יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:18

אולימפיאקוס גברה על פנאתינאיקוס ועלתה ל-0:1

לאחר שנדחתה עקב התפרעות אוהדים, נפתחה סדרת הגמר במשחק בו התקשתה אלופת אירופה בפתיחה, אך בסופו של דבר ניצחה 78:84 בדרבי הלוהט של יוון

|
פרנטיזס, הוביל את קבוצתו ליתרון חשוב (GettyImages)
פרנטיזס, הוביל את קבוצתו ליתרון חשוב (GettyImages)

אולימפיאקוס גברה הערב (שני) 78:84 על פנאתינאיקוס, במסגרת המשחק הראשון של סדרת גמר הפלייאוף היווני. כזכור, הדרבי הלוהט של אתונה היה אמור להיערך כבר בשבת, אך נדחה לאחר שאוהדי אולימפיאקוס תקפו את האוטובוס של היריבה המרה.

ההתמודדות נפתחה בגישושים כאשר שתי הקבוצות התקשו להשיג נקודות. לאחר חמש דקות השתחררו סוף סוף הקבוצות ופאו הצליחה להשתלט על הקצב ולרדת ביתרון 15:20 בסוף הרבע הראשון. את הרבע השני פתחו האדומים חזק והפכו את התוצאה לאחר מתפרצת ודאנק של היינס שקבע 21:23. 

בראשותו של פרינטזיס, שסירב להחטיא וסיים את המחצית עם 12 נקודות, השתלטה אלופת אירופה הטרייה על המשחק וירדה למחצית ביתרון 33:41.

גם במחצית השניה לא הורידו חניכיו של דושאן איבקוביץ' את הרגל מהגז וברחו ל-36:47 כאשר הם מנטרלים את דיאמנטידיס, שאיבד ארבעה כדורים ולא הצליח להיכנס למשחק.

הירוקים לא ויתרו ולאחר ריצת 11:22 הצליחו לחזור למשחק ולסיים את הרבע השלישי בפיגור שש נקודות בלבד, 52:58. ברבע האחרון הצליחה אולימפיאקוס לברוח פעם נוספת ועלתה ליתרון של 11 נקודות. דווקא שנראה שהמשחק גמור, וויוקאס ודיאמנטידיס נכנסו לפעולה והורידו את ההפרש לחמש בלבד, כאשר על השעון נשארו 19.6 שניות. למרות זאת הצליחה אולימפיאקוס הצליחה על היתרון עד הסיום ובזכות קור רוח על קו העונשין, הצליחה לעלות ל-0:1 חשוב בסדרה.

ספנוליס (GettyImages)
ספנוליס, אולימפיאקוס עשתה צעד חשוב מאוד אל עבר התואר (GettyImages)
 

בלטו באולימפיאקוס: גיורגוס פרינטזיס 18, קוסטאס פאפאניקולאו 16, קייל היינס 13, מרטינס גצ'ביצ'יוס 11.

בלטו בפנאתינאיקוס: יאן וויוקאס 20, דימיטריס דיאמנטידיס 15, סטראטוס פרפרוגלוס 12, מייק באטיסט 10.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */