יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:05

פאו השוותה את הסדרה מול אולימפיאקוס ל-1:1

גמר הפלייאוף היווני: הירוקים השיגו 79:81 דרמטי בביתם, אך למרות זאת הביתיות נותרה בידי האדומים. ספרד: ויטוריה ניצחה 71:81 את ריאל מדריד

|
שחקני פנאתינאיקוס חוגגים (GettyImages)
שחקני פנאתינאיקוס חוגגים (GettyImages)

גם אם פנאתינאיקוס תזכה בסופו של דבר באליפות יוון העונה, זה יהיה קשה מאוד, אולי קשה במיוחד. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הצליחה להשוות הערב (חמישי) ל-1:1 את סדרת הגמר נגד אולימפיאקוס בזכות 79:81 ביתי, אבל יתרון הביתיות נותר עדיין בידי אולימפיאקוס שתארח את משחק מספר שלוש (בשיטת הטוב מחמישה) בשבוע הבא.
 
מייק באטיסט העלה בהטבעה ל-78:81 אחרי התקפה שכמעט והסתיימה באיבוד כדור, ורק אחרי מאבק אדיר במעורבות שחקנים רבים התגלגל הכדור לידיו. מהעבר השני הלך ואסילי ספאנוליס לקו שתי שניות לסיום בעקבות עבירה של שאראס, קלע את הראשונה והחטיא את השנייה במכוון. לזארוס פפאדופולס, שניסה להשתלט על ריבאונד ההתקפה, לא קלט את הכדור בסופו של דבר ופאו ניצחה.
 
אולימפיאקוס הובילה בהפרשים מינימליים כל הרבע השני, וברבע השלישי פאו עשתה ריצה מטורפת והגיעה לפער דו-ספרתי. למזלה הרב, אולימפיאקוס לא הצליחה לעשות לה מה שעשתה לצסק"א בגמר היורוליג.

קלעו לפאו: דימיטריס דיאמנטידיס 23 נקודות ו-4 אסיסטים, קוסטאס קאימקוגלו ומייק באטיסט 11 כל אחד, שרונאס יאסיקביצ'וס 8 וסטראטוס פרפרוגלו 7.
 
לאולימפיאקוס: קייל היינס 18, קוסטאס פפאניקולאו 11 ו-9 ריבאונדים, ספאנוליס 10 ו-5 אסיסטים, יורגוס פרינטזיס 10. אגב, זה היה משחק ראשון בין הקבוצות העונה שפרינטזיס אינו הקלע המוביל של אולימפיאקוס.

שאראס. בפעם הראשונה בנוקיה כיריב (GettyImages)
שאראס מרוצה. בצדק (GettyImages)
 

איטליה: פזארו ב-2:2 עם קאנטו. ספרד: ויטוריה ניצחה את ריאל
באיטליה, סקאבוליני פזארו ניצחה 68:80 והשוותה את סדרת רבע הגמר הפלייאוף שלה נגד קאנטו ל-2:2. ריצ'רד היקמן שהוזכר באחרונה כמועמד לחזק את מכבי ת"א בעונה הבאה קלע 20 נקודות. ג'אנלוקה באסילה ומאנוצ'אר מרקושווילי הובילו את קאנטו עם 11 נקודות כל אחד, ודורון פרקינס קלע 10 נקודות לזכות קאנטו כמו ניקולאס מצארינו. מילאנו ממתינה עם יתרון ביתיות בחצי הגמר למנצחת בסדרה הזו, ובסדרת חצי הגמר השנייה ישחקו סיינה וססארי.

בספרד, קאחה לבוראל ויטוריה העבירה אליה את יתרון הביתיות עם 71:81 במדריד על ריאל, במשחק מספר 1 בחצי גמר הפלייאוף (הטוב מ-5). ויטוריה הייתה דומיננטית ברבע האחרון עם 12:21. בלטו אצל המנצחים: מאצ'יי לאמפה, כדורסלן מכבי ת"א לשעבר, עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, נמאנייה ביליצה עם 14 ופרננדו סן אמטריו עם 13. מירזה טלטוביץ', שמדורג כמעט תמיד בין שלושה הקלעים המובילים של הקבוצה שלו, נעצר הפעם על שבע בלבד. למדריד: נוביצה וליצ'קוביץ' 12, סרחיו רודריגס 10.

סן אמטריו קאחה לבוראל (GettyImages)
סן אמטריו. תרם 13 נקודות (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */