יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:08

שני לוי חתמה בהפועל ראשל"צ: זה משמח מאוד

הפורוורדית ששיחקה אשתקד בבנות השרון מצטרפת לקבוצה של שירה העליון. המאמנת: "היא עשתה קפיצת מדרגה בשנה האחרונה, יש לה פוטנציאל גדול"

|
שני לוי:
שני לוי: "שמחה לשתף פעולה עם העליון" (חגי ניזרי)

ליגת העל לנשים הגיעה לאקורד הסיום שלה לפני מספר שבועות אלא שהמועדונים בליגה כבר מתחילים לעשות את צעדיהם הראשונים לעונה הבאה. מי שעשתה צעד שכזה היא הפועל ראשון לציון של שירה העליון שהחתימה היום (ראשון) את הפורוורדית שני לוי שהייתה מהפתעות העונה שעברה כששיחקה בבנות השרון.

לוי הצליחה בעונה שעברה להעמיד ממוצעים של שש נקודות, שני ריבאונדים ושני אסיסטים ב-24 דקות לערב ובעיקר הצליחה בעונה האחרונה לעשות את הפריצה שחיכו שתעשה. לוי גדלה בגליל עליון וראשון לציון תהיה התחנה הרביעית בקריירה שלה אחרי ששיחקה כבר ברמת השרון, אס"א ירושלים ובעונה האחרונה בבנות השרון.

השחקנית היא ההחתמה הראשונה של שירה העליון. המטרה המרכזית של הקבוצה היא לתת במה לשחקניות ישראליות, כפי שעשו בשנים האחרונות במועדון. "אני שמחה ששני לוי מצטרפת להפועל ראשון לציון", אמרה העליון, "בשנים האחרונות המגמה בקבוצה היא לקדם שחקניות ישראליות והמגמה הזאת תימשך גם בעונת המשחקים הקרובה. שני עשתה קפיצת מדרגה בשנה האחרונה ומדובר בשחקנית בעלת פוטנציאל מאוד גדול. השאיפה שלי היא לתת לה את הכלים להפוך לשחקנית מובילה ודומיננטית בליגה הישראלית ואני בטוחה שהיא תעזור להשיג את המטרות של הקבוצה".

שירה העליון (שי לוי)
שירה העליון: "המגה היא לקדם שחקניות ישראליות" (שי לוי)
 

שני לוי עצמה: "אני שמחה להצטרף להפועל ראשון לציון ועל כך שאשתף פעולה עם שירה העליון, היו"ר רועי סבג וכל הצוות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */