יום שני, 08.07.2024 שעה 04:43

אלמוג: אם לא נעלה לטורניר גדול לא עשינו כלום

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם הקשר נירנברג שדיבר על הנבחרת. על עתידו: "יש 3 הצעות, נירנברג רוצה 5 מ' יורו עבורי"

|
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM

אופירה אסייג ופיני גרשון הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נבחרת ישראל התכנסה לאימון בבית הנבחרות החדש לפני יציאתה למחנה אימונים באוסטריה ולמשחקים נגד נבחרות צ'כיה וגרמניה.

דיברנו עם קשר הנבחרת ונירנברג, אלמוג כהן, שאמר: "אני פצוע וקיבלתי זריקה שהייתה אמורה לעזור, אך היא לא עזרה. רציתי מאוד לשחק מול נבחרת גרמניה אבל פציעות זה חלק מהכדורגל. ניסיתי להתאמן אך חשתי בכאבים".

הקשר התייחס לגרמניה: "לא ציפיתי שאחרי שתי עונות יהיו לי 50 הופעות בבונדסליגה. אני מאושר וכיף לי. אני מרגיש אהבה והערצה, אני מקווה שיימשך. איתי שכטר מאוד אוהב את הליגה הגרמנית, אבל הקבוצה שלו הייתה חלשה מאוד. אני חתום בנירנברג עד 2014. השאיפה היא כמובן להתקדם. רוב המשחקים פתחתי בהרכב, זה לא שנכנסתי כמחליף ברובם. מאוד התחזקתי מבחינת חוסן גופני. היה לי חיסרון בבעיטות ועבדו איתי על זה, כנ"ל לגבי הכושר. מוסר העבודה בגרמניה גבוה מאוד".

אלמוג כהן (ONE)
אלמוג כהן. מרוצה מאוד בגרמניה
 

כהן סיכם: "אני מאחל לעצמי להישאר שם כמה שיותר שנים. יש כמה הצעות אבל נירנברג דורשת ארבעה-חמישה מיליון יורו. יש שלוש הצעות מגרמניה מבחינתי כל קבוצה שמשחקת בליגה האירופית מבחינתי זו השתדרגות. כל שחקן שלא עושה משהו בנבחרת זה כלום".

הערב בתוכנית הספורט עסקנו באירוע השיא של הכדורגל האירופי שנערך אמש (שבת) כאשר צ'לסי ניצחה בפנדלים 3:4 את באיירן מינכן כדי לזכות בליגת האלופות לראשונה בתולדותיה. ארבע שנים אחרי שהפסידה את הגמר מהנקודה הלבנה למנצ'סטר יונייטד, אז תחת שרביטו של אברהם גרנט, הפעם עם רוברטו די מתיאו הבלוז השלימו מסע קסום עם התואר הכי חשוב אחרי שדידייה דרוגבה לא "עשה ג'ון טרי" וכבש את הפנדל המכריע באליאנץ ארנה.

בוסיגנווה וטורס רבים על הגביע (GettyImages)
בוסיגנווה וטורס רבים על הגביע (GettyImages)
 

ניר ארקין: "הסיכוי שנישאר בהפועל ר"ג לא ממש קיימים"
לצד ההתעסקות בגמר הצ'מפיונס, שוחחנו גם על משחק העלייה של הפועל רמת גן ביום שישי האחרון, בו היא ניצחה 0:2 את בני לוד, אך מה שמעיב על החגיגות הוא חוסר הודאות לגבי התוצאה, שכן אם ימצא כי המשחק שנערך שבוע לפני כן בין לוד לאחי נצרת (0:6) הושג באמצעים לא כשרים, הניצחון של ר"ג יבוטל על פי החלטת ההתאחדות ובהתאם לחקירת המשטרה.

מאמן הפועל ר"ג, פרדי דוד, סיכם את העליה: "הייתה עונה מתישה וקשה. התחלנו לבנות את הקבוצה כבר בקיץ הקודם. הבאנו המון שחקנים חדשים במטרה להשתפר בעתיד. תוך כדי בניית הקבוצה אנשים חשבו שהכל יילך בקלות ולשביעות רצונם של כולם, אך זה הלך קשה. למרות שהורחקו לנו שחקנים בשל התגרה, נשארנו על הקרקע". 

דוד המשיך: "האמנתי כל הזמן שנעלה ליגה. חשוב לכדורגל שניר ארקין יישאר בעלים. לצערי הרב אנחנו לא משופעים בבעלים של קבוצות כמו משפחת ארקין".

שחקני הפועל ר&qout;ג חוגגים עם האוהדים (שי לוי)
פרדי דוד ושחקני הפועל ר"ג חוגגים עם האוהדים (שי לוי)
 

הבעלים ניר ארקין התייחס לעזיבתו: "אני לא חוזר בי מעזיבתי, אך כל עוד לא העברתי את הבעלות אני הבעלים. המשפחה אוהבת את הפועל ר"ג אהבה עזה. אם היה מדובר במועדון טניס, היינו נשארים. אבל בגלל שמדובר בכדורגל יש לנו בעיה להישאר בדבר הזה, בעיה תדמיתית. זה כבר המוצר עצמו. הימים האחרונים שמחים מאוד, אך יש גם עצב. הסיכוי שנישאר לא קיים. נשב עם ראש העיר של ר"ג ומחזיק תיק הספורט ונחשוב איך לעזור לקבוצה. יש להפועל ר"ג מאמן ענק ומנהל אדיר, שאפו גדול".

אבנר קופל: "לא אפסיד בבחירות לאיגוד הכדורסל"
וגם כדורסל על הפרק, כאשר הפיינל-פור הישראלי בפתח. ביום שלישי ייפגשו מכבי אשדוד ומכבי ראשון לציון בחצי הגמר המוקדם בשעה 18:15 בהיכל נוקיה ומיד אחריהן (21:00) יעלו לפרקט מכבי תל אביב והפועל חולון לקרב רותח. אז מי ייפגשו בגמר ומה הסיכוי שמכבי לא תניף שוב את הצלחת? דיברנו עם יו"ר המנהלת ואיגוד הכדורסל, אבנר קופל.

העיניים של כולם על הג'וב שלך
"אני מוכן להתחלק עם כל אחד. התמודדתי כל החיים בפוליטיקה, מי שרוצה וחושב שהוא ראוי להתמודד על תפקיד יו"ר האיגוד, בבקשה. צביקה שרף רצה כסף על עבודתו וזה מקובל. אני לא חושב שזה על רקע אישי".

מה קרה שצביקה שרף התעורר פתאום?
"ההצעות הכספיות שנתתי לו כדי לעבוד באיגוד לא מצאו חן בעיניו. אני מניח שפיני גרשון יהיה באיגוד הכדורסל. אני מתנצל אם פגעתי בפיני גרשון על דברים מסוימים שאמרתי".

אבנר קופל (חגי ניזרי)
אבנר קופל. בטוח בעצמו (חגי ניזרי)
 

יש מישהו שמתמודד מולך?
"הבחירות חשאיות וזה מצוין. אני נלחמתי על זה בהתאחדות לכדורגל וזכיתי".

אתה חושש שלא תהיה יו"ר האיגוד?
"בן אדם שלא חושש אומרים שהוא בין שחצן לשוויצר. עדיין לא הפסדתי בשום תפקיד אליו התמודדתי, כשאני מגיע למקום אני מוודא שכולם איתי. אני לא כפיתי את עצמי על אף אחד, פנו אליי, שקלתי וקיבלתי את הפנייה הזו. היה לי רוב מוחץ עם הפועל, מכבי, אליצור ובית"ר".

מה אתה אומר על החרם של אוהדי מכבי ת"א?
"היא לגיטימית, אבל הם לא היו צריכים להתערב בהחלטות מקצועיות. כל הכרטיסים אזלו אז הם קצת איחרו את המועד עם החרם. אם כרטיסים לא נשארו, למרות המחאה של מכבי, זה אומר משהו. הייתה הצבעה ברגליים בעד המפעל הזה, 10,000 כרטיסים נמכרו, עובדה".

אוהדי מכבי ת&qout;א (יוסי ציפקיס)
אוהדי מכבי ת"א. "אני מבין אותם" (יוסי ציפקיס)
 

קופל הוסיף: "מכבי נהגה בהגינות כשהסכימה לפיינל פור לפני שש שנים. נוצר עניין ומתח אז. היום מכבי חושבת מחשבות אחרות וזה בסדר. הם חשובים מאוד ואנחנו לא יכולים להתעלם מהרצונות שלהם. אולי הפיינל פור צריך להשתנות, אני נוטה לקבל את הכיוון הזה. לגבי הזרים צריך למצוא פתרונות".

מה דעתך על מה שקורה בין הפועל ירושלים לדני קליין?
"הוא צריך להישאר, הוא נולד בירושלים. אם הוא יילך אעמוד מאחוריו באש ובמים. דני קליין הוא חלק בלתי נפרד מירושלים. זה כמו שמעון מזרחי ומכבי ת"א, זה הולך ביחד. חשוב וטוב לספורט שהוא יישאר בקבוצה".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */