יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:43

נובו מסטו אלופת סלובניה, ניסים נבחר ל-MVP

גארד נבחרת ישראל (18 נקודות) הוביל את קבוצתו ל-55:67 על לובליאנה בדרך ל-1:3 בסדרת הגמר: "שנה קסומה, לאשתי יש חלק גדול באליפות הזו"

|
אפיק ניסים. הצטיין בסדרת הגמר (פיב
אפיק ניסים. הצטיין בסדרת הגמר (פיב"א אירופה)

הישג נהדר לגארד נבחרת ישראל, אפיק ניסים, שהוביל הערב (חמישי) את נובו מסטו לזכייה באליפות סלובניה לאחר ניצחון על לובליאנה 55:67 במשחק הרביעי של גמר הפלייאוף, שהשלים 1:3 בסדרה. 

נסים, שהיה הקלע המוביל של נובו מסטו במשחק, סיים אותו עם 18 נקודות (6 מ-8 לשתיים, 0 מ-2 לשלוש ו-6 מ-6 מקו העונשין) ונבחר גם ל-MVP של סדרת הגמר. זהו תואר אליפות שלישי של ניסים באירופה לאחר שבעבר זכה באליפות גם עם שטרסבורג הצרפתית ונימבורק הצ'כית. בשורות לובליאנה שיחק הסנטר של הנבחרת הלאומית, רוברט רות'בארט, אך הוא סיים את המשחק ללא נקודות ב-8 דקות.

לאחר הזכייה אמר נסים ל-ONE: "אני שמח לזכות באליפות בסלובניה. זאת הייתה שנה קסומה שמסתיימת בתואר וזה הכי כיף. תודה לאישתי יעל שנמצאת איתי כל הזמן והיא חלק גדול מהאליפות הזאת".

"זכיתי ב-MVP של סדרת הגמר וזאת הרגשה של שמחה וסיפוק אדיר לקבל את הפרס. הייתה סדרה קשה אבל לחגוג אליפות במגרש של לובליאנה זה משהו מיוחד. אליפות בצרפת, צ'כיה ועכשיו גם סלובניה. עוד שני גביעים באיטליה ועוד גביע בצ'כיה. זה סיפוק אדיר".             

אפיק ניסים (שי לוי)
אפיק ניסים. "סיפוק אדיר" (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */