יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:19

קסיאס הציג את כדור היורו: מכה לאבד את פויול

30 יום לפני הטורניר באוקראינה ובפולין, קפטן ספרד נבחר לפרזנטור של אדידס שחשפה את ה'טאנגו 12', וגם התייחס לבלם: "הפסד לא רק על המגרש"

|
קסיאס וכדור היורו , היום(רויטרס)
קסיאס וכדור היורו , היום(רויטרס)

בעוד חודש בדיוק יפתח טורניר יורו 2012, אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות, ולצד ההכנות האחרונות של הנבחרות השונות והתחלת הרכבת הסגלים הרחבים, גם מסביב מתרחשים לא מעט דברים מסקרנים.

אחד מהם הוא אולי מהאירועים המדוברים ביותר לפני כל טורניר גדול, השקת כדור המשחק. היום (רביעי) הגיע התור של "אדידס" לעשות זאת כשחשפה במסיבת עיתונאים רשמית את הכדור שהכינה במיוחד לטורניר בקיץ הקרוב - ה"טאנגו 12".

הטאנגו 12 עוצב סביב אותו הבסיס של כדורי היורו והמונדיאל בשנות ה-80, עם תוספים מודרניים, כולל ברמה הגראפית כאשר הציורים המוטבעים עליו מייצגים את החיבור בין שתי המדינות המארחות, אוקראינה ופולין.

הכדור החדש, עליו עבדו במשך שנתיים באדידס, הוצג על ידי הקפטן ושוער אלופת אירופה והעולם הנוכחית (ספרד), איקר קסיאס, שבחר להתייחס באירוע גם לעמיתו מברצלונה, קרלס פויול: "דיברתי איתו אתמול, הוא מאוכזב מאוד וכואב לו שהוא לא יוכל לשחק ביורו. כולנו מבינים שהוא צריך הפסקה כדי להחלים".

קסיאס מציג את הכדור של יורו 2012

"אני מסכים עם ויסנטה דל בוסקה שמדובר במכה קשה לנבחרת", המשיך מי שזכה לאחרונה עם ריאל מדריד באליפות ספרד. "זה הפסד לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו".  

קסיאס לצד הכדור והגביע: &qout;כולנו מבינים שפויול צריך הפסקה כדי להחלים&qout; (רויטרס)
קסיאס לצד הכדור והגביע: "כולנו מבינים שפויול צריך הפסקה כדי להחלים" (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */