יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:28

סימין: אחרי כל סל אני עושה פרצופים לקהל הפועל

הסמול-פורוורד של באר יעקב ואקס הפועל: "הם "מברכים" אותי". אחרי ה-85:65 בדרך ל-2:1 בגמר: "לא היינו אגרסיביים, צריך לנצח ברביעי". צפו בתקציר

|
סימין בטירוף. סיפור אהבה עם האוהדים (יוסי ציפקיס)
סימין בטירוף. סיפור אהבה עם האוהדים (יוסי ציפקיס)

לא כמו במשחק הקודם בסדרת הגמר של הפלייאוף בליגה הלאומית שנגמר אחרי שתי הארכות לטובת באר יעקב, הפעם הפועל תל אביב לא אפשרה לאורחים להתקרב, רשמה 65:85 ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף בלאומית.

שתי הקבוצות יפגשו שוב ביום רביעי (18:00), הפעם במרכז מקס בבאר יעקב.(חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT וב-ONE TV LIVE). האדומים יקוו לצבור ניצחון נוסף, לנצח את הסדרה ולעלות לליגת העל. מנגד, חניכיו של עידן פלדה יקווה שוב לנצח מול הקהל הביתי ולכפות משחק חמישי.

בקבוצה מנסים לשמור על אופטימיות לקראת יום רביעי. הסמול-פורוורד ואקס הפועל, איגור סימין ניסה להסביר מה קרה לקבוצה שלו במשחק מספר שלוש: "הלוואי וידעתי מה הייתה הבעיה ואז אולי הייתי פותר אותה. לא חושב שזה עניין של מחויבות, אלא דברים שעבדו לנו במשחקים הקודמים ובמשחק הזה לא הצלחנו להוציא לפועל. הפועל הייתה אגרסיבית יותר ולא השבנו לה באותו מטבע".

צפו בהפועל ת"א מנצחת את באר יעקב

סימין ששיחק בעבר בשורות האדומים, התייחס למערכת היחסים בינו לבין הקהל. אחרי כל סל שלו, מביט הסמול-פורוורד לעבר האוהדים שמחזירים לו "אהבה": "יש להם את הקהל הזה, הקהל האדום שתמיד מלווה אותם. אין שום קבוצה בליגה הלאומית שיש לה קהל כזה. אחרי כל סל אני עושה פרצופים לקהל ושמח, בשביל זה אני משחק. אני מכיר את הדמויות בהפועל אישית וכשהן מברכות אותי בדרכים שלהן האינטרקציה יותר הדדית".

אוהדי הפועל ת&qout;א (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל. סימין אוהב את האינטרקציה (חגי ניזרי)
 

"זאת סדרה, כמו שאמרנו אחרי המשחק הראשון כשהפסדנו - לא צריך להוריד את הראש. נעשה הכנה טובה וצריכים לשמור על הבית", אמר סימין לקראת המשחק ביום רביעי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */