יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:20

רותח בנוער: מכבי ראשל"צ ונהריה בקרב על התואר

סדרת הגמר בליגה הלאומית תגיע לשיא ב-19:40 בגן נר. זילברשטיין: "אלופים? אין לזה משמעות". שידור ישיר ב-ONE TV LIVE ובערוץ ONE, ערוץ 50

|
יניב סולומון. הכתומים ישמרו על התואר? (יניב גונן)
יניב סולומון. הכתומים ישמרו על התואר? (יניב גונן)

הליגה הלאומית לנוער תגיע הערב (שני) לסיומה עם משחק מכריע בסדרת הטוב משלוש בין האלופה מכבי ראשון לציון לעירוני נהריה שייערך בגן נר ב-19:40.

המשחק יועבר בשידור חי ב-ONE TV LIVE כאן באתר וכן בערוץ ONE, ערוץ 50 ב-HOT וב-YES וב-ONEHD, ערוץ 514 ב-HOT.

מכבי ראל"צ תנסה לשמור על התואר לאחר שאיזנה את הסדרה במשחק השני. במשחק הראשון הפסידו הכתומים 70:58 בנהריה והיו חייבים לנצח בבית על מנת לא לאבד את התואר ואכן כך קרה ובמשחק השני הביסו ביתרון 27 נקודות, 54:81. הכתומים יישענו בעיקר על יניב סולומון, שון דאוסן (בנו של ג'ו) ורום קורנליוס שינסו לעצור את השחקנים של ליאור אנגלמן ובראשם בן פריינטה ואיאד עסאף.

מאמן האלופה, נדב זילברשטיין, אמר לקראת המשחק: "אין לזה שום משמעות שאנחנו אלופים. אנחנו רוצים שיקרו כמה דברים מרכזיים שאנחנו מדברים עליהם כל השנה, קודם כל לשמור בצורה מאוד אגרסיבית, לרוץ ולהיות קבוצתיים בהתקפה. אלה שלושת הדברים שקרו במשחק הראשון ולא בשני. זה מה שננסה להביא".

זילברשטיין מתפקד בנוסף גם כמאמן נס ציונה. כשנשאל האם זה תורם ליכולת של קבוצתו אמר: "אני מנסה להעביר לילדים את המסרים שאני חושב שהם חשובים כדי לנצח במשחקים האלו. אנחנו בעיקר מנסים לתת להם רוגע והרגלים טובים שיוכלו לעזור להם במשחק של היום ובכלל אנחנו משדרים עסקים כרגיל. השחקנים דרוכים ומבינים את המשמעות של זה".

נדב זילברשטיין (יניב גונן)
נדב זילברשטיין והשחקנים שלו. מכירים את החגיגות מקרוב (יניב גונן)
 

זילברשטיין סיכם: "ארבעה אוטובוסים יצאו מראשון לציון, יש צפי של כ-300 איש. שחקנים שהם שחקנים טובים הקהל לא משפיע עליהם, אחרי 6-7 דקות אתה לא מתייחס לקהל. לשחקנים שלי יש יתרון אחד שהם במסגרת בתי ספר עשו שידורים בטלוויזיה ויש להם קצת ניסיון לעמוד מול קהל אבל בכל זאת אין חוקים ואי אפשר לדעת. בגדול אני מקווה שיהיה משחק טוב לנוער זה חשוב, נהריה קבוצה מצויינת, אגרסיבית וקבוצתית, אנחנו מעריכים את הדרך שהם עשו ואת מה שהם מראים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */