יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:24

צ'אבי אלונסו: יהיה קשה יותר מבגביע העולם

הכנה ליורו: ספרד ב-19:00 מול סרביה. הולנד מול בולגריה, ואן מרוויק על רובן: " יכול להתפוצץ". ומה עשה שומאכר במחנה של גרמניה לפני שוויץ?

|
אלונסו:
אלונסו: "קבוצה וניסיון יש לנו" (GettyImages)

פחות משבועיים ליורו והפעמון מצלצל לקראת הקפת ההכנות האחרונה של 16 הנבחרות שישתתפו בטורניר. משחקי האימון שיתקיימו היום (שבת) אמורים כבר ללמד אותנו יותר על הרכבים, כובשים ופייבוריטים לזכיה.

המשחקים יחלו עם משחק שיחזיר אותנו 14 שנה אחורה כשברזיל ודנמרק יפגשו ב-16:30 על אדמת גרמניה עם קריצה ל-2:3 הענק מהמונדיאל ב-1998.

הדנים זקוקים ליריבת אימון ראויה אם הם רוצים להפתיע ולצאת חיים מבית המוות, בית ב', בו נמצאות גם גרמניה, הולנד ופורטוגל.

ב-19:00 תארח שוויץ את גרמניה להתמודדות נוספת שבאה כהכנה לבית הקשה של היורו הנוכחי. בסביבתו של יואכים לאב נשאלו השבוע אם הפסדה של באיירן מינכן בגמר הצ'מפיונס ליג ישפיע על הנבחרת עצמה. על כך ענה הרכש החדש של ארסנל, לוקאס פודולסקי, שסיפר: “קשה למצוא דרך לנחם את החברים כרגע. גם אישית נאלצתי להתמודד עם ירידת ליגה השנה וצריך לחיות עם זה, זה לא ישפיע על הנבחרת למרות ריבוי השחקנים שיש לנו מבאיירן".

שומאכר מקפיץ. שיישאר מאחורי ההגה? (GettyImages)
שומאכר מקפיץ. שיישאר מאחורי ההגה? (GettyImages)
 
פיליפ להם, מנואל נוייר, בסטיאן שוונשטייגר, תומאס מולר, הולגר באדשטובר, ג'רום בואטנג, טוני קרוס ומריו גומס, כולם יצטרפו לנבחרת בימים הקרובים. “לעכל את ההפסד זה עניין של ימים ולא של שבועות", הוסיף הגרמני/פולני שבגיל 26 מחזיק ב-95 הופעות בנבחרת.

שומאכר עם האחרון שהביא יורו לגרמניה - אוליבר בירהוף (GettyImages)
שומאכר עם האחרון שהביא יורו לגרמניה - אוליבר בירהוף (GettyImages)
 
בכל מקרה בינתיים נהנו שחקני נבחרת גרמניה מביקור מעודד של מיכאל שומאכר שכנראה על הדרך עשה ג'סטה כנהגה של קבוצת מרצדס ולימד כמה שחקנים דבר או שניים על מהירות.

שומאכר ופודולסקי נצמדים ומחכים לחבר´ה מבאיירן (GettyImages)
שומאכר ופודולסקי נצמדים ומחכים לחבר´ה מבאיירן (GettyImages)
 
באותה השעה, גם על אדמת שוויץ, תשחקנה אלופת אירופה והעולם, ספרד (נטולת שחקני ברצלונה) מול סרביה כשויסנטה דל בוסקה יתמקד בינתיים במילוי הוואקום שהשאיר דויד וייה. החלוץ הודיע השבוע כי ניסה הכל אך לא יהיה כשיר ליורו. קשר ריאל מדריד והנבחרת, צ'אבי אלונסו, סיפר לפני ההתמודדות: “נצטרך להיות במיטבנו כדי לזכות, זה לא יהיה קל. ראינו כמה זה קשה להמשיך ולנצח. קבוצה טובה וניסיון יש אבל יש נבחרות רעבות וטובות. זה יהיה קשר יותר מהזכיה בגביע העולם".

ב-21:00 הולנד תשחק מול בולגריה. שיחת היום אצל נבחרת האורנג' היא עדיין אריאן רובן שמתאושש מהחמצת הפנדל בגמר מול צ'לסי ומשריקות הבוז במשחק נגד באיירן. שחקנה של באיירן אמור לשחק ומאמנו, ברט ואן מרוויק, סיפר: “דיברנו על כך שלא צריך לקחת חופשה, אחרי הכל הוא שחקן שיכול תמיד להתפוצץ. לתת לו חופשה לשבוע לא יעשה לו טוב בשלב הזה".

ואן מארוויק עם רובן. &qout;אמרתי לו שהוא לא צריך חופשה&qout; (רויטרס)
ואן מארוויק עם רובן. "אמרתי לו שהוא לא צריך חופשה" (רויטרס)
 
ובאנגליה? לקראת המשחק ב-21:45 מול נורבגיה יקווה רוי הודג'סון לניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים של שלושת האריות. המאמן צפוי לעלות עם אנדי קארול בחוד כשוולקוט, ג'רארד ויאנג יתמכו בו בניסיון להבין איך תראה הנבחרת בעוד 14 ימים.

משחקים נוספים: אירלנד - בוסניה (17:00), סלובקיה - פולין (18:00), פורטוגל - מקדוניה (20:15), טורקיה - פינלנד (21:00), יוון - סלובניה (21:30), ארה"ב - סקוטלנד (3:00).    

מבט נוסף על מחנה האימונים של גרמניה (GettyImages)
מבט נוסף על מחנה האימונים של גרמניה (GettyImages)
 
      

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */