יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:38
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

לנגפורד: רוצה להישאר, סמית': עמדנו במטרות

אחרי ששרו ורקדו עם האוהדים בבית דני, עברו שחקני מכבי למסעדת 206 כדי לחגוג אליפות לאחר 63:83 על אשדוד. אוחיון: "נרגש". צפו בתקציר ובחגיגות

|
סמית´ וג´יימס מונפים אל על (יניב גונן)
סמית´ וג´יימס מונפים אל על (יניב גונן)

מכבי תל אביב חגגה אמש (חמישי) את האליפות החמישים בתולדותיה לאחר שניצחה בגמר הפיינל פור את מכבי אשדוד בתוצאה 63:83 וחתמה את עונה ארוכה ועמוסת משחקים ומסעות עם טעם טוב בפה ועם עוד צלחת שנכנסה לארון הגביעים של המועדון.

הצהובים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את הזכיה באליפות ולמעשה כבר לאחר המשחק המשיכו השחקנים אל בית דני, שם המתינו להם האוהדים שמחו כנגד שיטת הפיינל פור ולא הגיעו להיכל נוקיה ורקדו ושרו איתם על במה שהוכנה במיוחד לשם כך. לאחר מכן המשיכו השחקנים למסעת הבית, 206, והמשיכו את החגיגות על בטן מלאה ומוזיקת רקע מתאימה.

היום בצהריים תערוך הקבוצה אירוע חגיגי ומסיבת עיתונאים לכבוד סיום העונה בנוכחותם של השחקנים, צוות האימון ואנשי ההנהלה. לאחר מכן יתפצל כל אחד לדרכו, כאשר השאלה המסקרנת ביותר תהיה מה ממכבי ת"א מודל 2011/2012 ישאר גם בעונה הבאה וירכיב את מכבי החדשה מודל 2012/2013, שגם לה יהיו ציפיות גבוהות לא פחות.

סנטר הקבוצה, שון ג'יימס, שבתקופה האחרונה נכנס לעניינים היטב וקיבל הרבה מאוד קרדיט ממאמנו, דיוויד בלאט, סיפר ל-ONE על ההתרגשות לזכות באליפות ראשונה בישראל וכן על העונה הארוכה והקשה שעברה על כולם: "זה מרגיש מדהים, לחוות את השנה שהייתה לנו ולסיים אותה סדרך כל כך חיובית זה מדהים וזו תחושה שאין לתאר. זו הייתה עונה קשה גם פיזית וגם מנטלית, אבל עברנו אותה בשלום וכמו שצריך. אז מה אם שיחקנו בשלוש ליגות? זו היתה השנה הראשונה שלי במכבי ונהניתי בכל משחק שהייתה לי הזדמנות לשחק, היה קשה אבל זכינו באליפות של הליגה האדריאטית וגם באליפות בארץ ובגביע, מה צריך יותר מזה? אני פשוט שמח. היום הילדים שלי יוכלו ליהנות מהזכיה הזו כי אין אימון".

צפו במכבי ת"א זוכה באליפות ה-50

הרכז הישראלי, יוגב אוחיון, שמחוזר על ידי מלאגה הספרדית שמוכנה לשלם הרבה כסף תמורתו, סיכם בתמציתיות את הניצחון על אשדוד ואת הזכיה באליפות הראשונה שלו: "האמת, שלא האמנתי שנסיים את העונה בתחושה כזו טובה ואני פשוט שמח ונרגש. זו האליפות הראשונה שלי והיה לי כיף גדול מאוד לזכות בה. חגגנו עם האוהדים בבית דני, הייתה חגיגה גדולה מאוד, הודינו להם על כל העונה ועכשיו זה הזמן להרגע קצת".

אוחיון: זה חלום שמתגשם

מי שנחשב לבין הבודדים שימשיכו במכבי בוודאות בעונה הבאה הוא דווין סמית', שהתרגש מאוד לאחר הניצחון והזכיה בצלחת: "אני מרגיש נפלא, שיחקנו כל יום כאילו זה המשחק הכי חשוב שלנו, הייתה לנו עונה ארוכה ומלאה בכל כך הרבה משחקים ובכל כך הרבה מסגרות, אבל פשוט נהנינו, שיחקנו כמו שצריך והשגנו כמעט את כל המטרות שלנו. היינו גם רחוקים רק מרחק נגיעה מהעפלה לפיינל פור, אבל עכשיו העונה הזו כבר נגמרה ואנחנו נצא קצת ליהנות מהחופש ואין ספק שאחרי שזכינו באליפות והשלמנו את העונה הזו כמו שרצינו שהיא תהיה, עכשיו אנחנו יכולים להיות שמחים באמת ולדעת שעמדנו כמעט בכל המשימות והמטרות".

צפו בשחקני מכבי מרקידים את הקהל

גארד הצהובים, קית' לנגפורד, הפך השנה לאחת מההצלחות של מכבי לאחר שחתם קצת לאחר פתיחת העונה ועבר רצח אופי לא קטן בחימקי מוסקבה. בסופו של דבר התברר כי מדובר באחד מהשחקנים היותר חביבים שנחתו בישראל ובעיקר אחד מהכישרוניים והאתלטים שבהם. כעת, הוא מספר על התחושות שלו: "אני נרגש מאוד, אני מרגיש נפלא, זו גם אנחת רווחה גדולה מאוד שעמדנו במשימה וזכינו באליפות. אנחנו עייפים, עכשיו יהיה לנו קצת זמן לנוח. ניסע הביתה כשאנחנו יודעים שהמשימה הושלמה וזה הדבר הכי חשוב והכי טוב שיכול היה לקרות לנו. היתה עונה מדהימה פשוט ואהבתי בה כל רגע ורגע. אני מקדיש את הניצחון לאוהדים הנפלאים שלנו".

שון ג´יימס (יניב גונן)
שון ג´יימס מתנהג כאחרון האוהדים (יניב גונן)
 

לסיום התייחס לנגפורד גם לשאלה שמעניינת את כל אוהדי מכבי, האם ימשיך בקבוצה גם בשנה הבאה: "זו בהחלט האליפות הראשונה שלי, אבל אני לא יודע אם האחרונה, אני מניח שכבר היום או בימים הקרובים אנחנו נדבר על זה. מכבי מאוד מיוחדת עבורי, אני אדבר עם המאמן ואין ספק שזה תהליך קשה שגם יכול להיות ארוך עד שמסדרים את העניינים לגבי העונה הבאה, אבל אני מאוד רוצה שזה יצליח. אני רוצה להשאר במכבי אבל כרגע זה לא משהו שאפשר לדעת מה יהיה איתו. נהנתי מכל המסע שלי פה ואני מרוצה שזה מבחינתי הכי חשוב".

זיקוקים בחגיגות של מכבי (יניב גונן)
זיקוקים בחגיגות של מכבי (יניב גונן)
 

אליהו משחזר את רגע הנפת הגביע (יניב גונן)
אליהו משחזר את רגע הנפת הגביע (יניב גונן)
 

פאפאלוקאס רוקד עם האוהדים (יניב גונן)
פאפאלוקאס רוקד עם האוהדים (יניב גונן)
 

יוגב אוחיון משתחווה בפני האוהדים (יניב גונן)
יוגב אוחיון משתחווה בפני האוהדים (יניב גונן)
 

שמעון מזרחי נושא דברים (יניב גונן)
שמעון מזרחי נושא דברים (יניב גונן)
 

בלאט ודריקס משוחחים במסעדת 206 (שי לוי)
בלאט ודריקס משוחחים במסעדת 206 (שי לוי)
 

בורשטיין מרים כוסית (שי לוי)
בורשטיין מרים כוסית (שי לוי)
 

מלצמן עם שארפ (שי לוי)
מלצמן עם שארפ (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */