יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:10

הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי ואיזנה ל-1:1

כדוריד: משחק ענק של שוער האדומים, טומיסלאב סטויאקוביץ', הוביל לניצחון 24:28 ושוויון בסדרת הגמר. סער פרנקל: "גאה בשחקנים"

|
נאמן מול סטויאקוביץ´, משחק גדול של השוער (שי לוי)
נאמן מול סטויאקוביץ´, משחק גדול של השוער (שי לוי)

הפועל ראשון אירחה הערב (שני) את היריבה העירונית, מכבי, במשחק השני של סדרת גמר פלייאוף הכדוריד, ניצחה 24:28 ואיזנה ל-1:1 בסדרה החמה. שוער האדומים, טומיסלאב סטויאקוביץ', בתצוגה נפלאה, היה זה שהוביל את המקומיים לניצחון.

עד הדקה השלישית הצליחה הגנת הפועל לשמור על שער נקי ולאחר שבע דקות של משחק מהיר מצד שתי הקבוצות הראה לוח התוצאות 4:6 לטובת הקבוצה הביתית. המומנטום האדום נמשך בהנהגתו של סטויאקוביץ', שעצר 11 זריקות שדה של מכבי ועוד ארבע זריקות משבעה מטרים והיה בלתי ניתן לעצירה. 

במשך 10 דקות לא הצליחה מכבי לכבוש והפועל ברחה ל-4:10. לפני המחצית הצליחו הצהובים של גלעד מאור לחזור מעט והקבוצות ירדו לחדר ההלבשה כשלוח התוצאות מראה 10:13 לטובת הפועל.

גם את המחצית השנייה פתחה הפועל טוב יותר ולאחר 33 דקות הובילה 10:16. אמיר לנגליב ועופר לוזון כבשו שערים מהירים וצימצמו במעט את ההפרש ל- 19:14. עד הסיום הצליחה הפועל לשמור על היתרון ובסיום 24:28 לאדומים ו-1:1 בסדרה. ביום שישי ייפגשו הקבוצות למשחק השלישי בבית מכבי.

שחקני הפועל ראשל&qout;צ חוגגים ניצחון בדרבי ו-1:1 בסדרה (יניב גונן)
שחקני הפועל ראשל"צ חוגגים ניצחון בדרבי ו-1:1 בסדרה (יניב גונן)
 

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל, אמר לאחר המשחק: "אם לנצח את מכבי ראשון זה לא קשה, אז לא יודע מה קשה. אני חושב שמה שחשוב מבחינתנו זה שיש משחק רביעי. אני גאה בשחקנים הצעירים שלי שנלחמו ונתנו פייט אדיר ומאוד רוצה אליפות. סטויאקוביץ' שוער גדול, היו לו עליות וירידות ולפני שבועיים הוא עבר פציעה קשה. הוא עזר לנו היום בגדול והוא יעזור לנו עד סוף העונה".

מאמן המפסידה, גלעד מאור אמר: "הפועל ניצחה בצדק. היא שלטה בכל פרמטר. אם עידן מימון עושה משחק כזה מדהים, מגיע לו הניצחון הזה. זה הפסד ראשון שלנו לאחר 15 ניצחונות רצופים. נבוא למשחק הבא ונעשה את המקסימום. מהתחלה האמנתי שהסדרה תסתיים לאחר חמישה משחקים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */