יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:38

יפתח בוכמן: לא ויתרנו גם כשהכדורים לא נכנסו

לאחר ה-74:78 המותח על הפועל (1:1 בסדרה), שחקן באר יעקב שגדל באדום: "רגשות מעורבים, עושה הפרדה". שלף: "לא חשבנו שיהיה קל". צפו בתקציר

|
בוכמן חוגג עם חסון (יוסי ציפקיס)
בוכמן חוגג עם חסון (יוסי ציפקיס)

מכבי "איתי" באר יעקב והפועל ת"א הציגו אמש (חמישי) את אחד המשחקים המותחים והמרתקים של השנים האחרונות בליגה הלאומית. חניכיו של עידן פלדה גברו על האדומים 74:78 לאחר שתי הארכות והשוו את הסדרה ל-1:1.

האדומים הגיעו לאולם הקטן בבאר יעקב, לאחר הניצחון במשחק הראשון בהדר יוסף. באר יעקב, שנקלעה לפיגור מוקדם, לא נשברה, חזרה למשחק וכפתה הארכה על האדומים, שאיבדו את מתן נאור בחמש עבירות קצת לפני סיום הזמן החוקי.

לאחר הארכה נוספת, הצליחה באר יעקב להשיג ניצחון 74:78 לאחר סל ועבירה של יועד בית יוסף במאני טיים ולהשיג שיוויון בסדרה והבטחה כי הסדרה תחזור לבאר יעקב למשחק הרביעי בסדרה לפחות.

יפתח בוכמן, שחקנה של באר יעקב, שגדל אצל האדומים, אמר: “ניצחנו בזכות הרעב, הנחישות. פשוט לא ויתרנו כל המשחק גם שהכדורים לא נכנסו. נעשה הכנה טובה למשחק הבא, היום יש לנו יום מנוחה, מחר יש לנו אימון שבו נעבור על הטעויות מהמשחק השני בוידיאו וננסה לתקן. עכשיו אחרי שהשווינו הסיכויים שווים לדעתי, אולי קצת נוטים לטובת הפועל בגלל יתרון הביתיות. כך או כך, כל משחק העונה בין שתי הקבוצות הגיע להכרעה במהלכי הסיום, כך שהכל פתוח".

דרמה ו-2 הארכות לבאר יעקב והפועל

לגבי הקשר שלו לאדומים אמר בוכמן: "ההרגשה מאד מוזרה, גדלתי בהפועל מגיל 9 ושימשתי כקפטן בכל שכבות הגיל. יש רגשות מעורבים לפני ואחרי המשחק, אבל על המגרש אני עושה את ההפרדה. בטוח נדבר הרבה על המשחק בארוחת שישי. נמרוד הוא חבר הנהלת הפועל, אבא שלי אוהד הפועל מילדות אבל הוא בעדי, כרמל (שחקן ראשל"צ) והראל ביחד עם אמא תמיד איתי ופחות חלוקים על אף אהדתם להפועל". 

אורי שלף (דרור עינב)
אורי שלף: "עבדנו קשה רק שלושים וחמש דקות, לא הספיק" (דרור עינב)
 
גם אורי שלף, דיבר על המשחק מהצד שלו: "אף אחד לא חשב שתהיה סדרה קלה באר יעקב קבוצה טובה ובשביל להמשיך ולנצח אותם אנחנו צריכים לעבוד קשה כל דקה בכל משחק, אתמול עשינו את זה רק שלושים וחמש דקות וזה לא הספיק. אנחנו צריכים להמשיך ולשמור על הביתיות וזה הדבר היחיד שעומד כנגד עינינו עד למשחק ביום ראשון כל השאר זה כבר היסטוריה".
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */