יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:56

צבי יכהן קדנציה נוספת כיו"ר איגוד השחייה

בכינוס האסיפה הכללית של האיגוד נבחר היו"ר המכהן להמשיך בתפקידו. צבי: "השחייה אמרה את שלה. יש לי ציפיות מהנבחרת בבריכה בלונדון"

|
צבי וקאופמן. ימשיך לעוד קדנציה  (יניב גונן)
צבי וקאופמן. ימשיך לעוד קדנציה (יניב גונן)

יו"ר איגוד השחייה, נועם צבי, ימשיך לקדנציה שלישית כך הוחלט אתמול (רביעי) באסיפה הכללית של האיגוד המתכנסת אחת לארבע שנים. בין הפנים החדשות בהנהלת האיגוד שנבחרה אף היא ניתן למצוא את שי שכנר, סימון דוידסון, אביבית דריי וזאב עצמון. ועדת הביקורת של האיגוד בראשות שימי ברגר תמשיך בתפקידה כאשר יצטרך אליה חיים קויפמן.

בדברי הסיכום לאסיפה אמר היו"ר החדש-ישן: "אגודות השחייה הן הלב והגוף של השחייה הישראלית, הן הקובעות מי יוביל אותן והן הקובעות את הדרך. השחייה אמרה את שלה היום ובצורה נחרצת וחד משמעית".

"הנהלת הנבחרת תמשיך באותה דרך של הצלחה מוכחת ובאותה שיטה המשמשת דוגמא ומופת לאיגודים אחרים. צר לי שגבי אבידר שעשה עבודה נהדרת אינו ממשיך איתנו ואני מצדיע לו על תרומתו לשחייה הישראלית".

עוד הוסיף צבי: "לאולימפיאדה יש לנו כבר חמישה ספורטאים שקבעו קריטריון ואני מקווה שיצטרפו אליהם שחיינים נוספים במהלך אליפות אירופה הנפתחת עוד פחות משבועיים ובמבחנים העולמיים במים פתוחים עוד חודש. האולימפיאדה היא הפסגה המקצועית של הספורט כולו ולאור 4 השנים המצוינות שמאחורינו יש לנו  בהחלט ציפיות מהנבחרת בבריכה בלונדון".

נועם צבי. (מור שאולי)
נועם צבי. יש ציפיות מהנבחרת בבריכה בלונדון (מור שאולי)
 

 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */