שבירות הביאו את הניצחון (רויטרס)
שחר פאר, חמש שבירות הביאו את הניצחון (רויטרס)
 

מערכה שניה - 2:6 לשחר פאר
פאר פתחה את המערכה השניה כמו שסיימה את הראשונה, שברה ושמרה בדרך ל-0:2. לאחר שבעה משחקונים, הצליחה דובואה לנצח במשחקון וצימקה ל-2:1. עוד משחקון הגשה מוצלח של פאר והיא כבר ב-1:3.

אנה אביבנוביץ´ (רויטרס)
אנה איבנוביץ` חוגגת ניצחון, מחכה בסיבוב הבא (רויטרס)
 

הישראלית הבכירה לא עצרה, השיגה את השבירה החמישית שלה במשחק ועלתה ל-1:4. עוד משחקון הגשה קליל של פאר, שמובילה 1:5 ורחוקה משחקון אחד מהסיבוב הבא. הקנדית עוד לא איבדה תקווה וצימצמה ל-5:2. זה הלך קשה, אך בסופו של משחקון ארוך בו לא ניצלה כמה נקודות משחק, הצליחה פאר להשלים את העבודה, לקבוע 2:6 ולעלות לסיבוב הבא.

סטוסר, וויליאמס וקרבר בסיבוב השני
אלופת ארה"ב הפתוחה ופיינליסטית 2010 ברולאן גארוס, סמנתה סטוסר, הייתה זו שפתחה את הטורניר על המגרש המרכזי ולא התקשתה לנצח 4:6 ו-0:6 את אלנה בלטשה הבריטית. בסיבוב השני תשחק האוסטרלית מול אירינה פלקוני האמריקנית שניצחה 6:3, 3:6 ו-1:6 את אדינה גלוביץ' מרומניה. המדורגת עשירית ואחת המועמדות לשלבים הגבוהים, אנג'ליק קרבר מגרמניה גברה 3:6 ו-4:6 על שוואי ז'אנג הסינית.

אלופת 2009, סבטלנה קוזנצובה ניצחה 1:6 ו-3:6 את מריאנה לוצ'יץ' הקרואטית. המדורגת 21, שרה ארני ניצה את קאסי דלקווה האוסטרלית 6:4, 2:6 ו-2:6 ותשחק מול מלני אודין האמריקנית המתקמבקת שהפתיעה את יוהנה לארסון השבדית עם 3:6 ו-3:6.

ונוס וויליאמס. בסיבוב הבא (GettyImages)
ונוס וויליאמס. בסיבוב הבא (GettyImages)
 

וונוס וויליאמס בת ה-31, איבדה מערכה מול הכשרון העולה, פאולה אורמצ'אה מארגנטינה אך התעשתה וניצחה 6:4, 1:6 ו-3:6 אחרי שהארגנטינאית ת ה-19, הגיעה ל-3:3 בשלישית עם משחק מצוין, אך שבירה ל-3:4 העניקה לוונוס את התנופה והניצחון. לוסי סאפארובה (20) הצ'כית הביסה 2:6 ו-0:6 את אנסטסיה יקימובה מבילרוס ותשחק בסיבוב השני מול מריה חוזה מרטינס סאנצ'ס הספרדיה .

רודיק הודח, דל פוטרו איבד מערכה
בטורניר הגברים איבד המדורג תשיעי, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני, מערכה אך ניצח את אלברט מונטאנס מספרד 2:6, 7:6, 2:6 ו-1:6. אדוארד רוז'ה וסלין מצרפת יהיה יריבו הבא. המדורג 21, מריאן צ'יליץ' הקרואטי ניצח 4:6, 4:6 ו-5:7 את דניאל מונוס הספרדי וישחק מול חואן קרלוס פררו הוותיק, לשעבר הראשון בעולם ו-"מלך החימר" בשיאו.

חואן מרטין דל פוטרו (רויטרס)
חואן מרטין דל פוטרו, איבד מערכה בדרך לסיבוב השני (רויטרס)
 

המדורג 18 סטניסלס ואורניקה נגרר ל-5 מערכות מול פאביו צ'יפולה האיטלקי וניצח 3:6, 3:6, 6:4, 6:3 ו-2:6. המדורג 14, פרננדו ורדסקו הספרדי גבר 3:6, 2:6 ו-6:7 על סטיב דארסיס הבלגי.

המדורג חמישי, ג'ו וילפריד טסונגה, איבד באופן מפתיע את המערכה הראשונה עם 6:1 לטובת אנדרי קוזנצוב הרוסי שעלה מן המוקדמות (וניצח את וינטרוב) אבל הצרפתי התאושש עם 3:6, 2:6 ו-4:6 ועלה לסיבוב השני שם יפגוש את סדריק מרסל סטבה הגרמני.

הפתעה על הנייר לפחות, נרשמה כשאנדי רודיק, שנמצא בעונת הפרישה שלו, הודח כבר בסיבוב הראשון על-ידי ניקולס מאהו הצרפתי, 3:6, 3:6, 6:4 ו-2:6. רודיק דורג 26 בטורניר. עוד מדורג שהלך הביתה הוא יורגן מלצר האוסטרי (30) שהפסיד למיכאל ברר הגרמני, שחסר מפיגור 2:0 במערכות לנצחון מפתיע 7:6, 6:4, 2:6, 2:6 ו-3:6.

רודיק מאוכזב. סיים מוקדם מהצפוי (GettyImages)
רודיק מאוכזב. סיים מוקדם מהצפוי (GettyImages)
 

 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */