יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:01

קאר: יש להם ביטחון שהם יכולים לנצח את הסדרה

שחקנה של הפועל דרוך לפני המשחק השני (0:1) בגמר פלייאוף הלאומית ב-19:30. בית יוסף: "צריך לנצל את הביתיות". שידור חי בערוץ 50 וב-ONE TV LIVE

|
קורי קאר (מתוך התערוכה של ליבי קטן נאור)
קורי קאר (מתוך התערוכה של ליבי קטן נאור)

לאחר הניצחון במשחק הראשון במסגרת גמר פלייאוף הליגה הלאומית על באר יעקב, בתוצאה 78:84, תצא הערב (חמישי, 19:30), הפועל תל אביב למשחק השני בסדרה, שיערך בבאר יעקב, במטרה לעלות ל-0:2 ולהעביר את ההכרעה למשחק השלישי שיערך ביום ראשון בהדר יוסף.

המשחק ישודר ב-ONE TV LIVE באתר וכן בערוץ ONE, ערוץ 50 ב-YES וב-HOT וכן בערוץ ONEHD, 514 ב-HOT.

האולם בבאר יעקב מכיל 550 מקומות ישיבה בלבד, ולאוהדי הקבוצה האדומה הוקצו רק כ-100 כרטיסים למכירה, זאת אל מול ביקוש של קרוב ל-1000 אוהדים. הנהלת הפועל תל אביב הגרילה אמש בין חברי העמותה שנרשמו להגרלה את האפשרות לרכוש כרטיסים למשחק וכמאה אוהדים מאושרים יזכו ללוות את הקבוצה למשחק החשוב.

קורי קאר, שחקנה הוותיק של הפועל אמר: "אנחנו שמחים שהצלחנו לשמור על הביתיות ולנצח במשחק הראשון, אבל עכשיו אנחנו נוסעים לבאר יעקב ויודעים שגם הם שמו לעצמם למטרה לשמור על הבית ויעשו הכל כדי לנצח. יש להם עדיין הרבה מאוד ביטחון שהם ינצחו את המשחק וגם את הסדרה כולה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ונגיע במטרה להפגין את היכולת הכי גבוהה שלנו ולנצח את המשחק".

קאר סיכם: "אנחנו יודעים שהאולם יהיה מלא ולא מעט אוהדי באר יעקב יהיו שם. אבל האוהדים שלנו, עם כל האנרגיות והדחיפה הם כמו שחקן נוסף, ואנחנו יודעים שהם יהיו שם בשבילנו ונעשה הכל כדי לשמח אותם".

בית יוסף מסמן 1:1 (יוסי ציפקיס)
בית יוסף מסמן 1:1 (יוסי ציפקיס)
 
שחקן באר יעקב, יועד בית יוסף דיבר גם הוא לפני ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק השני מול קבוצה מאד חזקה. אנחנו  צריכים לנצל את יתרון הביתיות וצריכים להשוות את הסדרה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */