יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:51
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

רחמים: אין דרך חזרה, לא בוכים על היתרון שאבד

בב"ש יודעים שניצחון ב-21:00 על בית"ר ישאיר אותם בליגה, המנכ"ל: "מנסים לצייר אותנו כחלשים". אוהדי היריבה באימון: "תורידו אותם ללאומית"

|
ב
ב"ש באימון. "לא חושבים על ירידת ליגה" (חגי ניזרי)

זהו. נגמרו ההכנות לקראת המשחק החשוב ביותר של הפועל באר שבע בשנים האחרונות כשהקבוצה מבירת הנגב תפגוש (21:00, וסרמיל) במחזור הנעילה של ליגת העל את בית"ר ירושלים כשרק ניצחון יבטיח לחניכיו של גיא לוי עונה נוספת בליגת העל.

מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, דרוך מאי פעם: "הגענו למשחק שאין ממנו דרך חזרה וצריכים לנצח אותו. אנחנו לא מתכוונים לשבת ולבכות על היתרון שהלך ואבד לו ויודעים שרק ניצחון ישאיר אותנו בוודאות בליגה. מתרכזים רק בזה".

"אני לא נגרר עכשיו לניתוחים של מה שהיה, כי מספיק מנסים לצייר אותנו כחלשים ולחוצים ולכן אני לא מתכוון לשתף פעולה עם זה. הדברים תלויים בנו, צריכים לנצח ויכולים לעשות את זה", ציין.

בהתייחס לשאלה אם בית"ר ירושלים תבוא להשקיע מאמץ נגד קבוצתו אמר רחמים: "זה לא רלוונטי כי כל הזמן מנסים לגרור אותנו לשאלות כמו 'נגדכם עכו התאמצו ונגד פתח תקווה לא' ורמת השרון ובית"ר. כל זה לא מעניין כי אנחנו צריכים לנצח את המשחק. לא מתכוון להלין על עכו ורמת השרון כי הדברים תלויים בנו".

המנכ"ל גם התייחס לעתיד המועדון במקרה של ירידת ליגה ואמר: "אלונה ברקת אמרה לא פעם ולא פעמיים שהיא לא מושפעת מתוצאה זו או אחרת כי המועדון הזה חשוב לה מאוד. אנחנו באמת לא חושבים על מושגים של לרדת וכל עוד יש סיכוי והוא בידינו, אז המועדון הזה מספיק חזק כדי לשרוד".

אלונה ברקת ואסי רחמים (יוסי ציפקיס)
אלונה ברקת ואסי רחמים. יחייכו אחרי המחזור האחרון? (יוסי ציפקיס)
 

"אלונה משקיעה ונותנת את כולה למען הקבוצה מתוך אהבה ואמונה שהמועדון הזה יכול ללכת קדימה. נכון לעכשיו, ההשקעה שלה לא תואמת את התוצאות על המגרש אבל היא לא טיפוס שנכנע בקלות והיא תעשה הכול כדי להביא את המועדון הזה קדימה", הוסיף.
 
במועדון מצפים ל-12,000 צופים במשחק הגורלי כשהפיצו כרטיסים בחינם לבתי ספר ולפרויקטים קהילתיים. בהתייחס לכך אמר רחמים: "אנחנו זקוקים לקהל ואני קורא לכולם להתגייס כי הגענו לרגע האמת. הקבוצה זקוקה לאצטדיון תומך ואוהד ואני מקווה שכולם יבואו לעודד".

אוהדי הפועל ב&qout;ש. יגיעו בהמוניהם לרגע השיא של העונה (תומר גבאי)
אוהדי הפועל ב"ש. יגיעו בהמוניהם לרגע השיא של העונה (תומר גבאי)
 

בצד המקצועי, מאמן הקבוצה גיא לוי לא צפוי לבצע שינויים ב-11 שפתחו באמצע השבוע מול רמת השרון. אם הוא יחליט בכל זאת להפתיע, אז פטר גרביץ' עשוי להילקח בחשבון על חשבונו של דיא סבע. השחקנים והצוות המקצועי ייפגשו מחר בבית מלון בעיר ויקיימו את ההכנות האחרונות למשחק.

הרכב משוער: אוהד לויטה, ראיין אדליי, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע (פטר גרביץ'), יוסי שבחון, סיראז' נאסר ועידו אקסברד (דובב גבאי).

אוהדי בית"ר עודד את השחקנים: "רוצים שב"ש תרד"
כ-40 אוהדים הגיעו לבית וגן לאימון המסכם של בית"ר ירושלים במטרה לחזק את השחקנים לקראת המפגש בווסרמיל. האוהדים רוצים שהקבוצה תחזור עם שלוש נקודות ולא משנה שמי שיכולה להרוויח מזה היא מכבי פתח תקווה, קבוצתו האהודה של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון.

במהלך האימון, האוהדים הציבו משאית עם רמקולים והשמיעו לשחקנים את כל השערים האחרונים שהבקיעה הקבוצה. בסיום ירדו האוהדים לכר הדשא ועברו שחקן שחקן וביקשו מכל אחד ואחד מהם לשחק בשיא המוטיבציה כדי לנצח את באר שבע. "אנחנו רוצים שבאר שבע תרד, יש לנו היסטוריה איתם אחרי שרבנו איתם בכל פעם שאנחנו מגיעים לווסרמיל וזה הגיע גם לשליפות סכינים. עכשיו הגיעה שעת הנקמה, אנחנו שונאים את באר שבע יותר ממכבי פ"ת", אמרו אוהדי בית"ר.

אוהדי בית&qout;ר. רוצים להוריד את ב&qout;ש (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר. רוצים להוריד את ב"ש (גיא בן זיו)
 

המאמן אלי כהן ייחסר את קובי מויאל המוצהב ואת עמית בן שושן שעדיין מחלים מפציעה בקרסול, מי שעשוי לחזור להרכב הוא אנדריי פילאבסקי שסיים אימון מלא. צחי אליחן צפוי להמשיך לשחק בחלק ההתקפי על חשבון בן שושן ואבי ריקן ישחק בחלק הקדמי כשסטיבן כהן לא ייקח חלק במשחק בגלל פציעה.

בבית"ר יודעים שכולם יבחנו מקרוב מה קורה בשלושת המשחקים המכריעים בתחתית הטבלה ובעיר למשחקים בין רמת השרון לפ"ת ובין באר שבע לבית"ר. "כולם יסתכלו עלינו", אמר כהן לשחקנים שלו והוסיף: "אנחנו נשחק בדיוק כמו ששיחקנו בחודשיים האחרונים, תהיה אווירה לחוצה במשחק ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו כדי לעשות תוצאה טובה".

השחקנים מהבירה מבינים את רגישות המשחק: "ברור לכולם שאין לנו שום כוונה לוותר על המשחק. תהיה אווירה של כדורגל בווסרמיל, אבל אנחנו לא באים לשמש תפאורה. התכוננו למשחק כמו שצריך ונגיע לשחק בדיוק כמו שהגענו לכל המשחקים האחרונים שלנו, עם רצון לנצח ולסיים את העונה עם ניצחון".

אלי כהן (גיא בן זיו)
אלי כהן. "כולם יסתכלו עלינו" (גיא בן זיו)
 

היו"ר איציק קורנפיין ידון בשבוע הקרוב בעניינם של ברק משה ותומר בן יוסף כאשר בבית"ר רוצים שימשיכו גם בעונה הבאה. דריו פרננדס וערן לוי שבית"ר הודיעה שתממש את האופציה עלהם לעונה הבאה, יחתמו על חוזים לאחר מו"מ עם קורנפיין. בקבוצה מקווים כי בשבוע הבא יעביר ארקדי גאידמק את ההשקעה הראשונה שלו לקראת העונה הבאה. לאחריה מקווים במועדון כי הבעלים ימשיך להעביר כסף למועדון על מנת שבית"ר תוכל לפתוח את ההכנות לעונה הבאה בצורה אידיאלית ולצאת מחנה אימון בחו"ל כבר בתחילת חודש יולי.

הרכב משוער: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, שי חדד, ברק משה, דן אייבינדר, דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן וערן לוי.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */