יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:28

האם אוסקר גארסיה יביא אליפות למכבי ת"א?

"קורע את הרשת" מסכמת את השבוע דרך הטוקבקים, הציוצים והסרטונים הכי טובים ברשת. והפעם עם אורח מיוחד בפאנל מהליגה הגרמנית, אלמוג כהן

|
פאנל קורע את הרשת עם אלמוג כהן
פאנל קורע את הרשת עם אלמוג כהן

מה כבר לא ניסו בעשור האחרון במכבי תל אביב? במועדון מקריית שלום הביאו עברו שמות רבים, אך נראה שמעולם לא התקיים בו ניסוי מעניין כמו זה הנוכחי, הבאתו של אוסקר גארסיה. האם הספרדי ממוצא קטלוני, שמגיע היישר ממחלקת הנוער של ברצלונה, יהיה זה שיוביל את מכבי ת"א לאליפות? טקבקו ואולי התגובות שלכם יוקראו בתוכנית הטלוויזיה "קורע את הרשת".

התוכנית משודרת בכל יום חמישי בשעה 23:30 בערוץ ONE, ערוץ 50 ובשידורים חוזרים לאורך השבוע. התוכנית בודקת מה אתם, הטוקבקיסטים, כתבתם השבוע, ומסכמת אותו דרך העיניים שלכם.

את התוכנית מנחה בן פרידמן ובעזרת פאנל של ארבעה משתתפים, אנשי מערכת ONE שמחוזקים השבוע בסטנדאפיסט שאולי בדישי ובכדורגלן נירנברג הגרמנית, אלמוג כהן. יחד הם מסכמים את השבוע בספורט דרך עיסוק בכתבות המעניינות והמטוקבקות ביותר ובחירת הטוקבקים הטובים ביותר מהכתבות השונות. חברי הפאנל מצביעים בכחול או באדום ועונים על שלוש השאלות המרכזיות של השבוע.

אלמוג כהן קורע את הרשת

"קורע את הרשת" מציגה גם את נלה גולדברג, שבוודאי מוכרת לכן מ"היפה והחנון", שמגישה את פינת היוטיוב והטוויטר, ושם הקטעים המצחיקים ביותר שעלו ברשת בשבוע האחרון.

היכנסו לעמוד הפייסבוק של קורע את הרשת

בנוסף, חן מישל מגישה את פינת "גליצ'ים", שבה היא בוחרת את הטוקבקים הכי מצחיקים מהשבוע האחרון. בפינה המוסיקלית נבדוק מה המקורות של שירי האוהדים הכי מפורסמים בישראל.

כנסו לעמוד הפייסבוק של 'קורע את הרשת'

אז מה דעתכם? האם אוסקר גארסיה יביא את מכבי ת"א לתואר לאליפות? טקבקו ואולי גם אתם תופיעו בתוכנית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */