יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:06

טומי ארשנסקי השיג את הקריטריון לאולימפיאדה

הג'ודוקא נכלל ברשימת הספורטאים שקיבלו את הכרטיסים האחרונים המוענקים לכל יבשת. ועדת חריגים שתתכנס ביוני תקבע האם יישלח ללונדון

|
ארשנסקי. קרוב ללונדון (שי לוי)
ארשנסקי. קרוב ללונדון (שי לוי)

עכשיו זה רשמי, הג'ודוקא טומי ארשנסקי השיג את הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת לונדון 2012 לאחר שהיום (רביעי) פורסמה רשימת מקבלי הכרטיסים הנוספים ליבשת אירופה.

הקריטריון הבינלאומי קובע שעל ג'ודוקא להיכלל בין 22 הראשונים בדירוג האולימפי במשקל שלו או לקבל את אחד מהכרטיסים הנוספים שמוענקים לכל יבשת.

עם זאת, הכרטיס האירופאי איננו מבטיח לארשנסקי את ההשתתפות באולימפיאדת לונדון 2012, זאת מכיוון שהוא לא עמד בקריטריון הישראלי (מקומות 1-20 בדירוג האולימפי).  ארשנסקי יעלה בחודש יוני בפני ועדת חריגים יחד עם שני ג'ודוקא נוספים אשר קבעו קריטריון בינלאומי אך לא ישראלי, גולן פולק וסוסו פלאלשווילי.

כביכול, היותו ספורטאי צעיר יכולה לשחק לטובתו של ארשנסקי שכן הוועד האולימפי הכריז עוד מפתיחת הקמפיין האולימפי כי יעניק שלושה כרטיסים לספורטאים אולימפיים צעירים אשר ישיגו קריטריון בינלאומי. עם זאת, גם פולק אשר דירוגו האולימפי גבוה משל ארשנסקי הינו ספורטאי צעיר ולא ברור האם היחידה לספורט הישגי תעניק שני כרטיסי צעירים בענף הג'ודו.
 
נכון לעכשיו משלחת הג'ודו ללונדון עומדת על שני ספורטאים שהבטיחו את מקומם, אריק זאבי ואליס שלזינגר ושלושה ספורטאים נוספים, ארשנסקי, פולק ופלאלשווילי אשר ימתינו להחלטת ועדת החריגים בעניינם, כך שבמקרה הטוב ייתכן וישלחו חמישה ג'ודוקא לאולימפיאדה.

סוסו פלאלשווילי (משה חרמון)
סוסו פלאלשווילי. גם הוא יעלה לוועדת החריגים (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */