יום שבת, 06.07.2024 שעה 06:44

חם, חם, מתחמם: הדרבי הגדול של ראשל"צ בגמר

מחזיקת הגביע הפועל בצד אחד, האלופה המכהנת מכבי בשני, וגמר יד נפתח היום ב-16:00. פישלוביץ': "הגמר הקלאסי", נאמן: "רעבים, צריך את הקהל בכושר"

|
יותם טל מוקף. יהיה מותח בגמר (יניב גונן)
יותם טל מוקף. יהיה מותח בגמר (יניב גונן)

הדרמה באוניברסיטת תל אביב מול אס"א ת"א כבר הרבה מאחורינו וכעת הפנים קדימה לעבר גמר-יד 2011/12, הפועל ראשון לציון מול מכבי ראשון לציון, הסופר קלאסיקו של הכדוריד הישראלי, שייפתח ב-16:00 בבית מכבי.

לאחר 80 דקות המשחק בחצי הגמר האדומים חגגו עם הקהל את החזרה לאחר היעדרות בת שנה אחת למעמד הבכיר. השחקנים הצעירים הוכיחו את אופיים ויתרונותיהם הגדולים במאני-טיים גם ללא הקפטן והסמל הפצוע, עידן מימון, וכמו ווינרים אמיתיים באו והחזירו את המועדון המפואר ביותר בכדוריד הישראלי לקדמת הבמה.

שחקנים כמו ערן צרפתי ועוז חממי שזו עונתם הראשונה בקבוצה הבוגרת כבשו שערים חשובים. ניב פישלוביץ' הותיר את הפועל במשחק ברגעים הקשים ותרם רבות גם עם עצירות חשובות בהארכה השנייה וזאת בזמן שבויאן בוטוליה היה נפלא כתמיד, מאריוס לפ סגר מצויין בעמדה מספר 3 בהגנה וכבש שערים מצוינים בהתקפה וכמובן טל הרשקוביץ' שהיה זה שכפה את ההארכה השנייה

לחבורה האדומה אין זמן להסתכל על מה שהיה אלא רק על העתיד והדרבי במשחק הראשון בסדרה. השחקנים זכו ליום מנוחה בכדי לתת מנוחה לגוף ולנפש לקראת סדרה הצפויה להיות קשה כתמיד.

סדרת גמר הפלייאוף הינה בשיטת הטוב מחמישה משחקים ובסיומה כמובן תוכתר אלופת המדינה. חניכיו של סער פרנקל מגיעים לגמר כמחזיקי הגביע המכהנים ומולם תעמוד היריבה העירונית אשר מגיעה כאלופה המכהנת.

יוני רוזנטל עם הכדור (יניב גונן)
יוני רוזנטל עם הכדור (יניב גונן)
 

המצטיין במשחק הכביר מול אס"א, ניב פישלוביץ', סיפר לאתר הקבוצה לקראת המשחק הראשון בסדרת גמר-יד 2011/12: "דרבי ראשל"צי בגמר זה הקלאסה של הכדוריד. זהו משחק שונה לחלוטין וסדרה שונה לחלוטין. נקווה שכולם נתנו לראש ולגוף לנוח ביום המנוחה ודרך האימונים נכנס להילוך מהיר עם הכנה מנטאלית ופיזית טובה".

פישלוביץ' הוסיף: "כל אחד יעשה את ה"סוויץ'" מאס"א למכבי. תהיה סדרה קשה ואת זה כולם יודעים. אני מקווה מאוד שאנחנו נעשה את העבודה הטובה שלנו , בלי הפצועים ועדיין עם האנרגיות והאמוציות שלנו כקבוצה".

קפטן מכבי, יואב נאמן, סיפר: "גם אנחנו רעבים. כמו אותם צעירים של הפועל, גם אנחנו משחקים על צלחת האליפות, אין דבר שמביא יותר רעב מזה. אל לנו לשכוח שגם אצלנו יש כמה צעירים שרוצים להטביע את חותמם ומחכים לסדרה הזאת. אנחנו מגיעים מוכנים לחלוטין. להוציא את עומר גרא שפצוע מתחילת העונה כולם בקו הבריאות ונראים מוכנים לגמר".

יואב נאמן. צריך את הקהל בכושר טוב (משה חרמון)
יואב נאמן. צריך את הקהל בכושר טוב (משה חרמון)
 

נאמן המשיך: "לקהל תפקיד מאוד משמעותי. אנחנו צריכים לקבל את כל הביטחון שלנו מכל מקום במערכת, והמקום הראשון ממנו אנו שואבים את הביטחון שלנו זה הקהל שלנו ביציע. אני רואה שבכל משחק יש יותר קהל בבית מכבי, קהל שיותר מעורב במשחק. בישורת האחרונה אנחנו צריכים את האוהדים בכושר טוב, כמו שאנחנו צריכים להיות בכושר טוב".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */