יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:10

אז מה אם אתה אלוף? טבס מחוץ לסגל ארגנטינה

אלחנדרו סאבז'ה לא התרשם מהקאמבק של קרליטו ולא זימן אותו לקראת אקוואדור (מוק' המונדיאל) וברזיל (הכנה). ומהם שני הזימונים המפתיעים של המאמן?

|
קרלוס טבס. לא זומן לסגל (רויטרס)
קרלוס טבס. לא זומן לסגל (רויטרס)

קרלוס טבס אמנם חזר לשחק כדורגל ואפילו זכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי, אבל את מאמן נבחרת ארגנטינה, אלחנדרו סאבז'ה, זה לא ממש מעניין. האחרון הותיר את החלוץ הסורר מחוץ לסגל האלביסלסטה לקראת אקוואדור ב-2 ביוני במוקדמות המונדיאל ומשחק ההכנה מול ברזיל, שבוע לאחר מכן בארה"ב.

שני שחקנים נוספים שיראו את המשחקים הקרובים בטלוויזיה הם חאבייר פאסטורה ורודריגו פלאסיו. ההפתעה שהכין סאבז'ה היא זימונם של המגן הימני, מתיאס רודריגס (אוניברסידד דה צ'ילה) והקשר בן ה-33, פבלו גוינאסו (אינטרנסיונל).

הקפטן ליאו מסי ימשיך להוביל את החלק הקדמי ויעזרו לו קון אגוארו, גונסאלו היגוואין, אסקייל לאבצי ואנחל די מריה. הסגל, שמורכב כעת רק מליגיונרים, יושלם בשבוע הקרוב עם שחקנים מהליגה המקומית.

הסגל המלא: סרחיו רומרו, פבלו סבאלטה, מתיאס רודריגס, אסקייל גאראי, פדריקו פרננדס, הוגו קמפאניירו, מרקוס רוחו, חאבייר מסצ'ראנו, פרננדו גאגו, חוסה סוסה, מקסי רודריגס, פבלו גוינאסו, אדוארדו סלביו, אסקייל לאבצי, אנחל די מריה, ליאו מסי, גונסאלו היגוואין, סרחיו אגוארו.

סאבלה עם גאגו ומסצ´ראנו (רויטרס)
סאבז'ה עם גאגו ומסצ´ראנו (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */