יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:40

ביה"ד קבע: קבוצת הנשים של הפועל ת"א תתפרק

יממה אחרי שהגברים חגגו עלייה, הוחלט באופן תקדימי על הפסקת פעילותה בגין אי תשלום לבורר. שאול אייזנברג: "נשחק גם אחרי הפסק, החוב לא שלנו"

|
שאול אייזנברג. אותו זה לא מדאיג (מור שאולי)
שאול אייזנברג. אותו זה לא מדאיג (מור שאולי)

החלטה חסרת תקדים של בית הדין המשמעתי היום (חמישי) שפסק על הפסקת פעילות בכל ליגה לקבוצת הנשים של הפועל תל אביב זאת בגין אי תשלום לבורר עצמו. מדובר כאמור בהחלטה חסרת תקדים ומשמעותה היא שקבוצת הנשים של הפועל תל אביב שבעונת 2005-6 זכתה באליפות, תתפרק.

כאמור, רק לפני שנתיים נקלעה הקבוצה של שאול אייזנברג לבעיות אחרי שהופיעה לשני משחקים עם 4 שחקניות בלבד ולחובתיה נפסקו שני הפסדים טכניים. למרות זאת, בסופו של דבר הצליחה הקבוצה של אייזנברג להישאר בליגה ואת העונה האחרונה פתחה עם סגל שחקניות מלא אחרי שהמועדון נקלט על ידי הרשות המקומית באריאל והעביר שם את עונת המשחקים האחרונה.

גם העונה נקלעה הקבוצה האדומה לתחתית, אך אחרי מאבקים הצליחה הקבוצה בדרך ספורטיבית להישאר בליגה ומי שירדה לליגת המשנה היא אליצור חולון, הקבוצה המעוטרת ביותר בתולדות כדורסל הנשים.

אלא שהיום כאמור, בית הדין המשמעתי פסק על הפסקת פעילות לקבוצה האדומה. סביר להניח שהמועדון יחליט להגיש ערעור בנוגע להחלטה, אך אם היא תישאר בעינה, יהיה מעניין לראות מה יעשו במנהלת הליגה לנשים ואיך יתמודדו עם המצב החדש שבה, קבוצה מפסיקה את פעילותה בעקבות פסק דין משמעתי.

בעלי הקבוצה, שאול אייזנברג, אמר: "הפועל תל אביב שיחקה לפני הפסק הזה ותשחק גם לאחריו. הדיינים קיבלו החלטה נכונה, למרות שלטענתי החוב לבורר אינו של הפועל ת"א".

שריל בייקר זורקת עונשין. הקבוצה תפסיק את פעילותה
שריל בייקר זורקת עונשין. הקבוצה תפסיק את פעילותה
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */