יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:10

בן זקן: החלטה על הקמת מנהלת בעוד שבועיים

בעלי מ.ס. אשדוד בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "לוזון תומך בהקמת מנהלת, זה לא יהיה אסון אם המהלך ייצא לפועל רק בעונה הבא"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

כפי שדובר הרבה לאחרונה עובדים כמה מראשי קבוצות ליגת העל על הקמת מנהלת לליגת העל. בראש המהלך עומדים בין השאר, בעלי מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, בעלי הפועל ב"ש אלונה ברקת, בעלי אלופת המדינה, עירוני ק"ש, איזי שירצקי וגיל לב נשיא מכבי נתניה. 

בן זקן: "האסטרטגיה בהקמת המנהלת הייתה לחכות לסוף העונה, כך עשינו ולדעתי זה מה שהיה נכון לעשות. התכנסנו לפני שבוע ובשבוע הבא ניפגש פעם נוספת, הפעם עם אבי לוזון".

אבי לוזון וג´קי בן זקן (שי לוי)
אבי לוזון וג´קי בן זקן, מתוכננת פגישה בשבוע הבא (שי לוי)
 

"אנחנו בוחנים את העניין של לקיחת אנשים מקצועיים שיקלו על העומס שלנו הבעלים ויזרזו את המהלך", הוסיף בעלי מ.ס. אשדוד. "אני מקווה שכבר בעוד שבועיים תהיה החלטה על הקמת מנהלת ושבעוד כמה חודשים תקום המנהלת בפועל. יכול להיות שהמנהלת תחל רק בעונה הבאה וגם זה לא אסון גדול מאוד".

הסוגיה שמטרידה את רוב הציבור היא מי יעמוד בראש המנהלת ומה יהיה הרכבה. על כך אמר בן זקן: "זה הנושא שאנחנו צריכים לדבר עליו. לדעתי ברור שמי שיעמוד בראש צריך להיות איש מקצוע מתחום הניהול הבכיר שלא קשור באופן אישי למועדון כזה או אחר. עוד אין לי שם,וגם לא כיוון, אבל דיברנו על זה. הכיוון שלנו הוא שאותו אדם שיעמוד בראש המערכת זה מישהו עם ניסיון שכבר עבד בחברה בסדר גודל גדול. עוד לא פנה אליי אף אחד, אבל אין לי ספק שיהיו פניות".

רונן קצב: "אני אמור לקבל מיליון יורו מהפועל, נוקמים בתמוז"
למרות הזכייה בגביע ממשיכים הסכסוכים בהפועל תל אביב. טוטו תמוז שהתפרץ אל עבר הבעלים, אלי טביב, לאחר משחק הגמר מנסה להתנצל אך האחרון מתעלם. סכון השחקנים, רונן קצב, לו, על פי טענתו, חייבים הרבה כסף בהפועל ת"א מתכוננן לבוררות ולתקופת העברות השחקנים הקרובה.

סוכן השחקנים, רונן קצב, אמר: "אני אמור לקבל מיליון יורו מהפועל ת"א. לא כל החובות אליי מגובות בחוזים, 300 אלף מגובה והשאר לא. זה הגיע למצב כזה כי מה שחשוב לי זה השחקנים שלי. אם הייתי מתעקש על הכסף בזמנו, השחקנים שלי היו נפגעים. זה לא מקרי ששחקנים מהפועל ת"א מגיעים לבררות בתקופה האחרונה. לא טביב חייב לי כסף אלא הפועל ת"א".

טוטו תמוז ורונן קצב (משה חרמון)
טוטו תמוז ורונן קצב, סוכן השחקנים לא מרוצה מהתנהולת הפועל (משה חרמון)
 

"אלי טביב עובד רק מאינטרנס של כסף. אני מכיר אותו הרבה שנים, עוד מהתקופה בהפועל כפ"ס והוא עוד חייב לי כסף על העסקה של ישראלביץ'. יש לו סוג של היתממות עכשיו בגלל עניין הקהל. אני מאוד מאוכזב מההתנהלות שלו". הוסיף קצב. אני לא חושש מהבוררות בהתאחדות ומכך שיקח זמן כי אני הולך עם האמת שלי" הוסיף קצב. "הפועל אומרים לי שהם לא חייבים לי כלום. אני ישבתי עם מוני הראל ואלי טביב והם אמרו שאקבל עמלות על כל שחקן והראל יכול להעיד לטובתי".

על טוטו תמוז אמר סוכן השחקנים: "טוטו שלח אס.אם.אס וניסה להתנצל אבל טביב לא סופר אותו. כל ההתנהלות של הפועל מול טוטו היא מנקמות על הבורורת שלו מולם. אם תהיה הצעה על סך 1.5 מליון הם יהיו חייבם לשחרר אותו".

ניר חפץ: "ללוזון אין את היכולת המעשית לעשות שינוי"
מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה הקמת ועדה ציבורית ועצמאית לגיבוש המלצות על רפורמה בכדורגל הישראלי ובפרט בהתאחדות. לאחר מספר ישיבות בשבועות האחרונים, הוחלט כי ההרכב המלא של הוועדה, הנושאים שבהם תבחר להתמקד, לוחות הזמנים לכתיבת ההמלצות וסדרי עבודת הוועדה, ייקבעו במשותף על ידי נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עורך עיתון "מעריב", ניר חפץ, נציג הציבור בהנהלת ההתאחדות, ושחקן העבר, אבי נמני.

יעקב שחר. יעמוד בראש הוועדה (עמית מצפה)
יעקב שחר. יעמוד בראש הוועדה (עמית מצפה)
 

עורך עיתון מעריב, ניר חפץ, אמר על הוועדה: "אני נציג הועדה מטעם ההתאחדות לאחר ששטרן חלובה, אשר הוביל את המלך, פנה אליי. חשוב שבועדה יהיו אנשים כמו יעקב שחר ואבי נמני. לשחר אומנם יש אינטרס, אבל הוא חייב להיות בוועדה. הוא כל כך הרבה זמן בכדורגל שלנו. אני משוכנע בידע שלו וביושרה שלו, הוא מקריב הרבה כדי להיות בועדה הזו".

על כך שלאחרונה הקימה גם שרת הספורט, לימור לבנת, ועדה ועל שיתוף הפועלה עימה אמר חפץ: "הוועדות משיקות ולא מתחרות. אני מכוון לשמוע מזליכה ואף דיברתי איתו בנושא. גם עם השרה כבר קבעתי פגישה. הועדה שלנו מנותקת מפוליטיקה ואני מקווה שיהיה סינכרון בין הועדות. נראה לי ש"החולה" במצב כזה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את הלוקסוס להתנגש".

שטרן חלובה ואבי לוזון (אמיר לוי)
שטרן חלובה עם אבי לוזון, הוביל את המהלך להקמת הועדה (אמיר לוי)
 

אפרים גבאי: "יואב כץ עוד לא החליט לגבי קלינגר, כועס על בנין"
מאמנה המיועד של הפועל חיפה, ניר קלינגר, סיכם את מרבית תנאיו במועדון. לאורך כל הימים האחרונים התנהל משא ומתן בין קלינגר והבעלים יואב כץ. למעשה קלינגר כבר החל לעבוד מאחורי הקלעים ושוחח עם מספר שחקנים בקבוצה שמסיים חוזה ואותם הוא רוצה לעונה הקרובה. אחד השחקנים הוא דרשלר קאלה, שאמור לחתום על החוזה.

מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, התייחס לנושא המאמן ואמר: "יואב עוד לא החליט לגבי קלינגר, זה אמור לקרות בימים הקרובים".

יואב כץ ואפרים גבאי (משה חרמון)
יואב כץ ואפרים גבאי, הבעלים עוד לא החליט לגבי ניר קלינגר (משה חרמון)
 

על המאמן היוצא, טל בנין, אשר עזב את הקבוצה בטונים צורמים אמר גבאי: "אני כועס על הדרך שטל עזב את הפועל חיפה, אני נותן עדיפות לשחקני בית בתפקידים במועדון ודאגתי שהוא יהיה המאמן, פגע בי איך שהוא עזב".

"אף שחקן לא עוזב אותנו בינתיים ואף אחד לא מנסה לגנוב לנו שחקנים. אני מצפה ששחקנים לא יעזבו לנתניה", אמר גבאי לגבי השמועה ששחקנים רוצים ללכת בעקבות המאמן העוזב והוסיף: "יואב לא רצה לנהלת משא ומתן עם אף אחד עד שלא הבטחנו את ההישארות בליגה. יואב אמר לטל שאם נשארים בליגה הוא רוצה שהוא יאמן, אבל שיגיד את מי הוא רוצה בצוות המקצועי. ברור שהיו חילוקי דעות בנוגע לצוות, זה לא סוד".

אורליצקי: "מוקדם לדעת בקשר לתקציב בית"ר לעונה הבאה"
בעיות התקציב של בית"ר ירושלים הם לא סוד ולמרות שיו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, הקפיא את משכורותו בעונה האחרונה לא קיבלו השחקנים את המשכורות האחרונה. בקבוצות נוספות בליגת העל היו לאחרונה בעיות בנושא המשכורות. אחת מהן היא מכבי פ"ת שירדה לאחרונה לליגת המשנה. 

יו"ר הרשות לבקרה תקציבית, עופר אורליצקי, התייחס לנושא ואמר: "השחקנים בבית"ר לא קיבלו את המשכורות אפריל וזה בגלל שההתאחדות עוד לא העבירה לבית"ר כספים, אני מניח שהמשכורות יכנסו בימים הקרובים. במכבי פ"ת קיבלו כל השחקנים את המשכורות".

"איציק קורנפיין דחה את כל משכורותו מהשנה האחרונה ולא בטוח שהוא יקבל אותה בקרוב", אמר אורליצקי. "המשכורת שלו תלויה בתקציב של בית"ר, אם קורנפיין יראה שלא מצליחים להעביר את התקציב, המשכורת שלו תדחה שוב. מדובר במאות אלפי שקלים שהוא אמור לקבל בשנת התקציב הבאה. זה עוד מוקדם לדעת אם בית"ר תעביר תקציב".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */