יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:59

אלכסנדר איבאנוב ירוץ עם הלפיד האולימפי ביוון

שופט הדקר שזכה בתואר הטוב בעולם על פי איגוד הסייף הבינלאומי, זכה לכבוד ויישא את הלפיד לפני העברתו ללונדון: "כבוד עבורי לייצג את ישראל"

|
אלכסנדר איבאנוב
אלכסנדר איבאנוב

כבוד גדול לישראל, אלכסנדר איבאנוב, מאמן סייף, שופט בינלאומי לסייף ומנהל פרויקט הדקר של הועד האולימפי ואיגוד הסייף, "ריו 2016", ירוץ עם הלפיד האולימפי ביוון ביום האחרון, ה-17 בחודש ממש לפני העברתו ללונדון, שם ישמש להדלקת המשואה באולימפיאדה.

איבנוב, שנבחר לשופט הדקר העולמי הטוב ביותר השנה על ידי איגוד הסייף הבינלאומי לאחר תצוגת שיפוט מעולה באליפות העולם לנוער וקאדטים, נבחר על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי להיות בין 500 הרצים בכל העולם לשאת את הלפיד האולימפי ולרוץ במסלול המסורתי מיוון אל המדינה בה נערכת האולימפיאדה (הלפיד מוטס אחכ ללונדון במקרה זה).

כזכור הלפיד, שעובר בין הארצות, הגיע לארץ גם, אבל הפעם מדובר בלפיד כשהוא דלוק ובחלק מריצה מסורתית ואין ישראלים רבים, שזכו לכבוד הגדול הזה.

איבאנוב אמר בהתרגשות: "אני איש ספורט, אלה חיי ואהבתי. לשאת את הלפיד האולימפי הוא חלום עבורי וכבוד גדול לי ולמדינת ישראל, אותה אייצג. הלפיד יישאר אצלי כמתנה ועיניי כל העולם יהיו נשואות אל הרץ הישראלי וארגיש שגריר של ישראל".

איבאנוב שהוא גם מאמן ראשי במכבי ירושלים סייף, נבחר לעמוד בראש פרוייקט "ריו 2016" שבו יש ניסיון להביא נבחרת נשים לאולימפיאדה בריו 2016 ועל פי תוצאות בנות הדקר בנוער וקאדטיות, בהחלט יש סיכוי גדול לכך.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */