יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:55

מייקל פלפס יפרוש לאחר אולימפיאדת לונדון

השחיין האגדי סיפר בראיון ל-CNN כי האולימפיאדה הקרובה תהיה האחרונה שלו: "אחרי לונדון, אעשה מה שמתחשק לי". מאמנו: "בכמה מדליות יזכה? תלוי בו"

|
מייקל פלפס.
מייקל פלפס. "אעשה מה שאני רוצה" (GettyImages)

בעוד שלושה חודשים ניפרד מאחת האגדות האולימפיות הגדולות ביותר בהיסטוריה. השחיין, מייקל פלפס סיפר בראיון לתוכנית הפופולארית של רשת CNN, "שישים דקות" כי הוא מתכוון לפרוש לאחר אולימפיאדת לונדון 2012.

"ביקרתי בכל-כך הרבה מקומות מדהימים במהלך הקריירה שלי, אבל לא הספקתי ממש לטייל בהם, אני רואה רק את המלון והבריכה. אחרי האולימפיאדה אני פשוט אעשה מה שאני רוצה", התייחס פלפס בהתלהבות למה שיקרה אחרי לונדון.

עם זאת הבטיח כי לאולימפיאדה הקרובה הוא יגיע מוכן וייתן את כולו. "אני מרגיש כמו האני הישן שוב, אני שוחה במהירות של פעם, אני שוחה כמו בימים הטובים שלי". מי שקצת התאכזבה מההחלטה שלא להתחרות באולימפיאדת ריו היא אימו של פלפס, דבי אשר התלהבה מהאפשרות לנסוע לברזיל, בנה האוהב הרגיע אותה והבטיח לה כי ייסע איתה ביחד לצפות במשחקים.

עם זאת, מאמנו של פלפס, בוב באומן סירב להתחייב בכמה מדליות יזכה הפעם חניכו שכבר מחזיק ב-14 מדליות זהב אולימפיות ושתי מדליות ארד. "אני לא יודע, זה תלוי בו". 

במהלך הראיון דיבר פלפס בהרחבה על התקופה של אחרי אולימפיאדת בייג'ין שבה הפחית משמעותית באימוניו ובילה זמן רב במסיבות, באומן אף סיפר כי לא היה בטוח שפלפס יחזור לאולימפיאדת לונדון, "חשבתי שזה 50:50, לא ידעתי אם הוא יחזור". 

מייקל פלפס (GettyImages)
מייקל פלפס. יפרוש אחרי לונדון (GettyImages)
 

"לא ידעתי אם התשוקה לשחייה עדיין נמצאת בתוכי, אף אחד לא הצליח לעזור לי למצוא אותה, אפילו לא המאמן שלי או אמא שלי", סיפר פלפס. 
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */