יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:23

רונאלדו: לא מפחד מגרמניה, מוזר שריו לא הוזמן

17 יום ליורו: כוכב נבחרת פורטוגל לקראת בית המוות: "הולנד לא יהיו ברבע? לא הגיוני. אין עלינו לחץ ויש לנו סיכוי טוב". ומי לדעתו תניף את הגביע?

|
רונאלדו. גרמניה לא מפחידה אותו (GettyImages)
רונאלדו. גרמניה לא מפחידה אותו (GettyImages)

יורו 2012 באוקראינה ופולין הולך ומתקרב. בעוד 17 יום בלבד יחל הטורניר, ואחת הפייבוריטיות לזכייה בו וללא ספק אחת מהנבחרות המלהיבות בעולם היא פורטוגל.

לא תאמינו מה קרה לרונאלדו בסרטון של נייקי. לחצו כאן

הנבחרת של כריסטיאנו רונאלדו הוגרלה לבית המוות שכולל את הולנד, גרמניה ודנמרק. בראיון נתן הפנומן את התחזית שלו על המועמדות לזכייה, על התחושה להיות חלק מהנבחרת של פאולו בנטו ודעתו על אי הזימון של בלם מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, לסגל נבחרת אנגליה.

"לספרד יש סיכוי טוב לזכות. גם לגרמניה, הולנד, איטליה, אפילו אנחנו (פורטוגל). למה לא? אנחנו נבחרת צעירה ושמחה וכיף להיות חלק ממנה, אבל במקביל גם עם שחקנים מאוד מנוסים במעמדים האלה. אני עוזר לחברים והם גם עוזרים לי".

"אני מנסה להיות המנהיג וזה קל לי כי כולם מכירים אותי מצוין. רבע הגמר? בוא נגיע לשם קודם, לדמיין את גרמניה או הולנד עפות כבר בשלב הבתים זה קצת הזוי. אנחנו לא מפחדים מגרמניה (המפגש הראשון שלהם בטורניר), ובניגוד אליהם ואל הנבחרות הגדולות יותר אין עלינו לחץ, אנחנו באים ליהנות".

רונאלדו ופורטוגל מתכוננים ליורו

על המפגש מול אריאן רובן ורובין ואן פרסי: "אני אוהב לשחק נגד הולנד. הם משחקים דומה אלינו - פתוח והתקפי וזה כיף. לאנגליה יש מאמן חדש, אני לא מכיר אותו אבל אני מקווה שהם יצליחו, יש לי הרבה אהבה למדינה הזאת. אני מקווה שהם יזכו כבר בטורניר גדול".

רונאלדו. למה שפורטוגל לא תזכה ביורו? (GettyImages)
רונאלדו. למה שפורטוגל לא תזכה ביורו? (GettyImages)
 

על אי הזימון של ריו פרדיננד לטורניר: "הייתי מאוד מופתע ואני ממש לא מבין למה, הוא עדיין אחד הבלמים הטובים בעולם. בנוסף הוא גם בנאדם שתורם הרבה מאוד לקבוצה גם כשהוא נמצא מחוץ למגרש וזה חשוב. עבורי הוא הבלם הכי טוב באנגליה".

פרדיננד וחברים. רונאלדו לא מבין את ההחלטה (GettyImages)
פרדיננד וחברים. רונאלדו לא מבין את ההחלטה (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */