יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:57

לנדסמן: אין סודות, זה המשחק הכי חשוב העונה

סדרות חצי הגמר ממשיכות ב-16:00 וקפטן מכבי ת"א מוכן למכבי ראשל"צ. מושיקו אלימלך מהפועל ראשל"צ לקראת המפגש מול אס"א: "משחק העונה"

|
רנן לנדסמן, רוצה משחק שלישי בסדרה (יניב גונן)
רנן לנדסמן, רוצה משחק שלישי בסדרה (יניב גונן)

מכבי ראשון לציון רחוקה 60 דקות מההעפלה לגמר הפלייאוף בליגת הכדוריד. מי שתנסה להפריע לה לעשות זאת היא מכבי תל אביב, שתארח אותה ב-16:00 ותנסה לגרור את ההתמודדות למשחק שלישי ומכריע.

במחזור השלישי כבר הצליחה מכבי ת"א לנצח 25:30 את האלופה מראשל"צ, שמצידה ניצחה בביתה פעמיים בהפרשים קטנים יותר (19:23 בליגה ו-18:21 במשחק הראשון בחצי גמר הפליאוף).

"זה המשחק הכי חשוב, וכל הקלפים מונחים על השולחן", אמר קפטן מכבי ת"א, רנן לנדסמן. "אין סודות בין הקבוצות. צריך לבוא בכל הכוח, אחרת מה שעשינו העונה לא שווה כלום".

חן בירנבאום ממכבי ראשל"צ רוצה לסגור עניין: "מכבי ת"א מגיעה עם הגב לקיר ואני מאמין שהשחקנים שלה יתאבדו על המגרש, אבל אנחנו רוצים לסיים את הסדרה ולהתכונן לגמר. אני מאמין שנעשה את העבודה כמו שעשינו אותה בארבע השנים האחרונות".

סדרת חצי הגמר השניה בין אס"א ת"א והפועל ראשון לציון, תגיע למשחק שלישי בכל מקרה לאחר שהמשחק הראשון בסדרה הסתיים ב-30:30, עם דרמה ענקית בשניות הסיום. "זה משחק העונה. המשחק הקודם היה כבר בידיים שלנו, אבל אס"א חזרה לאחר שאיבדנו כדורים וההגנה נחלשה. אנחנו צריכים לנצח את אס"א באשלים, ורק אז לחשוב על ההמשך. אין לנו זמן להיות מאוכזבים". הכריז שוער הפועל ראשל"צ, מושיקו אלימלך.

"אנחנו מגיעים בתחושות טובות שהפעם ננצח", אמר שחקן אס"א, עידו טוראל: "אנחנו נחושים ומפוקסים מאוד. המשחקים בין הקבוצות תמיד צמודים ומעניינים וסביר להניח שכך יהיה גם הפעם. בכל אופן אנחנו רוצים לשחזר את ההישג מהעונה שעברה ולהפעיל לגמר".

עידו טוראל: &qout;אנחנו מגיעים בתחושות טובות ומאוד נחושים&qout; (שי לוי)
עידו טוראל: "אנחנו מגיעים בתחושות טובות ומאוד נחושים" (שי לוי)
 

במקביל לסדרות חצי הגמר, ייפתחו משחקי המבחן, כשא.ס. סביון תארח את מכבי פ"ת (17:00) במשחק הראשון מבין שניים ואילו א.כ. נס ציונה תארח באותה שעה את הפועל פ"ת. הפועל ומכבי פ"ת סיימו במקומות 4-3 בליגה הלאומית בהתאמה. סביון ונס ציונה שרדו את הבית התחתון בליגה הראשונה, ממנה כבר ירדו הפועל אשדוד ומ.כ. חולון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */