יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:43

שחר פאר הודחה בסיבוב השני של טורניר מדריד

הטניסאית הבכירה של ישראל הפסידה 7:6 ו-6:4 ללאפצ'נקו המדורגת במקום ה-77 וסיימה את דרכה בטורניר. אזרנקה שארפובה וג'וקוביץ' בשמינית הגמר

|
שחר פאר, הודחה מוקדם גם במדריד (משה חרמון)
שחר פאר, הודחה מוקדם גם במדריד (משה חרמון)

הטניסאית שחר פאר לא השכילה לנצל את ההגרלה הנוחה ולהתקדם בטורניר החימר הגדול של מדריד. פאר המדורגת במקום ה-53 בעולם נכנעה הערב (שלישי) בסיבוב השני של הטורניר, המשוחק על חימר כחול, לאמריקנית וארברה לאפצ'נקו המדורגת 77 בעולם, 7:6 (7:2) ו-6:4.

פאר שבשיאה הגיעה עד חצי הגמר בטורניר ב-2010, פתחה עם שבירה ו-0:2 אבל האמריקנית, שניצחה את פרנצ'סקה סקיאבונה בסיבוב הראשון, לא נבהלה, שברה מיד ל-2:2 והשתיים המשיכו עם ההגשות עד שלאפצ'נקו שברה ל-3:5 וניגשה להגיש למערכה. פאר הצליחה לחזור עם 3 משחקונים רצופים ועלתה ל-5:6 כשהיא מגישה למערכה, אבל פעם נוספת שברה לאפצ'נקו ולקחה את המערכה לשובר שוויון, בו ניצחה בקלות 2:7.

בפתיחת המערכה השנייה שברה האמריקנית ל-1:2 ועד המשחקון השמיני הצליחה לנצח בקלות במשחקוני ההגשה. במשחקון השמיני הצליחה פאר להשוות ל-4:4, אבל לאפצ'נקו שברה מייד ל-4:5 והפעם לא כשלה כשניגשה להגיש למשחק בדרך לשמינית הגמר באחד משמונה הטורנירים הגדולים בעולם.

מכאן תמשיך פאר לטורניר רומא, אשר גם הוא מהטורנירים הגדולים. המבחט הבכיר של ישראל תנסה לשחזר את שלב שמינית הגמר אליו הגיעה בשנה שעברה.

מדריד: שתי הראשונות עלו לשמינית הגמר
הראשונה בעולם, ויקי אזרנקה, גברה בקרב צמוד על הצ'כית אנדריאה האוולבקובה 3:6 ו-6:7. יריבתה הבאה תהיה אנה איבנוביץ' הסרבית שניצחה 5:7 ו-1:6 את נדיה פטרובה מרוסיה.

אזרנקה (רויטרס)
אזרנקה , התקשתה מעט בדרך למפגש מול איבנוביץ' בשמינית (רויטרס)
 

מריה שראפובה, המדורגת במקום השני, לא שיחקה טוב אבל מול קלרה זאקופלובה הצ'כית זה הספיק ל-4:6 ו-3:6. יריבתה הבאה תהיה צ'כית נוספת, לוסי סאפארובה, שניצחה 3:6 ו-4:6 את קרלה סוארס נבארו מספרד.

סרינה וויליאמס ממשיכה לדרוס, הפעם היה זה תורה של אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה לקבל בראש מהאמריקנית שניצחה 2:6 ו-1:6 תוך שעה ודקה. היריבה הבאה של ווילאמס תהיה קרולין ווזניאקי שהפתיעה כשניצחה את הטניסאית הגרמניה העולה מונה ברתל 4:6 ו-6:7 (2:7).

סרינה וויליאמס (GettyImages)
סרינה וויליאמס חוגגת, האמריקנית ממשיכה לדרוס (GettyImages)
 

אנבל מדינה גריגאס מספרד משלימה את תמונת שמינית הגמר בין הנשים עם 1:6, 6:3 ו-5:7 על סורנה קריסטיאה מרומניה. בשלב הבא תשחק גריגאס מול מדיחתה של שחר פאר, וארברה לאפצ'נקו.

ג'וקוביץ' עבד קשה, אך עלה לשמינית הגמר

אלוף 2011, נובאק ג'וקוביץ, לא ליקק דבש מול דניאל ג'ימנו טארבר הספרדי. המדורג 137 בעולם הדהים כשלקח מערכה מהראשון בעולם, אך זה ידע להתעשת בזמן, לנצח 2:6, 6:2 ו-3:6 ולעלות לשמינית הגמר. גם המדורג שישי, תומס ברדיץ' הצ'כי בשמינית לאחר 4:6 ו-3:6 על קווין אנדרסון מדרא"פ.

ג´וקוביץ´ (GettyImages)
ג´וקוביץ´ מתמתח בדרך לשמינית הגמר (GettyImages)
 

שאר הגברים שיחקו עדיין בסיבוב הראשון. חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה (10) ניצח 4:6 ו-2:6 את פלוריאן מאייר מגרמניה. גאל מונפיס (12) גבר על פיליפ קולשרייבר מגרמניה 5:7, 7:6 ו-3:6. פרננדו ורדסקו (15) מספרד ניצח 5:7 ו-2:6 את דניס איסטומין האוזבקי. זיל סימון הצרפתי (9) ניצח 7:6, 3:6 ו-3:6 את פאביו פואניני מאיטליה.

דבר אחד כן משותף לכל השחקנים בטורינר, תלונות על החימר הכחול במדריד, שמהווה סכנה ממשית לפציעות אפשריות. אין נושא חם מזה בחשבונות הטוויטרים של הטניסאים. 

מונפיס (GettyImages)
מונפיס מחליק על החימר במדריד, השחקנים חוששים מפציעות (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */