יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:21

שאר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר שטרסבורג

הישראלית הבכירה גברה 5:7 ו-0:6 על ווזניאק. יום לא מוצלח בניס, סלע והצמד אנדיוני הודחו בסיבוב הראשון. וינטרוב הובס במוקדמות הרולאן גרוס

|
שחר פאר, ניצחון חשוב לפני הרולאן גרוס (רויטרס)
שחר פאר, ניצחון חשוב לפני הרולאן גרוס (רויטרס)

שחר פאר ניצחה היום (שלישי) 5:7 ו-0:6 את אלכסנדרה ווזניאק הקנדית ועלתה לסיבוב בטורניר שטרסבורג המשמש כהכנה ההאחרונה לקראת הרולאן גרוס שיחל בשבוע הבא.

לאחר שלא הצליחה לנצח את הווזניאק בשני המפגשים האחרונים בינהן, פתחה המחבט מספר אחד של ישראל את משחק בצורה טובה, שברה ועלתה ל-0:2 מהיר.

הקנדית המדורגת תשיעית בטורניר, התעוררה, שמרה ושברה בחזרה ל-2:2. המטוטלת המשיכה, פאר שברה שוב ועלתה ל-2:4, אך פעם נוספת לא הצליחה לשמור על היתרון ונשברה בחזרה ל-4:4.

משחק השבירות נשבר ובשלוש המשחקונים הבאים לא הצליחה אף טניסאית לשמור על הגשותיה. ביתרון 5:6 הצליחה סוף סוף פאר לשמור, ניצחה במשחקון המכריע של המערכה הראשונה ועלתה ל-0:1 במערכות.

המערכה הבאה הייתה כולה של הישראלית. פאר הצליחה לשמור ולשבור שלוש פעמם בדרך ל-0:6 במערכה שניה, 0:2 במשחק כולו ועליה לסיבוב השני בטורינר החימר.

שחר פאר (רויטרס)
שחר פאר, לא השאירה סיכוי במערכה השניה (רויטרס)
 

דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך הודחו בסיבוב הראשון של טורניר ניס
דודי סלע המשיך בעונת החימר המאכזבת שלו כשנוצח בסיבוב הראשון של טורניר ה-ATP  בניס, 7:5 ו-6:1 ע"י גרגור דימיטרוב מבולגריה, המדורג 95 בעולם, מקום אחד מעל סלע שירד אתמול למקום ה-94. 

סלע החליט לוותר העונה על הצ'לנג'רים בהם זכה בשנה שעברה ולתת לעצמו צ'אנס השנה על החימר, אבל פרט לנצחון בסיבוב הראשון בבוקרשט, הודח בסיבוב ראשון בבלגרד וכאמור היום בניס.

אי ההצלחה לעומת הזכייה בצ'לנגרים בעונה שעברה, גרמה לו לירידה בדרוג וכנראה איבוד המקום באולימפיאדת לונדון. בכל מקרה סלע יקבל הזדמנות נוספת בשבוע הבא ברולאן גארוס.

דודי סלע. עונת חימר מאכזבת (יניב גונן)
דודי סלע. עונת חימר מאכזבת (יניב גונן)
 

דימיטרוב פתח עם שבירה ו-0:3. סלע חזר לעצמו, וכשהבולגרי הוליך 3:5 והגיש למשחק, שבר והישווה ל-5:5, אבל  דימיטרוב התאושש שמר על ההגשה ל-5:6 ושבר בקלות את סלע ל-5:7 ו-0:1 במערכות.

דימיטרוב שבר ל-0:2 את הישראלי במערכה השניי ומכאן כבר טס קדימה ל-0:5 ו-1:6 קליל בסיום בדרך לפגישה בסיבוב השני עם המדורג שני בטורניר, ז'יל סימון מצרפת.

האכזבה בטורניר ניס המשיכה עם הדחתם של אנדי רם ויוני ארליך כבר בסיבוב הראשון לאחר הפסד לג'ימי מארי הבריטי ודניאל בראצ'לי מאיטליה 7:5, 2:6 ו-12:10. אנדיוני שקיוו לתוצאה טובה ערב הרולאן גארוס, הצילו שלוש נקודות משחק בסופר טיי ברייק אך במצב של 10:10 איבדו נקודת הגשה והפסידו לאחר שעה וחצי.

אנדי רם ויוני ארליך (רויטרס)
אנדי רם ויוני ארליך, המשיכו את היום הלא טוב בניס (רויטרס)
 

ויטנרוב הפסיד בסיבוב המוקדמות הראשון של הרולאן גרוס 

אמיר וינטרוב שביום ראשון עוד שיחק בגמר צ'לנג'ר באוזבקיסטן, לא הצליח להמשיך את המומנטום גם במוקדמות הרולאן גארוס והובס בסיבוב המוקדמות הראשון 6:2 ו-6:1 תוך 47 דקות ע"י אנדריי קוזנצוב מרוסיה, המדורג 159 בעולם. וינטרוב, 161 בעולם לא שיחק על חימר העונה ולא הצליח עדיין לעבור סיבוב במוקדמות גראנד סלאם, אולי בוימבלדון בעוד כחודש זה יקרה.

אמיר וינטרוב (משה חרמון)
אמיר וינטרוב, לא הצליח להמשיך במומנטום ולהגיע לרולאן גרוס (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */